RF91 Skrevet April 30, 2017 Share Skrevet April 30, 2017 Heldiggris! Ha veldig lyst til å køyra på Ringen sjøl og, men utan baneerfaring frå før so kan eg ikkje tenka meg at Nürburgring e rette plassen å begynna magneten og Freakshow reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet April 30, 2017 Share Skrevet April 30, 2017 Bare litt missunelig nå, ser så bra ut... magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet April 30, 2017 Forfatter Share Skrevet April 30, 2017 11 timer siden, RF91 skrev: Heldiggris! Ha veldig lyst til å køyra på Ringen sjøl og, men utan baneerfaring frå før so kan eg ikkje tenka meg at Nürburgring e rette plassen å begynna Går bra det, @RF91! Fine rutiner på ringen. Så lenge du kjører friskt og godt, slik som du ville gjort på en landevei. Holder du deg til høyre og blinker forbi de som er kjappere, så finner du glien innimellom! Det er alltid noen som er kjappere Anbefaler å ha med noen i passasjersetet som kan banen godt! Hadde @andreaskarm som copilot en runde, mye kjekkere med en gang 1 time siden, fxslin skrev: Bare litt missunelig nå, ser så bra ut... Det er så sinnsykt gøy! Hele stemninga på plassen er digg! Bare til å trille ned RF91, fupsaker, Marius2002 og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Mai 1, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2017 Det er ikke så aller værst å være på vei hjem fra Nürburgring heller.. Blir liksom ikke lei av å tømme speedometeret å cruise i 260 km/t på Autobahn andreaskarm, fupsaker og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Mai 2, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2017 Pakket og klar Shiny i yret @andreaskarm ruller opp ved møteplassen med sin X1 18d Gule grøftelys og gull-kalippere Save the ring! Der ruller Mads frem i sin E46 320i Guttaboys klare for avreise Ferja over til Stavanger! Beundrelse av eksostupper fra oven Oil OK på ferja Stavanger-hullene! Parkerer på Kvadrat for en matbit. Sjekk av dekktrykk på bensinstasjonen Fremme ved ferja Rett ut med insektfjerner og mikrofiberklut Småfrekk Volvo! BMW-klubben Traff en fet båt! Med vannkanon fremme Fjordland! Namnam Triller ombord. Nyter utsikten fra Restauranten før det omsider ble kveld sandersander, Runey, ogee1 og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Mai 2, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2017 (endret) Touchdown Hirtshals Jeg kjørte litt vél raskt ut av ferja, det fikk sine konsekvenser... ...finn en feil? Alt i skjønneste orden i sølv-avdelingen. Vi kjører (nesten gris) videre Pitstop i DK, mænd! Ruller forbi noen hvite Range Rovere. Første av maaaaaaaaange Porscher Felgfargen er ikke så Hyper Silver lengre Scandinavian Park! Venter på tredjemann. Jeg og @andreaskarm hadde kanskje litt tynge høyrefoter. Fant du feilen? Kjøper tape for å prøve å tape over. Tapings! Tadaa! Det ble jo grisestygt! Løper tilbake inn og kjøper en pakke med tre sakser. Det gjorde susen! Mye bedre Tredjemann! Frekker seg til med tire shine! Er vi klare nå da? Nei, her fikser vi aux-kabelen i E46en, slik at vi kan høre på Spotify, spise Pink Lady og en bolle Triller avgårde! Jeg havnet på feil side av en bensinstasjon på en pitstop Plutselig fremme! Hohoho! Jeg kom frem 1,5t(?) før de andre, av en eller annen grunn. De var stuck in traffic Fett hotell! Fint rom! Biler i gangene Hei heis! Min nærmeste nabo i garasjen Mens her koser de andre seg. I kø Endret Mai 2, 2017 av magneten Gorg, sandersander, Freakshow og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Mai 2, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2017 Våkner opp til verdens vakreste Nürburgring-morgen! Biler brøler forbi på sletta mellom rundkjøringene under Nürburgring-skiltet. Lastebil i veggen. Formel 1 i taket Diverste motorsport i gangen på hotellet. Stemning Kanonbra frokostbuffet Med egen omelett-steiker Tar en titt på baren Cockpit Koslig! Save the ring! Helt normalt utenfor hotellet Fytti rakkern så rått! Ser det jo hele tiden på video og bilder, men det er noe helt annet i virkeligheten. Ren råskap Det andre norske landslaget Fire biler fordelt på to sett med brødre faktisk. Racing i blodet Nürburg Plutselig var vi i Adenau for å ta ut penger for et hemmelg oppdrag Der var vi i Barweiler! Bensinstasjonen med en høytrykkspyler på 5000 bar Her skulle vi virkelig kose oss Har med litt godsaker Mikrofiber! Jadda! Nå blir den ren og pen! Hyper silver is back Tilbake ved ringen Parkert for å kjøpe ticket Hohoo Ruller mot banen Der har vi kjørt hver vår runde. Å milde moses så digg! Jeg vant nesten(!) og havnet på tredjeplass Kjører enormt pysete. Fikk mer og mer glid denne turen, da! Jeg må pugge mer Forza å lære meg banen Joinet av det andre norske landslaget! Skikkelig fete banerigga biler Racing-håndbrekk (Det var visst ikke så lurt å bruke håndbrekk med så varme bremser på den bilen) Z4 Coupe! Det var et par coupeer parkert på samme plass. De kom bort og kikka på bilen min faktisk, og vi slo av en liten prat. Han ene kjente han som har laget karbondelene til meg Liten verden! Parkeringsplassen ved ticket office/ringen. Devil's Diner rett ved utkjøringen fra banen Rosemalt Ferrari 458 Italia, slik har jeg kjørt, vet du! På med Nürburgring-klistremerke Fornøyd @andreaskarm Triller til Nürburg for noe mat DutchRacing sin Z4 Coupe Tror han kjører Taxi med den? Kjempetøff Skremmende hvor godt bilen kler slike vinger Tilbake ved ticket office-parkeringen Inne på Devil's Diner for en kopp kaffe og carspotting Parkeringsplass for alle som har kjørt på ringen Her er det alltid sykt mye tøft! Noen som ser hvilken Aston Martin det er? Jeg tippa faktisk rett, DBS! Ser ut som en liten Vanquish Ariel Atom Ferrari F12! Enda en 458 Mye Z4 Coupe her. Digg å se Jeg kjenner hjertet skriker etter 18"-hjul Huracan Denne durte forbi meg på banen og girte opp rett på siden av bilen min. Fy flate for et smell! Noe lav Opel Speedster. Fornøyd undertegnede fyller 102 Oktan SuperPlus på Nürburgring-bensinstasjonen Brünchen! Her var det liv Vi går oss en topptur motsatt vei av banen for å kikke litt. En Supra med sikkert 1500 hestekrefter. Kjørte sidelengs hele banen. Syke greier! BMW! Ariel! Guttaboys står og speider Går tilbake til Brünchen. Utsikten fra hotellrommet! Porsche Cup-løp underveis Ved Ring boulevard(?) M4 GTS! Z4 midt i butikken. Mads får kjøre litt Z4 Coupe Gøy å se den trillende også Mads er sjåfør. Vi er øl! Nå har vi tatt turen til Adenau Øl og racerbane! Øl og racerbane og biler! Enda en Z4 Coupe! Tilbake til hotellet. Må knipse bilde når jeg går forbi bilen, vet du CockPit! God stemning! En drink så kald at du må bruke hansker Vi er ikke sultne, men bestiller en hau med mat Og der ble det kveld Finfin første dag Runey, sandersander, ogee1 og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Mai 2, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2017 Nok en vidunderlig morgen! Grovt utstyr utenfor Parkeringsplassen til hotellet. Sola skinner! Z4 Coupe! Ticket office Ruller mot banen Norskregistrert Morgan! Lyktene er fra MINI. Speilvendt Ved bommen før banen Da ruller vi ut! Etter en vannvittig morsom runde med @andreaskarm som co-pilot aka "Gi gass!"-mann ventet dette triste synet! Håper det var en bagatell. I godt lag Da var det min tur å være co-pilot aka "Brems!"-mann Devil's Diner Verdens beste bomstasjon Bridgen, under denne starter tidtakingen Adenau! Brünchen! Gantryen! Her stoppet tidtakingen Jeg kan bekrefte at @andreaskarm kan kjøre bil! Her var det G-krefter overalt For et vakkert skue! Rett inn på verdens feteste parkeringsplass Leiebilene står klare Norske Morgan utenfor hotellet Vi tar turen til Boulevarden igjen Kjøpt meg kaffikopp! Racerbiler overalt Utsikt over GP-banen fra butikkene i Boulevarden. Modell av banen! Skamtøff! GP-banen! Adenau! Karusellen Ser litt på Porsche Cup-løpet Vi går mot GP-banen Gammeldags garasje og utstyr Grand Prix! Hotellet vårt fra GP-banen Et hav av racer-porscher! De vingene Vanlige Porscher Sjekker strekket på dekkene(?) Skikkelige slicks! Denne kjenner jeg igjen hvertfall Herlig farge Cayman/Boxster-området. Tilbake ved Nürburgring. En herlig M2 med gullfelger. Digg! Køøøøø for å kjøre på banen! Kø i alle mulige retninger! Kø heeeelt opp! Kø fra retning Adenau også Vi parkerer i Adenau for en matbit Pizza-express Stolt som en hane med ny caps Ananas hører hjemme på pizza På vei fra Nürburgring. Utrolig mye bil på Brünchen! Biler var parkert i kilometervis langs veien også. Kosebil på motorveien. Damen på siden smilte til alle sammen Hyggelig par på kosetur Z4-parkering Fremme i Bremen på vei hjem. Fått seg middag Yup. @andreaskarm prøver å finne ut hvor vi er Hotellobbyen Rusler oss en tur ut. Kjempefin by med mye liv! Og god øl! Skikkelig fin by! Selveste indrefiléten av Bremen! Ja, du leste riktig. Champignons En eller annen konsert. Stemning på vei til hotellet igjen ogee1, norbakken og codex reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Mai 2, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2017 Vi sjekker ut av The Classy Hotel Flott by altså! Gull! Stylish frokost/hotellområde Småtøff maskin Vi gikk mot noen ååletrange gater! Skikkelig kos Hun var jo ikke skummel.. Denne var koseligere Kjempekoselig plass På motorveien igjen Sjekker eksosen etter en toalettpause Ready to roll! Tilbake på Scandinavian Park Harryhandel-time Stort sett kaffe og vin Pluss noe snop til @awt Flensburg! Hirtshals! Fått seg noen myggstikk Fjordland når kveldsen akkuratt. Oioi! Da var vi på plass i køen Kjøyr ombord! Parkering rett ved inngangen 3 mann på 0,4-manns lugar var noe trangt, men vi fikk det til Utsikt om kvelden. Utsikt om morgenen Legger til kai Og der var vi pigade hjemme igjen Helt vannvittig morsom tur! Superkjekke folk også Takk for turen! Vi må jo avslutte med stil! Her er noen bilder av bilen fra Nürburgring-kjøringen Freakshow, ///M-ini95, Bækkmann og 13 andre reagerte på dette 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 2, 2017 Share Skrevet Mai 2, 2017 ser ut som dere har storkosa dere skikkelig! men må si det! den blå m2´n med de gull felgene så noe så hinsides bøllete ut! ogee1 og magneten reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 2, 2017 Share Skrevet Mai 2, 2017 Fantastisk reisebrev som alltid! Så ut som en flott tur. MÅ få tatt en slik tur snart selv ogee1 og magneten reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffe Skrevet Mai 2, 2017 Share Skrevet Mai 2, 2017 Supert reisebrev. Koselesing før leggetid👍 magneten og ogee1 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Mai 2, 2017 Share Skrevet Mai 2, 2017 (endret) Helt rått! Så super moro ut og frister til å kopiere turen deres Endret Mai 2, 2017 av fxslin magneten, ogee1 og andreaskarm reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bækkmann Skrevet Mai 2, 2017 Share Skrevet Mai 2, 2017 Det er slike reisebrev som dette som gir meg skikkelig lyst til å dra på tysklandtur til Nurburg! Like gøy å lese hver gang, myye å se på. Vet du sånn ca. hvor lang tid dere bruker fra norskegrensa og ned til Nurburg? magneten og ogee1 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
And-reas Skrevet Mai 2, 2017 Share Skrevet Mai 2, 2017 DER røk planen om å legge seg før tolv ja. 16 timer fra Svinesund, sier google maps. Da via Malmø/Danmark. Bør være overkommelig med en liten overnatting rett sør for Hamburg, det. Kjørte cirka samme distanse i et strekk i fjor, anbefales vel egentlig ikke dersom man kommer rett fra jobb Ellers er det helt supert å kjøre autobahn nattestid. Teller ned til tur selv nå, reiser den 30. mai. Blir ingen banekjøring i denne omgang, derimot mye svingete fjellveier om været er på vår side. ogee1 og magneten reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå