magneten Skrevet Mai 14, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2017 Bilde av bilde og bilde i Hirtshals Godt det dokumenteres at turen blir dokumentert andreaskarm, Freakshow, Fahad og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Mai 20, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2017 Monterte sidespeilhus i karbonfiber fra Tekarbon i dag De gamle var noe pepret med steinsprut og insekter, så dette ble en helt rå oppgradering Synes ikke det er så fint som kontrast på lysere biler, men på denne så ble det midt i blinken synes jeg Blir en fin del av "detalj-inntrykket" copyright @fxslin I garasjen Det skjer litt saker og ting i interiøret også Ivrig86, andreaskarm, ogee1 og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Mai 20, 2017 Share Skrevet Mai 20, 2017 29 minutter siden, magneten skrev: Blir en fin del av "detalj-inntrykket" copyright @fxslin Lo godt nå Godt å se at jeg kan være med å berike bimmers slangen:-) Ble bra det med speilene, følger stilen fra grillen og bakover nå! Spent på å se hva du gjør inne nå:-) magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 21, 2017 Share Skrevet Mai 21, 2017 Ble tøft det! magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juni 26, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2017 Takker @fxslin og @Gabz! Nå har jeg fått tilbake interiøret fra Tyskland, hvor det har fått på seg et lag med ekte karbonfiber Hoho! Veeeldig fornøyd med denne Holy Trinityen her. Listene, dørhåndtakene og speilene Ser greit ut i mørket også Jeg føler interiøret ble et hakk mer badass og mye mer moderne! Liker spesielt godt hvordan det fortsetter ut til speglene.. Oh yes! Litt kosebilder ble det i tillegg Storfornøyd! Peak, sandersander, ogee1 og 11 andre reagerte på dette 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 26, 2017 Share Skrevet Juni 26, 2017 Hvor mye raskere er den 0-100 nå? macrorain, Freakshow og magneten reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Juni 26, 2017 Share Skrevet Juni 26, 2017 23 minutter siden, awt skrev: Hvor mye raskere er den 0-100 nå? Eg tippa at me snakka om bortimot minuttet Freakshow, And-reas og magneten reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 27, 2017 Share Skrevet Juni 27, 2017 Helt nydelig! Er det orginal bmw carbon? Er vel ikke påklistret carbonlister? Ikke at det ser sånn ut, men har sett det magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juni 27, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2017 Takker @Gorg! Det er ikke OEM/BMW-carbon, det ble bare levert "skinn med karbonmønster"-lister til Z4. Men dette er ekte karbonfiber. Laget av samme person som laget spoileren og diffuseren Her er noen bilder fra prosessen. macrorain, fxslin, BimmerFan! og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 27, 2017 Share Skrevet Juni 27, 2017 Å steike! Custom arbeid jo 😃 magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Juni 27, 2017 Share Skrevet Juni 27, 2017 Hva ligger prisnivået på slikt arbeid? Og bygger det mye ut i tykkelse, altså blir det tighter fitment rundt kapper osv? Ser jo helt fantastisk ut! magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juni 27, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2017 9 timer siden, Gorg skrev: Å steike! Custom arbeid jo 😃 1 time siden, fxslin skrev: Hva ligger prisnivået på slikt arbeid? Og bygger det mye ut i tykkelse, altså blir det tighter fitment rundt kapper osv? Ser jo helt fantastisk ut! Bare det beste til godbilen vet dere! Jeg betalte 5-lapper, inkludert frakt Ganske drøyt, men føler det satt krona på "verket" Gjør den litt mer unik og løfter interiøret en god del Var litt bekymret for fitment jeg også, men det bygget ikke store millimeteren, så det gikk strålende Freakshow, ogee1, Ivrig86 og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juni 28, 2017 Share Skrevet Juni 28, 2017 Fy søren så rått!!!! magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juni 28, 2017 Share Skrevet Juni 28, 2017 Kult med custom cf. vi drev å støpte en del med karbonfiber når vi lagde Formula Student bil. Mener å huske at det var resinen som kostet, og dess mer finvevd og tynnere fibermatte, jo dyrere. Tror vi hadde 60m2 vi drev på med. rå finish på dette var det i alle fall! Regner med P1-ish tid 0-100 nå magneten, ogee1 og Freakshow reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 5, 2017 Share Skrevet Juli 5, 2017 Så ut om et pent stykke håndtverk på de listene. Synes heller ikke 5 lapper var så ille. magneten og Freakshow reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå