Otis Skrevet September 30, 2015 Skrevet September 30, 2015 (endret) Kan legge inn dette på nytt. Vedkommende parkerte likedan denne gangen også. Endret September 30, 2015 av Otis
Sammyen Skrevet Oktober 1, 2015 Skrevet Oktober 1, 2015 Kan legge inn dette på nytt. Vedkommende parkerte likedan denne gangen også. Må jo ta nytt bilde då [emoji4] Sent from USS Enterprise
ogee1 Skrevet Oktober 9, 2015 Skrevet Oktober 9, 2015 Båt.Noe sånt kunne jeg finne på å gjøre også, men kanskje ikke fullt så langt på utsiden. Jeg skjønner ikke at det skal være noe å irritere seg over. sandersander, awt, UFC og 1 annen reagerte på dette 4
TheMaa Skrevet Oktober 9, 2015 Skrevet Oktober 9, 2015 (endret) Mange dårlige parkeringee her! Endret Oktober 9, 2015 av TheMaa
codex Skrevet Oktober 10, 2015 Skrevet Oktober 10, 2015 Rett foran inngangen til Aksdal senteret, bak sperrebånd. Gammel kjerring. Sent from my HTC One M9 using Tapatalk Werther og andreaskarm reagerte på dette 2
Ivrig86 Skrevet Oktober 10, 2015 Skrevet Oktober 10, 2015 Hadde en slik tråd på MX5-forumet som jeg likte godt og ikke har sett her, så tenkte vi kunne ha det. Er en morsom blanding av spotte-tråd og "Du gjør det helt feil!"-tråd, hvor du poster idiotparkeringer du har sett. Og er ikke akkurat fåtall av dem her i landet Kan begynne med en jeg så i stad, så alle skjønner greia, nemlig denne flotte parkeringsjobben: Fin bil, da.. Pøs på med deres Akkurat sånn ville jeg parkert å! Vet du hvorfor?? Så bilen ved siden av IKKE skal slenge døra i eierens flotte ferrari DonaldT og Joachim S Hamar reagerte på dette 2
awt Skrevet Oktober 10, 2015 Skrevet Oktober 10, 2015 Bilen rant etter at han hadde parkert. e46-en var min, så jeg ventet til han kom ut igjen. Han ble litt småmatt. Reef89 og HenrikSolberg reagerte på dette 2
Fredrik 90 Skrevet Oktober 10, 2015 Skrevet Oktober 10, 2015 Akkurat sånn ville jeg parkert å! Vet du hvorfor?? Så bilen ved siden av IKKE skal slenge døra i eierens flotte ferrari Så parker så langt ifra døra til butikken som mulig da, vil du være lat eller unngå bulk i døra Jeg parker alltid så langt unna som mulig, og er ikke det mulig så sitter jeg i bilen mens dama handler
Ivrig86 Skrevet Oktober 11, 2015 Skrevet Oktober 11, 2015 Så parker så langt ifra døra til butikken som mulig da, vil du være lat eller unngå bulk i døra Jeg parker alltid så langt unna som mulig, og er ikke det mulig så sitter jeg i bilen mens dama handler Ja jeg gjør alltid det om jeg kjører mine biler så langt vekk at ingen gidder parkere ved siden av hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå