Poppy Skrevet Mars 15, 2017 Share Skrevet Mars 15, 2017 Lykke til med salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 15, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2017 Mange takk Ligget ute i en halvtime og allerede snart 300 visninger og to stykker som er interesserte over melding. Så får se, kan jo hende den ryker relativt raskt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 16, 2017 Share Skrevet Mars 16, 2017 Lykke til. Fin annonse. Herlig å bla i bilder som faktisk er gode. Stor mangel på slikt på bilannonser. RF91, Marius2002, magneten og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 16, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2017 Tusen takk, Stig. Godt å høre at den møter forventningene Helt enig. Alt for mye vertikale og blurry snapchat-bilder der ute.. Marius2002 og StigJ reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wSax Skrevet Mars 16, 2017 Share Skrevet Mars 16, 2017 Åfyy, så pen den bilen er! Gleder meg til å se hva du finner på med en E60. Ryker E87-en også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 16, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2017 Tusen takk! E87'en skal mest sannsynlig dama kjøpe av meg, så den forblir i familien wSax reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokkeeng Skrevet Mars 19, 2017 Share Skrevet Mars 19, 2017 Nydelig bil du har her! Syns nesten det er litt synd du skal selge, om jeg får si det. Har lest gjennom hele tråden din, fantastisk god tråd dette, mye god og intressant lesing:)) Tenker å gjøre litt likt som deg her etterhvert som jeg gjør forskjellig på min "nye" E39! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 19, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2017 Tusen takk! Så hyggelig at du tok deg tiden til å lese gjennom Synd å selge ja, utrolig god bil.. Men har hatt 6 forskjellige E39 nå, samt hatt denne i over et år nå, så klør i fingrene etter noe nytt, rett og slett. Blir spennende å følge med på din òg! jokkeeng reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mars 19, 2017 Share Skrevet Mars 19, 2017 Som tidligere nevnt ,er dette en flott e39 som jeg håper blir passet på videre av ny eier . Nydelig farge osv. Blir spent på e60en du eventuelt skal ha .:). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 19, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2017 Takk for det! Ja, må velge en verdig eier E60 blir nok en veldig digg oppgradering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 19, 2017 Share Skrevet Mars 19, 2017 Er fin denne, lykke til med salg.. tror nok denne går fort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 19, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2017 Tusen takk Ja, etter 2-3 timer på Finn så var det fire stykker som ville se på den. Tre av dem skal se på den nå denne uken, så får vi se. Han ene har allerede bydd 80k og vil hente på fredag, så. Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 19, 2017 Share Skrevet Mars 19, 2017 Hadde vertfall ikke firet på prisen når der er såpass mange interesserte! Veldig pen annonse ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Mars 19, 2017 Share Skrevet Mars 19, 2017 59 minutter siden, Skulebollen skrev: Hadde vertfall ikke firet på prisen når der er såpass mange interesserte! Veldig pen annonse ja Helt enig. Bare sitte og være tålmodig, så kommer den rette kjøperen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 19, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2017 Nei, synes den er OK priset nå Bare anlegget har jo kostet over 20k. Taper flere titalls tusen allerede. Men diskuterer prisen ved rask og ryddig handel. Er en som også vil gi en E46 320d + 60-65 i mellomlegg som vil se den på onsdag. Kan hende jeg slår til der og, vi får se! fxslin reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå