Basse Lusk Skrevet Juli 13, 2015 Share Skrevet Juli 13, 2015 Strøken e60 m5 til salgs folkens! http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=61122384&year_from=2003&year_to=2006&sort=0&model=1.749.2133&make=0.749&ref=fas Den som kjøper denne bilen bør definitivt gå for "Morr 3 delte smidde felger. Kan selges mot pristilegg". Sitter som støpt på denne bilen, med disse mangler bare svart/hvite BMW-emblem foran og bak for et komplett inntrykk. GS-felgene med BBS-emblem passer ikke uten kromkanter på grillen. BoDo82 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 13, 2015 Share Skrevet Juli 13, 2015 Han som selger denne kan neppe være helt god i huet, særlig når jeg leser hele annonseteksten og ser prisen. Greit nok at bilen er sjelden, men det hjelper jo ikke når den er stygg som juling... http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=61628669&searchclickthrough=true Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 13, 2015 Share Skrevet Juli 13, 2015 Tja, jeg synes faktisk disse er litt tøffe, men pene er de absolutt ikke. Teksten var så som så (har ikke helt sansen for overdreven skryt), men jeg har sett langt verre annonsetekster. Peak reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 13, 2015 Share Skrevet Juli 13, 2015 Du må rett og slett bare godta at andre liker andre biler enn deg, Fredrik90! And-reas, HenrikSolberg og thagen2 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Juli 13, 2015 Share Skrevet Juli 13, 2015 Ingen bilder i annonsen i skrivende stund, men litt av en pris om det kun er småtteri som må fikses! http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=61641034&searchclickthrough=true Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 13, 2015 Share Skrevet Juli 13, 2015 Dæven, da er det et røverkjøp, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 13, 2015 Share Skrevet Juli 13, 2015 Ja jeg sikla først på denne, men så dukket den titan grå opp på finn. Og den hadde noen detaljer som jeg likte bedre, blandt annet M-fanger (ble byttet til pga grevling påkjørsel) Aero sidekjørt (byttet og lakkert sammtidig som M-fanger) Hel sorte stoler. Har gått 14000km mindre. 4 mnd yngre. I tillegg fikk jeg hvite at det er montert H&R coilover sett, justerbare stabstag og oppgraderte skiver/klosser foran. Ikke minst så står bilen kun 7 km fra der jeg bor. Kjenner til siste eier som er en voksen og vettug kar som har passet godt på den. Det er han som har gjort alle modifiseringer og oppgraderinger. Jeg hadde vurdert denne grunnet det som er gjort med den pluss lav km-stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juli 13, 2015 Share Skrevet Juli 13, 2015 http://www.finn.no/finn/car/used/object?r=www_front&finnkode=56927175&v=-99 Helt OK nypris i Norge hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 13, 2015 Share Skrevet Juli 13, 2015 Vært artig å prøvd en slik bil en gang, evt eid en slik en. Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 13, 2015 Share Skrevet Juli 13, 2015 Du må rett og slett bare godta at andre liker andre biler enn deg, Fredrik90! Den skjønte jeg ikke? Hvilken relevans har dette med at jeg synes teksten var helt på trynet, alt for mye skryt, alt for mye betingelser og ikke minst en voldsom pris for noe som i utgangspunktet et en Alfa 75... Jeg synes bilen er forferdelig stygg, men det er en smaksak og de var ikke der som var poenget mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 13, 2015 Share Skrevet Juli 13, 2015 Jeg oppfattet din mening om hvor stygg bilen var, som en rimelig andel av hvor dyr bilen var. Jeg forstod at du mente at teksten var tullete, men det syntes ikke jeg. Jeg synes awt skrev det fint jeg. Ellers synes jeg min kommentar var på sin plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
humpfy Skrevet Juli 13, 2015 Share Skrevet Juli 13, 2015 Han som selger denne kan neppe være helt god i huet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Juli 14, 2015 Share Skrevet Juli 14, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Juli 14, 2015 Share Skrevet Juli 14, 2015 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=61494964 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Juli 14, 2015 Share Skrevet Juli 14, 2015 noen som vet om det er noen tråd om denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå