MagnusAG99 Skrevet Oktober 5 Skrevet Oktober 5 12 timer siden, Saltkjelen skrev: Med all respekt å melde, men denne her tror jeg skulle vært postet i "du gjør det feil"-tråden. 😅 I guess du har rett til å ha feil mening😉haha Saltkjelen reagerte på dette 1
Saltkjelen Skrevet Oktober 31 Skrevet Oktober 31 Det hadde vært interessant å se hvordan en i4 touring ville solgt vis á vis NA1 i3 touring. Jeg tror den hadde slått an med et så BMWete uttrykk denne har. Orjan, mr.pingu, Paulus og 6 andre reagerte på dette 9
Orjan Skrevet November 4 Skrevet November 4 Sprek farge - Sternrubin. https://www.autoscout24.ch/de/d/bmw-m3-competition-m-xdrive-individual-sternrubin-19-leasingaktion-12692655 GtiGtr, ehaugsnes, Daniel. og 8 andre reagerte på dette 11
Ingvaldsen Skrevet Tirsdag kl. 22:23 Skrevet Tirsdag kl. 22:23 e65 facelift kler alpinafelger Ampera, ehaugsnes, skoglund og 6 andre reagerte på dette 9
Orjan Skrevet i går, 08:54 Skrevet i går, 08:54 Helt enig! ehaugsnes, Marius2002 og fupsaker reagerte på dette 3
ehaugsnes Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden 6 timer siden, Orjan skrev: Helt enig! Vurderer en slik alpina spoiler på min, men syns nesten den er litt overkill i noen tilfeller😅
Orjan Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden @ehaugsnes - den er schwær ja, men det er jo bilen også Kommer sikkert an på bilfargen også, om det funker eller ikke.
ehaugsnes Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden 12 minutter siden, Orjan skrev: @ehaugsnes - den er schwær ja, men det er jo bilen også Kommer sikkert an på bilfargen også, om det funker eller ikke. Det er sant! Er også på hjultanker - og vurderer style312 på den nye da jeg allerede har hatt 128 på den første. 312 var både litt sporty og klassisk🤔 Orjan reagerte på dette 1
ehaugsnes Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden (endret) 24 minutter siden, Orjan skrev: Endret 4 timer siden av ehaugsnes
MagnusAG99 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg ble nysgjerrig om hvordan en G21 3-serie stasjonsvogn hadde sett ut med G26 i4 front... Dusy reagerte på dette 1
Ingvaldsen Skrevet 50 minutter siden Skrevet 50 minutter siden det er mye rart på internett mr.pingu reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå