Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Var nok avgjørende at bilen var veldig pen og bra teknisk.

Hadde forholdsvis sjeldent utstyr også!

Solgte den på 2 dager, faktisk. Veldig morsom bil jeg (og fruen) var kjempefornøyde med, men dessverre ganske upraktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=57918444&ref=ads&myad=57918444&searchclickthrough=true

Fikk 235k for min, så tror ikke prisen hans er helt på jordet. BMW coupe holder seg generelt godt i pris, ihvertfall sammenlignet med 5-serie som har et tragisk verditap (sikter til Fredrik).

Ja den siste idiot er ikke født, 235 000 ,- var mye for en 120d (kjedelig og småskummel motor). Prisen hadde forsvart seg mye bedre om det i det minste var en 123d eller i bestefall en 125I, utstyret vil jeg tro trekker opp i dette tilfellet. Men markedet er innstilt til å betale det folk skal ha for coupeer pga snevert utvalg :) Verdifallet på en 1-serie Coupe og en 5-serie kan forøvrig ikke sammenliknes da coupeen er som en nisjemodell å regne, 5-serie derimot er en av de bruktbilene som får flest søk på Finn.no. Men jeg er glad for at jeg ikke skal selge min 5-serie på noen år, og jeg er enda gladere for at det ikke var meg som kjøpte den ny :P

Endret av Fredrik 90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du fortelle meg hvorfor du sier at motorene er småskummel Fredrik? (er nemlig på utkikk etter en E82)

 

her har du bil for pengene.  Men vær obs, denne bør nok lakkeres diverse plasser da klarlakken flasser og det er noen små bulker.

Var i snakk med selger av denne før jeg kjøpte min i november ifjor.

men da lå den til salgs for 215k.

men ellers nok en fin bil til en veldig fin penge! burde nok sjekkes om har vært innom BMW ang goodwill kampanjen på strammer osv.

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=53208983&searchclickthrough=true

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...