Gå til innhold

Den store finn.no tråden.

Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Hvis man ikke har speilreflekskamera er det jo enda viktigere å ta bilder i riktig lys, få rett fokus på bildene og ikke minst bruke en liten halvtime på å gjøre en fuckings innsats for at bilen skal være noe i nærheten av innbydende når den skal selges.

Endret av Walkabout
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, var ikkje så inbydende bilder nei.

men til selgers forsvar så er det ikkje alle så har ett speilrefleks kamera for hånd, og da må berre mobilen duge. man får jo gode bilder med den og.

Jeg legger kun ut med mobil, iphone 6S+ , får meget gode bilder om man fokuserer. 

Har speilrefleks også , blir HELT andre bilder med det selvfølgelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, var ikkje så inbydende bilder nei.

men til selgers forsvar så er det ikkje alle så har ett speilrefleks kamera for hånd, og da må berre mobilen duge. man får jo gode bilder med den og.

Hvis den var rettet mot meg så er jeg enig i at mobilen duger ofte. Tok mobilbilder selv på sist annonse.

Det som er typisk når folk bruker mobilen er at de har ok kamera på telefonen, men at den krever mye lys for å få gode bilder, og linsen er  full av fettmerker osv som gjør at bildene blir ute av fokus. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis den var rettet mot meg så er jeg enig i at mobilen duger ofte. Tok mobilbilder selv på sist annonse.

Det som er typisk når folk bruker mobilen er at de har ok kamera på telefonen, men at den krever mye lys for å få gode bilder, og linsen er full av fettmerker osv som gjør at bildene blir ute av fokus. [emoji14]

Ja, tørker godt kameraet og passer på det er godt fokus, c8e38ff1478cc400f392efdde9c57219.jpg

Vill jo ikkje sei dette mobilkameraet er dårlig, ikkje for mitt utrente øye.

Sendt fra mobilen med gigantiske pølsefingrer og småtaster.

Edit: så komprimerer bimmers bildene så blei jo ikkje akkurat bra her da...

Endret av R4F431
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...