Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Daniel. skrev:

Hehe, ja det hadde nok gjort den enda bedre :D

Jeg ville helst hatt den uten xDrive, men ellers var den absolutt ikke dum!

men den skulle vært imolarød, noe som blir lagt inn i budsjettet den dagen jeg må krype til korset å kjøpe f-serie

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Ingvaldsen skrev:

men den skulle vært imolarød, noe som blir lagt inn i budsjettet den dagen jeg må krype til korset å kjøpe f-serie

Eventuelt Sakhir Orange 🤩

Spoiler

BMW-525d____INDIVIDUAL____M-Pakiet.thumb.jpg.d37ea776e5850a4c3d8f831e2742ff86.jpg

Imola er vel ikke så enkelt å finne heller. Går en 520d F10 i Norge, og har sett en 528i F11 i Tyskland.

Endret av Daniel.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, TRF skrev:

Aldri sett "sport komfort" seter i e39 før?

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=157813295

 

3 timer siden, Evenlode skrev:

Her er nok deler fra to stoler brukt for å lage en "med alt" 😀👍 

Eventuelt så er det ettermontert Contour stoler fra E38 🙂 De er en kombinasjon av sport og comfort stoler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, TRF skrev:

De har vel sidestøtter som "stikker opp" på begge sider av nakkestøtte? Som e34 m5? 

Ja, stemmer.. Burde vel vite det når jeg har hatt E38 med contour stoler selv 🤦‍♂️

Lå ikke merke til det tidligere når jeg så på den E39n :P Da har han nok gjort slik som @Evenlode sa. Det har flere gjort før også.

Å flytte over contour stoler fra en E38 er nok det enkleste da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Daniel. skrev:

Ååå, den var det godt å se igjen ❤️ Skal si han har kjørt på det drøye året han har hatt den. Var gått 105 000 km når jeg solgte den. Men ellers så har han tydeligvis tatt godt vare på den, ikke tuklet den til. Bunka med kvitteringer fra vedlikehold som han nevner i teksten kan han takke meg for 😂 Men jeg stusser på at han har byttet fra Michelin Pilot Super Sport til Nankang, snakk om å nedgradere...

Håper den går til ett godt hjem 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=158168926

Liten advarsel her. Dette er bilen en viss kar fra Vardø hadde tidligere, som ifølge avisartikler ble ganske heftig kræsjet for en liten stund tilbake. Samme bil jeg ble svindlet et depositum på, om noen husker den saken. Så selv om det ikke står i annonsen (noe jeg synes burde vært opplyst om), vær OBS på at denne bilen har fått ganske hard medfart (som på bildet her for et år siden).

JV17243.jpg

Endret av Walkabout
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som synes det er sykt irriterrende at det blir lagt ut biler på finn.no uten registreringsnummer (evt. vin). ?? 
Det gjøre det jo håpløst å sjekke utstyrslister og historikk selv , og i mange tilfeller er det jo heller ikke oppgitt tilhengervekt osv.  
(Jeg kunne også tenkt meg at det var mulig å filtrere søk på tilhengervekt).

Har tatt opp dette med finn.no flere ganger, men de har tydeligvis ikke tenkt å gjøre noe med dette 😡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Walkabout skrev:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=158168926

Liten advarsel her. Dette er bilen en viss kar fra Vardø hadde tidligere, som ifølge avisartikler ble ganske heftig kræsjet for en liten stund tilbake. Samme bil jeg ble svindlet et depositum på, om noen husker den saken. Så selv om det ikke står i annonsen (noe jeg synes burde vært opplyst om), vær OBS på at denne bilen har fått ganske hard medfart (som på bildet her for et år siden).

JV17243.jpg

Burde virkelig vært skrevet om akkurat dette i annonsen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Walkabout skrev:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=158168926

Liten advarsel her. Dette er bilen en viss kar fra Vardø hadde tidligere, som ifølge avisartikler ble ganske heftig kræsjet for en liten stund tilbake. Samme bil jeg ble svindlet et depositum på, om noen husker den saken. Så selv om det ikke står i annonsen (noe jeg synes burde vært opplyst om), vær OBS på at denne bilen har fått ganske hard medfart (som på bildet her for et år siden). .

JV17243.jpg

Kanskje du burde kontakte forhandleren? Jeg håper det er slik at de ikke vet og derfor legger ut bilen slik de gjør og at de ikke bevisst skjuler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...