Gå til innhold

Gabz' #449 E39 - Video (s.80)


Gabz
 Share

Anbefalte innlegg

Så en kjent bil på Finn .no nå.:).

Denne hadde hvertfall ikke jeg vært redd for å kjøpe så godt vedlikeholdt denne er.

Masse lykke til med salg av en flott e39.Håper den kommer i rette hender og ikke blir brukt opp med det første.:).

Ser du muligens vil ha deg e60 og det støtter jeg deg i fullt ut.

Nydelige biler og ikke hør på disse pessimistene om hvor stor utgiftspost disse kan være ..Eller jo,noe .

Finn en som virkelig har hatt på seg spander buksene når det gjelder vedlikehold .

Da har du en bil du kan glede deg stort over.

Jeg har nå hatt min i ett år og den går som et skudd.

Men jeg lette lenge for å finne akkurat den jeg har.

Den var til de grader passet på og vedlikeholdt og det må disse bilene være skal de levere :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for fine ord, Jan! E60 er absolutt fantastiske biler, er ikke bekymret for det. Og jeg bruker jo uansett store hauger med penger på E39, så er verdt det å legge inn litt mer for en E60. Finne en solid og original som har hatt en flink eier så er jeg på god vei. Men før det er noe å tenke på så må jeg finne en entusiast som er interessert i å handle min. Om ikke så blir det bare å ha den her hos meg :) Krysser fingrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var baklykten byttet IGJEN, forhåpentligvis for siste gang. Byttet også plastkontakten til kablene. 

DSC_0366.JPG

 

Salgsinteressen var også stor, har vært på Finn i et halvt døgn og allerede fått 2000 visninger, 15 som har lagret og en som har ringt og sagt at han tar den for 90. Takket pent nei og ba han heller komme og se den først :) Så ser ikke helt bort i fra at denne selges snart..

Annonse til dere som ikke har fått det med dere:
https://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=85731649

Endret av Gabz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Skulebollen skrev:

 

1 time siden, stoltbmwelsker skrev:

 

Får mye kritikk for prisen men jeg synes ikke det er noe upris med 110 før pruting, når jeg allerede har takket nei til 4 bud på 90.000 og bilen har ligget ute i et døgn :) Jeg forventer ikke 110, jeg legger alltid ut med slingringsmonn for pruting.

Endret av Gabz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Gabz skrev:

Får mye kritikk for prisen men jeg synes ikke det er noe upris med 110 før pruting, når jeg allerede har takket nei til 4 bud på 90.000 og bilen har ligget ute i et døgn :) Jeg forventer ikke 110, jeg legger alltid ut med slingringsmonn for pruting.

Hvis du har fått 4 bud på 90k, så er vel det en pekepinn på hva man kan forvente å få for den. Fin bil er det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når den har ligget ute i bare et døgn og det bare er de første telefonene så tror jeg at jeg fint kan få mer. Han ene var villig til å gi mer, han bare slang ut 90 som et bud for å starte, eksempelvis. Jeg har ikke dårlig tid og heller ingen trang for å selge. Jeg vurderer å selge den til rett pris, hvis ikke blir den bare hos meg :) Bruksverdien er litt høyere enn 90 lapper. Men prisen på 110 er selvsagt diskuterbar og jeg er villig til å gå ned, bare ikke fullt så langt ned. Vi får se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prisen som flere diskuterer om tror jeg ikke det skal være et stort problem. 

Når 4 stk gir deg 90.000,- første dagen tror jeg ikke det skal være et problem å få 100.000,- 105.000,- 

Nydelig bil iallefall. Jeg regner med at den blir solgt men det kan bare ta litt tid. Men ikke stress med salget om du ikke er nødt til det. ( regner ikke med at du må selge bilen heller ) 

Lyke til med salg! :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 14.11.2016 at 0.57, Nyheim skrev:

 

Hehe, takk for det :) Mye lagringer, visninger osv. men ingen fornuftige bud enda. Får se om det kommer noe ellers bare dropper jeg å selge. Ikke verdens beste tid å selge på heller.

On 14.11.2016 at 1.40, Enes Yakici skrev:

 

Enig der! Tusen takk for det :) Får se om den blir solgt ila annonsetiden (30 dager), ellers får den bare bli hos meg litt lenger. Må jo som du sier ikke selge, så er ikke noe stress. Går eventuelt an å prøve til våren også. Vi får se! Takktakk!

Endret av Gabz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...