Daniel. Skrevet Mai 19, 2016 Share Skrevet Mai 19, 2016 Hater du på den fineste fargen man fikk på E34?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 19, 2016 Share Skrevet Mai 19, 2016 Den fargen var helt nydelig på den bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Mai 19, 2016 Share Skrevet Mai 19, 2016 Hehe, hater å måtte inrømme det, men tydeligvis. Veldig kresen, men fargen blir litt for pensjonist(?) for min smak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 19, 2016 Share Skrevet Mai 19, 2016 2 timer siden, Peak skrev: Simpelthen hater at denne er rød og ikke sort. Fantastisk moro og se en "ny" e34.http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=76099784 Fantastisk bil, utrolig at slike finnes ennå Men den er 20 000 kr for billig, skulle gjerne sett at den kostet litt mer slik at det bil for de spesielt interesserte. Jeg blir sur hvis denne dukker opp på E34 gruppa på Facebook med senk, 19", sota lykter og M5 speil. Noen biler skal man bare ikke røre Nesten så jeg skulle ha brukt skattepengene og kjøpt den selv, bare for å være sikker Marius2002, RNJ, Freakshow og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mai 19, 2016 Share Skrevet Mai 19, 2016 3 timer siden, Fredrik 90 skrev: Fantastisk bil, utrolig at slike finnes ennå Men den er 20 000 kr for billig, skulle gjerne sett at den kostet litt mer slik at det bil for de spesielt interesserte. Jeg blir sur hvis denne dukker opp på E34 gruppa på Facebook med senk, 19", sota lykter og M5 speil. Noen biler skal man bare ikke røre Nesten så jeg skulle ha brukt skattepengene og kjøpt den selv, bare for å være sikker Holdt selv på å få bakoversveis når jeg så den. Her snakker ny e34 Så jeg satser på at det er en samler/entusiast som kjøper den og beholder den plettfri resten av levetiden dens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mai 20, 2016 Share Skrevet Mai 20, 2016 IX'ene er vel ikke så glad i senk uansett, såvidt jeg har hørt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Mai 20, 2016 Share Skrevet Mai 20, 2016 11 timer siden, Fredrik 90 skrev: Fantastisk bil, utrolig at slike finnes ennå Men den er 20 000 kr for billig, skulle gjerne sett at den kostet litt mer slik at det bil for de spesielt interesserte. Jeg blir sur hvis denne dukker opp på E34 gruppa på Facebook med senk, 19", sota lykter og M5 speil. Noen biler skal man bare ikke røre Nesten så jeg skulle ha brukt skattepengene og kjøpt den selv, bare for å være sikker Litt senk på denne gjør ingenting, så lenge en beholder original understellet. Men jeg er veldig enig at bilen bør holdes forholdsvis original og jeg er nærmest blitt like sta og gammeldags "original politi" som deg, men litt forandringer som sorte "DE -Lykter" og andre felger gjør ingenting. Museet i München har heldigvis noen som er og blir 100% stock Hva mener du med at IX'en ikke er noe glad i å bli sluppet ned DanielStance? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mai 20, 2016 Share Skrevet Mai 20, 2016 Fredrik90 er imot sorte Hella DE også. Men har hørt noe om at drivakslene framme i hvertfall ikke tålte så mye senk eller noe sånt før de røk. Kommer vel ann på mengde senk uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RNJ Skrevet Mai 20, 2016 Share Skrevet Mai 20, 2016 12 hours ago, Fredrik 90 said: Fantastisk bil, utrolig at slike finnes ennå Men den er 20 000 kr for billig, skulle gjerne sett at den kostet litt mer slik at det bil for de spesielt interesserte. Jeg blir sur hvis denne dukker opp på E34 gruppa på Facebook med senk, 19", sota lykter og M5 speil. Noen biler skal man bare ikke røre Nesten så jeg skulle ha brukt skattepengene og kjøpt den selv, bare for å være sikker Helt enig! Hadde jeg ikke hatt biler nok så skulle jeg ha kjøpt denne og beholdt den 100% original. Marius2002 og Fredrik 90 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet Mai 20, 2016 Share Skrevet Mai 20, 2016 http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=76060272 syntes det er teit og leit at noen gode gamle amerikanere har så små motoren. 5l v8 og 144 hk en E36 323 hadde sikkert klart å holde følge. En så tøff bil fortjener en ordentlig motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 20, 2016 Share Skrevet Mai 20, 2016 Synes det er litt morsomt hvordan mange av de bilene har så latterlig ratio på displacement-effekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mai 20, 2016 Share Skrevet Mai 20, 2016 sånn blir det med ultra mild kam, strupet søppel gasser og trangt innsug, da blir det mye liter og liten effekt når usa har oljekrise og må spare på bensinen men igjen så skal det ikke mye til for å skremme dem opp i 300++hk. denne har fått 350 motor som igjen er en 5.7 liter, og sikkert småtrimmet. den er jo oppgitt som 5liter, det er bare 305 motor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Mai 20, 2016 Share Skrevet Mai 20, 2016 (endret) On 19.05.2016 at 21.02, Fredrik 90 skrev: Nesten så jeg skulle ha brukt skattepengene og kjøpt den selv, bare for å være sikker Skulle ønske jeg fikk igjen 80 000kr på skatten i sommer. Da hadde det blitt mye 95 blyfri og Ringnes pils i fellesferien...Bilen er fin, men jeg tror ikke den går for 79k. Den lå til salgs tidligere i vinter noe billigere (mener jeg, ikke bombesikker), og selv om jeg digger E34 synes jeg ikke en 525ix med automat, sinnsvakt bensinforbruk og stoffseter er veldig tiltrekkende til den prisen - da hadde jeg heller kjøpt en 540i (sedan/touring/automat...) til samme pris eller billigere. Angående gammel Chevrolet Camaro...En E36 323i hadde nok kjørt ræva av den Jeg har jo en litt nyere Chevrolet med 305/5.0l TBI på 170hk, og selv om den har 350nm på 1500rpm og greit med futt i bykjøring har den ikke for mye å by på oppover i hastigheter. Capricen tar vel 200km/t på flatmark, mens en E39 523ia jeg hadde tok 230 km/t på flatmark og 240km/t i nedoverbakker...Sistnevnte er selvfølgelig en mer potent bil, spesielt med sportsunderstell, men begge to har mye sjarm på hver sin måte. Endret Mai 20, 2016 av Werther Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plexus Skrevet Mai 22, 2016 Share Skrevet Mai 22, 2016 (endret) http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=65465425 Denne M3 E92 har jeg fulgt i år og dag da den har stått i hva jeg kan spore frem fra rundt februar 2014 hos forhandler på Kokstad uten å bli solgt. Noen som har kjennskap til denne bilen, må være en grunn til den ALDRI blir solgt liksom, hender biler står lenge, men aldri sett lignende. Forhandleren selv sier de ikke vet helt hvorfor, da den i flere perioder har vært billigeste E92 M3 på finn, innehar utstyret den skal ha, samt ser ok ut. Noen spesielle fordeler/ulemper med evnt ha kjøpt en bil som har stått så lenge hos forhandler? Endret Mai 22, 2016 av Svein Tang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan75 Skrevet Mai 22, 2016 Share Skrevet Mai 22, 2016 (endret) 4 hours ago, Svein Tang said: http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=65465425 Denne M3 E92 har jeg fulgt i år og dag da den har stått i hva jeg kan spore frem fra rundt februar 2014 hos forhandler på Kokstad uten å bli solgt. Noen som har kjennskap til denne bilen, må være en grunn til den ALDRI blir solgt liksom, hender biler står lenge, men aldri sett lignende. Forhandleren selv sier de ikke vet helt hvorfor, da den i flere perioder har vært billigeste E92 M3 på finn, innehar utstyret den skal ha, samt ser ok ut. Noen spesielle fordeler/ulemper med evnt ha kjøpt en bil som har stått så lenge hos forhandler? Undertegnede har vært og sett på bilen sommeren 2015. Dette var i forbindelse men en annen bil som jeg var interessert hos Kokstad Autosenter. Har ikke prøvekjørt bilen men jeg satt i den og hadde par runder med undersøkelse både internt og eksternt. Bilen var i veldig god stand da, og jeg regner med den ser likens ut i dag. Jeg mener, på generelt grunnlag, at disse E92 M3 er overpriset. Til tross for den høye levestandarden i Norge, er det ikke hvem som helst som kan legge på bordet 600.000 kroner for en bil som i utgangspunktet har meget snever kjøpegruppe. De fleste som kjøper en slik bil, har som regel bil nr. to som brukes om vinter og til daglig. Da begynner vi å snakke om store utgiftsposter med to biler, der den ene er meget dyr i forsikring. Det er nok en del av forklaringen hvorfor en slik bil har vært til salgs så lenge uten å bli solgt. Hvis Kokstad Autosenter hadde vært lure, burde de redusert pris til 500.000 kroner, og bilen hadde nok blitt solgt på noen få dager. I stedet velger de forholdsvis høy pris, og heller tape penger hver dag på denne bilen. Dette betyr at de binder en god del kapital som de ikke får frigjort til andre kjøp så lenge bilen forblir usolgt. Jeg kjenner til flere bilforretninger som har organisasjonspolicy som tilsier følgende: Hvis en bil ikke blir solgt i løpet av første seks månedene, reduseres prisen betydelig fordi tapet ved å ha en slik bil inne er større. Dvs. bil skal ut etter seks måneder med formål om å vedlikeholde omløp av biler. Dessverre ser det ut som at Kokstad Autosenter har veldig mye penger siden de har råd å holde en så dyr bil inne i to år, uten å redusere prisen vesentlig. Endret Mai 22, 2016 av Jan75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå