Gabz Skrevet November 3, 2016 Share Skrevet November 3, 2016 Nydelig! Hadde glemt hvor sexy det interiøret ditt var magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 3, 2016 Share Skrevet November 3, 2016 Ble veldig bra. Ser frem til å beføle rattet ditt. magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet November 3, 2016 Share Skrevet November 3, 2016 Gjør seg med nytt ratt! Samme følelsen når jeg monterte nytrekt ratt i e36'en tenker jeg, helt konge! magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet November 3, 2016 Forfatter Share Skrevet November 3, 2016 (endret) 2 timer siden, andreaskarm skrev: Nice Thanks. Aldri feil med nytt ratt. Hint, hint 1 time siden, Gabz skrev: Nydelig! Hadde glemt hvor sexy det interiøret ditt var Takk! Koser meg her, ass! 30 minutter siden, awt skrev: Ble veldig bra. Ser frem til å beføle rattet ditt. Takker Vurderer kjørehanskepåbud etter slike utbrydd! Jeg rånte rundt i garasjen med nyvaska hender 23 minutter siden, BjornarHS skrev: Gjør seg med nytt ratt! Samme følelsen når jeg monterte nytrekt ratt i e36'en tenker jeg, helt konge! Stemmer, det er helt konge! Nybilfølelsen er bokstavelig talt til å ta å føle på Endret November 3, 2016 av magneten Thundercoil og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet November 4, 2016 Share Skrevet November 4, 2016 Perfekt upgrade magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet November 4, 2016 Share Skrevet November 4, 2016 Gjorde seg med nytt ratt ja! Om det er bare meg eller er frontlyktene dine noe vel matte? magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 4, 2016 Share Skrevet November 4, 2016 Perfekt bil... fortsatt magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet November 4, 2016 Forfatter Share Skrevet November 4, 2016 (endret) Dææven, takk skal dere ha @papertiger, @Marius2002 og @danskiii! 3 timer siden, danskiii skrev: Om det er bare meg eller er frontlyktene dine noe vel matte? Må applaudere synet ditt Lykten på førersiden er veldig matt. Bilen skal tilbake på Pettersen Autospa til våren. Da skal lyktene få seg en skikkelig omgang. De fikk seg en kjapp runde forrige besøk også, men førerlykta må nok få seg mer tid. Her har du et bilde før Pettersen Autospa. Og etter. Fått seg et UV-filter i det minste Flørter litt med tanken på å montere lippa igjen.. Det er jo kosebilen! Og ferien er over Den får et par hakk frekkere "bitt" også. Vi får se Endret November 4, 2016 av magneten Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet November 4, 2016 Share Skrevet November 4, 2016 Må innrømme jeg har veldig lyst å se hvordan denne hadde sett ut med oransje blinkere rundt om samt sorte nyrer og N-merker magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet November 4, 2016 Share Skrevet November 4, 2016 Ganske utrolig hva ett litt ratt bytte kan utrette! Veldig nice! magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 7, 2016 Share Skrevet November 7, 2016 On 4.11.2016 at 10.39, danskiii skrev: Må innrømme jeg har veldig lyst å se hvordan denne hadde sett ut med oransje blinkere rundt om samt sorte nyrer og N-merker Denne modellen kom ikke med oransje blinklys, så det er fyfy Mener de kuttet ut oransj på alle Z4 da Faceliften kom. Er det bare med eller er det nye rattet tykkere? Ser i alle fall sånn ut. Hva skjer med det gamle nå da? Omtrekk og beholde eller selge? magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet November 7, 2016 Share Skrevet November 7, 2016 9 minutter siden, StigJ skrev: Denne modellen kom ikke med oransje blinklys, så det er fyfy Mener de kuttet ut oransj på alle Z4 da Faceliften kom. US modeller gjorde da vel magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 7, 2016 Share Skrevet November 7, 2016 Nope. Eneste forskjellen er at US-modellene har noen sykt ekle sidemarkeringslys. De fremme er oransje og de bak er røde. 3.0si US-spec. Oransj firkantet fremme og røde runde bak. 3.0si Euro-spec. Blanke reflekser kun fremme. Ingenting bak. 3.2 M US-Spec. Runde oransje fremme og røde bak. 3.2M Euro-spec. Ingen markeringslys eller reflekser. danskiii, Marius2002, fupsaker og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet November 8, 2016 Forfatter Share Skrevet November 8, 2016 On 11/4/2016 at 10.39, danskiii skrev: Må innrømme jeg har veldig lyst å se hvordan denne hadde sett ut med oransje blinkere rundt om samt sorte nyrer og N-merker Jeg også, men liker den utrolig godt slik som den er/blir nå On 11/4/2016 at 10.58, fxslin skrev: Ganske utrolig hva ett litt ratt bytte kan utrette! Veldig nice! Helt enig! Takk On 11/7/2016 at 9.08, StigJ skrev: Er det bare med eller er det nye rattet tykkere? Ser i alle fall sånn ut. Hva skjer med det gamle nå da? Omtrekk og beholde eller selge? Har allerede solgt det gamle Skinn som gjelder Det nye er ca. 3 mm tykkere i omkrets Good eye, du også! Gammelt. Nytt og fett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet November 8, 2016 Forfatter Share Skrevet November 8, 2016 On 6/14/2016 at 16.30, andreaskarm skrev: Har du leppen montert nå? On 6/16/2016 at 11.45, andreaskarm skrev: Leppen må på On 6/19/2016 at 19.11, andreaskarm skrev: Må ta på leppem Jada, masa! Var innom @awt sin Modifigarasjen i går for sesongens snøplog-montering Greit å ha 18 meter tape til overs fra spoiler-montering Legger en enkel stripe, slik at det er mulig å demontere den. Plass til to skruer i hver ende. Selvfølgelig i originale skruehull i fangeren Får til og med beholde den originale spoileren til M-fronten etter montering. Dobbel-lippe! Skrape-klumpen under fangeren har fått kjørt seg Fester de to ytterste skruene og løsner på tapen. Presser lippen opp mot fangeren med et smack, litt skruing og ekstra klemming! Leppe på plass Bilen er på bakken! Harrygrensa er vel under 6 cm? Går akkuratt klar Fortauskantens beste venn Hjemme i garasjen fupsaker, Marius2002, sandersander og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå