Gå til innhold

Idiotparkeringstråden!


Gabz
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
På 25.2.2022 den 15.46, Olaandref skrev:

Sikkert bare halvfullt parkeringshus, men likevel ble denne løsningen valgt 😮💨

DB832EA1-18CA-450F-AA83-5BAC83E72629.jpeg

Er ikke så dumt det der, da kan jo ikke han til venstre i bildet åpne døra og bulke bilen til høyre og ingen kan parkere til høyre for Bmw'en heller 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Haug530D skrev:

Er ikke så dumt det der, da kan jo ikke han til venstre i bildet åpne døra og bulke bilen til høyre og ingen kan parkere til høyre for Bmw'en heller 🤣

Var det du som parkerte? 🫢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

En ting er en tullete parkering på en parkeringsplass, men om det er noe parkeringer som virkelig hører hjemme her i tråden så er det gateparkeringer som hindrer framkommeligheten i gatene. Ser stadig vekk gater der det virkelig blir vanskelig, eller umulig for utrykningskjøretøy å komme frem. Denne for eksempel, sikten ut i gata er null fra før, så kommer denne og stiller seg utenpå treet, så mye unger som er i gata her så er det skummelt nok uten en bil der.

1DD6D209-E320-4989-A78F-03B00C46F890.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Olaandref skrev:

En ting er en tullete parkering på en parkeringsplass, men om det er noe parkeringer som virkelig hører hjemme her i tråden så er det gateparkeringer som hindrer framkommeligheten i gatene. Ser stadig vekk gater der det virkelig blir vanskelig, eller umulig for utrykningskjøretøy å komme frem. Denne for eksempel, sikten ut i gata er null fra før, så kommer denne og stiller seg utenpå treet, så mye unger som er i gata her så er det skummelt nok uten en bil der.

1DD6D209-E320-4989-A78F-03B00C46F890.jpeg

Jeg bor i et område i Oslo med gateparkering og vi har det samme problemet her ved kryssene. Sånn litt utenpå kvelden (etter at parkeringsvaktene gidder å sjekke her) så fylles igjen kryssene av biler som står stadig nærmere kryssenes midtpunkt. Jeg tror det vil bli svært vanskelig for et utrykningskjøretøy å komme frem her en dag det brenner. 

Endret av Galro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Galro skrev:

Jeg bor i et område i Oslo med gateparkering og vi har det samme problemet her ved kryssene. Sånn litt utenpå kvelden (etter at parkeringsvaktene gidder å sjekke her) så fylles igjen kryssene av biler som står stadig nærmere kryssenes midtpunkt. Jeg tror det vil bli svært vanskelig for et utrykningskjøretøy å komme frem her en dag det brenner. 

Samme her, vi bor oppe på Korsvoll, ser så mye tullete greier i gatene her at jeg har forlengst gitt opp å bli overrasket. Når jeg flyttet hit ned tenkte jeg faktisk på å ta litt brøyteoppdrag, men etter første snøfall skjønte jeg at det ville jeg aldri hatt tålmodighet til. 😂 Men det værste er utrykningskjøretøy, og spesielt brannbiler som du nevner. 
 

Nå skal det sies at utbygging har mye av skylden, på 4 år har sikkert 15 gamle eiendommer blitt revet, forså å bli erstattet med rekkehus og lignende. 15 hus har sikkert blitt erstattet med det tredobbelte, det sier seg selv at veinettet ikke klarer å håndtere det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...