RemyNG Skrevet Juli 28, 2022 Share Skrevet Juli 28, 2022 Hvem trenger og lese skilt. Selv om den står rett ved siden av deg 🤡 Marius2002, fupsaker og Shattered reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Juli 28, 2022 Share Skrevet Juli 28, 2022 Se opp for private skilt når man "skal bare"? Ingen som har tid for sånt, hallo liksåm! RemyNG og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet August 12, 2022 Share Skrevet August 12, 2022 Ikke alltid det er like lett å treffe innenfor de bittesmå firkanta boksene som er så vidt større en bilen nei. fupsaker, uglefossen, EasyL og 3 andre reagerte på dette 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet August 12, 2022 Share Skrevet August 12, 2022 På 25.2.2022 den 15.46, Olaandref skrev: Sikkert bare halvfullt parkeringshus, men likevel ble denne løsningen valgt 😮💨 Er ikke så dumt det der, da kan jo ikke han til venstre i bildet åpne døra og bulke bilen til høyre og ingen kan parkere til høyre for Bmw'en heller 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet August 12, 2022 Share Skrevet August 12, 2022 2 timer siden, Haug530D skrev: Er ikke så dumt det der, da kan jo ikke han til venstre i bildet åpne døra og bulke bilen til høyre og ingen kan parkere til høyre for Bmw'en heller 🤣 Var det du som parkerte? 🫢 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet August 12, 2022 Share Skrevet August 12, 2022 1 time siden, Olaandref skrev: Var det du som parkerte? 🫢 Kan ikke skryte på meg det nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet August 12, 2022 Share Skrevet August 12, 2022 10 minutter siden, Haug530D skrev: Kan ikke skryte på meg det nei. Regnet med det 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet August 12, 2022 Share Skrevet August 12, 2022 Oppmerka plasser er oppskrytt... Caddy er parkert midt i kjørebanen, Partner står på sykkelparkering.. fupsaker, Olaandref, E.C. og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet August 25, 2022 Share Skrevet August 25, 2022 Han var så vidt innom 4 plasser! Marius2002, Blinklys, fupsaker og 3 andre reagerte på dette 1 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blinklys Skrevet August 25, 2022 Share Skrevet August 25, 2022 3 minutter siden, tambur4 skrev: Han var så vidt innom 4 plasser! Skal nå sies at dette er det man kaller en parkering 😂 tambur4 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet September 4, 2022 Share Skrevet September 4, 2022 En ting er en tullete parkering på en parkeringsplass, men om det er noe parkeringer som virkelig hører hjemme her i tråden så er det gateparkeringer som hindrer framkommeligheten i gatene. Ser stadig vekk gater der det virkelig blir vanskelig, eller umulig for utrykningskjøretøy å komme frem. Denne for eksempel, sikten ut i gata er null fra før, så kommer denne og stiller seg utenpå treet, så mye unger som er i gata her så er det skummelt nok uten en bil der. Blinklys reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet September 4, 2022 Share Skrevet September 4, 2022 (endret) 6 minutter siden, Olaandref skrev: En ting er en tullete parkering på en parkeringsplass, men om det er noe parkeringer som virkelig hører hjemme her i tråden så er det gateparkeringer som hindrer framkommeligheten i gatene. Ser stadig vekk gater der det virkelig blir vanskelig, eller umulig for utrykningskjøretøy å komme frem. Denne for eksempel, sikten ut i gata er null fra før, så kommer denne og stiller seg utenpå treet, så mye unger som er i gata her så er det skummelt nok uten en bil der. Jeg bor i et område i Oslo med gateparkering og vi har det samme problemet her ved kryssene. Sånn litt utenpå kvelden (etter at parkeringsvaktene gidder å sjekke her) så fylles igjen kryssene av biler som står stadig nærmere kryssenes midtpunkt. Jeg tror det vil bli svært vanskelig for et utrykningskjøretøy å komme frem her en dag det brenner. Endret September 4, 2022 av Galro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet September 4, 2022 Share Skrevet September 4, 2022 44 minutter siden, Galro skrev: Jeg bor i et område i Oslo med gateparkering og vi har det samme problemet her ved kryssene. Sånn litt utenpå kvelden (etter at parkeringsvaktene gidder å sjekke her) så fylles igjen kryssene av biler som står stadig nærmere kryssenes midtpunkt. Jeg tror det vil bli svært vanskelig for et utrykningskjøretøy å komme frem her en dag det brenner. Samme her, vi bor oppe på Korsvoll, ser så mye tullete greier i gatene her at jeg har forlengst gitt opp å bli overrasket. Når jeg flyttet hit ned tenkte jeg faktisk på å ta litt brøyteoppdrag, men etter første snøfall skjønte jeg at det ville jeg aldri hatt tålmodighet til. 😂 Men det værste er utrykningskjøretøy, og spesielt brannbiler som du nevner. Nå skal det sies at utbygging har mye av skylden, på 4 år har sikkert 15 gamle eiendommer blitt revet, forså å bli erstattet med rekkehus og lignende. 15 hus har sikkert blitt erstattet med det tredobbelte, det sier seg selv at veinettet ikke klarer å håndtere det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Oktober 19, 2022 Share Skrevet Oktober 19, 2022 Får håpe at vedkommende ikke klager på handlevognbulker og at folk som går forbi kommer borti bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Oktober 19, 2022 Share Skrevet Oktober 19, 2022 Ikke en bil akkurat. Har ikke mye til overs for disse sparkesyklene for å være ærlig… Lars89 og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå