Gorg Skrevet September 5, 2016 Forfatter Skrevet September 5, 2016 On 17.08.2016 at 20.55, fupsaker skrev: Kanskje det? Samtidig: Det er jo litt lengre øst enn dit vi skal. Ble ikke helt ulik bilsamling på oss
fupsaker Skrevet September 5, 2016 Skrevet September 5, 2016 1 time siden, Gorg skrev: Ble ikke helt ulik bilsamling på oss Hehe, det var skitgøy!
Gorg Skrevet September 12, 2016 Forfatter Skrevet September 12, 2016 En svært fornøyd gjeng på tur. Ikke fått tid til å skrive reisebrev men kommer et etter hvert og med litt video. ahj, fupsaker, papertiger og 2 andre reagerte på dette 5
Gorg Skrevet Oktober 3, 2016 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2016 En liten oppdatering. Er vel ikke helt ferdig med bildene fra turen, men de kommer snart. Og forhåpentligvis får jeg redigert litt video i helgen Holder på for fullt med å få ferdig garasjeprosjektet før vinteren kommer. Nå er det å få alt av bordkledning ferdig, maling og få garasjeporten 100%. Fått enda en poleringsmaskin i hus Da fikk mobildekselet seg en overhaling, og tenkte å prøve meg på en runde med listene i bilen. Hatt litt trøbbel med lyden i det siste, og det viste seg å være forsterkeren.. Så da ble Mosconi One byttet ut med JBL GTR 104. Når vi skulle sjekke forsterkern, så var alle skruene mulig å løsne med fingrene på bits. Dvs de satt veldig løst. Nå sitter de som støpt og ingen smelling i høyttalerne lengre. Men må få tilpasset kablingen slik at det ikke ser slik ut på sikt.. Får i løpet av måneden lakkert opp bagasjeromsluka på garanti og tatt en liten service. sveigis og Thundercoil reagerte på dette 2
Gorg Skrevet Oktober 6, 2016 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2016 (endret) Omsider så har jeg fått gjort ferdig bildene! Fredag når vi hadde ankommet hotellet hadde vi litt ledig tid før vi skulle på visning på fabrikken, da gikk vi til BMW Welt før vi vandret videre til BMW Museum. Mange imponerende byggverk i BMW kvartalet! På vei til BMW Museum med BMW Vierzylinder i bakgrunnen. Det er bare biler som er ute av produksjon som man finner i museumet, og man ser F30 i bakgrunnen klar til å ta plass når neste generasjon tar over. En av mine favoritter, BMW Z8 På delen hvor racingversjonene var utstilt hadde de mange godsaker Her snakker vi leppe Detaljer! Sinnsyk felg!! Endret Oktober 6, 2016 av Gorg magneten, Ivrig86, fupsaker og 2 andre reagerte på dette 5
Gorg Skrevet Oktober 6, 2016 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2016 (endret) Over og under to av de andre favorittene Flere morsomme sitater på denne bilen jeg ikke vet hva heter Meget spesiell X coupé, asymmetrisk karroseri På BMW Welt kjørte de en Isetta frem og tilbake. Hvem liker ikke M2/Gigi Hadid reklamen? På lørdag møtte vi tidlig utfor BMW Welt, mens 10 av deltakerne skulle hente ut bilene i kjellern. Fikk hint på sms, "m". Og vi visste ikke hvilke biler vi fikk kjøre, kunne være M135i, 220d, 530i, 750iL, ikke noe hint å få før smsen kom Så kom de, vi skulle kjøre M5. Og det var jo ikke feil! Tim fra Bavaria forklarte litt om bilene, innstillinger før vi fikk slippe til. Ble ikke så mye tid til bilder før vi begynte å kjøre. Alle var rimelig gira på å komme seg i kjøringa. Her var vi i gang med kjøringa på Autobahn. Ikke så lett å ta stødige bilder i høy fart Aktiv kjøring i landsby i sør Tyskland. Legg merke til fargene på klokkereima til @fupsaker Kø hadde de også i Tyskland.. Kort tid etter campingbilen var passert spiste vi lunsj før vi samlet sammen alle bilene (utenom en som hadde kjørt feil). Vi hadde da byttet til M6 cab Endret Oktober 6, 2016 av Gorg Ivrig86, Marius2002, magneten og 3 andre reagerte på dette 6
Gorg Skrevet Oktober 6, 2016 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2016 (endret) Kjørte bak en fra følget ei stund. Ikke den verste utsikten. Og det var heller ikke fæl utsikt her heller. Muligens en 330i/d bak som prøvde å holde følge ei stund. Lurer på hvilken planlegger som la veien igjennom et bygg.. Video kommer iløpet av helga. Avslutter med et bilde av alle bilene (utenom selvfølgelig de som kjørte feil) Endret Oktober 6, 2016 av Gorg StigJ, Thundercoil, Marius2002 og 3 andre reagerte på dette 6
papertiger Skrevet Oktober 6, 2016 Skrevet Oktober 6, 2016 Såg ikke feil ut det der Gorg reagerte på dette 1
Thundercoil Skrevet Oktober 6, 2016 Skrevet Oktober 6, 2016 (endret) Rååått Så ut som en veldig flott opplevelse! Hadde F10en anlegget på maks, så dere hørte noe motorlyd i baksetet også? Endret Oktober 6, 2016 av Thundercoil Gorg reagerte på dette 1
Gorg Skrevet Oktober 6, 2016 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2016 2 timer siden, Thundercoil skrev: Rååått Så ut som en veldig flott opplevelse! Hadde F10en anlegget på maks, så dere hørte noe motorlyd i baksetet også? Det var det, frister til gjentakelse På M5n så var det veldig behagelig å sitte bake, hørte ikke stort når vi cruiset på Autobahn. Men når vi dro på så hørte man V8 lyden godt. I M6 caben så kjørte vi med taket nede hele veien, og det var en nydelig opplevelse. Brutal motor og lyd, men også veldig behersket når man ønsket det. Dere får høre dette (håper jeg) når filmen kommer. Thundercoil reagerte på dette 1
sveigis Skrevet Oktober 6, 2016 Skrevet Oktober 6, 2016 Så ut som en flott opplevelse uten tvil. Det å kjøre rundt i drømmebiler som her og i de omgivelsene må ha vært utrolig.:). Nei,dette så bare knall ut . Var vel godt å kjøre e91en igjen og ;)! Gorg reagerte på dette 1
Fredrik 90 Skrevet Oktober 6, 2016 Skrevet Oktober 6, 2016 Dette så skikkelig artig ut, hadde vært morsomt å ha vært med på noe sånt en gang Artig å se at du har vært på akkurat noen av de samme plassene der vi var i sommer, som f eks det huset man kjører igjennom Gorg reagerte på dette 1
Gorg Skrevet Oktober 7, 2016 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2016 11 timer siden, sveigis skrev: Så ut som en flott opplevelse uten tvil. Det å kjøre rundt i drømmebiler som her og i de omgivelsene må ha vært utrolig.:). Nei,dette så bare knall ut . Var vel godt å kjøre e91en igjen og ;)! Det anbefales på det sterkeste å ta turen om man får mulighet! Var noen av deltakerne som gruet seg til å kjøre sin egen igjen, men syns det fikk meg til å sette enda mer pris på bilen. 10 timer siden, Fredrik 90 skrev: Dette så skikkelig artig ut, hadde vært morsomt å ha vært med på noe sånt en gang Artig å se at du har vært på akkurat noen av de samme plassene der vi var i sommer, som f eks det huset man kjører igjennom Dere kjørte gjennom Fussen også? Var mye fine landeveier og fjellveier i området. Om det blir en tur igjen så blir det nok tilbake til de områdene der, og over til Østerrike vil jeg tro.
Fredrik 90 Skrevet Oktober 7, 2016 Skrevet Oktober 7, 2016 3 timer siden, Gorg skrev: Det anbefales på det sterkeste å ta turen om man får mulighet! Var noen av deltakerne som gruet seg til å kjøre sin egen igjen, men syns det fikk meg til å sette enda mer pris på bilen. Dere kjørte gjennom Fussen også? Var mye fine landeveier og fjellveier i området. Om det blir en tur igjen så blir det nok tilbake til de områdene der, og over til Østerrike vil jeg tro. Ja det gjorde vi Kjempeflott landskap, skjønner ikke hvorfor tyskerne valfarter til Sørnorge når de har så flott landskap på dems egen dørterskel Gorg reagerte på dette 1
Gorg Skrevet Oktober 10, 2016 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2016 Tok meg en runde med den nye Rupesmaskinen i helga, på interiørlistene. Dørlistene var rimelig ripete.. Prøvde først med 3 og 4, men endte opp med å måtte sette på maks fart på 5. En ripe som ikke gikk helt bort, så rimelig strøkent ut bortsett fra det Før til venstre, etter til høyre. Dørlister ferdig korrigert med Scholl S02 SS og S30+, toppet med deilige Swissvax Concorso. Skulle være et førbilde, men det ser nesten ut som det var ferdigbildet.. Var mye mer riper når jeg gjorde samme jobben ifjor, men da med en for stor maskin. Link til jobben ifjor: 50/50 Ble meget blankt selvom det ikke vises så godt her, men ripene er stortsett vekk. Montert, og blank! Må bare finne ut hvordan jeg tar ut den lange lista som går på tvers.. Noen tips? Alt i alt, veldig fornøyd! Må bare få renset mattene Walkabout, fupsaker, Ivrig86 og 4 andre reagerte på dette 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå