Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

25 minutter siden, E.C. skrev:

Adv.1 og Rohana er gjerne i en litt annen prisklasse enn f.eks. JR. Spørsmålet er vel om du må kjøpe akkurat der og hva budsjettet ditt evt. er.

Vi kan si budsjettet er maks 30 000kr 

Lurer på spesfik hvilken merke er best på den nettsiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite erfaring med motoren og f25 generelt i tillegg har denne ligget ute en stund. Så kom gjerne med erfaring dere med kunnskap og om dette generelt sett er et OK kjøp dersom en får den litt lengre ned i pris. Vært for salg i omtrent 6 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det virket som et greit kjøp. Motoren skal jeg ikke uttale meg om (annet enn jeg tror det fungerer meget bra), men modellen i seg selv er ikke så veldig mye plaget med problemer. Det som er mest komplisert X3/X4 spesifikt er nok ledningsnettet bak høyre forskjerm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kul bil, veldig kul bil dette her 👍 F25 er etter hva jeg har forstått relativt bra biler med lite fallgruver. 35i motoren er jo fantastisk, relativt driftsikker også så fremt den har fått de servicene den skal. 

Mulig noen ikke er enige men jeg tror dette er en fremtidig klassiker. Fra en tid hvor man kunne kjøpe en X3 med største bensinmotor uten masse M merker og motorlyd igjennom høyttalerene. I dag har jo kjønnsløse el SUVer mer eller mindre avlivet biler som X3 35i, iallfall i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke biler i prisklassen rundt 200.000,- som har nok plass til 2stk bakovervendte bilstoler og nok plass til en tenåring i midten, må også være plass til en tvillingvogn og litt bagasje? 2-serie tas ikke med, da den ser rett og slett fælt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, gallay skrev:

Hvilke biler i prisklassen rundt 200.000,- som har nok plass til 2stk bakovervendte bilstoler og nok plass til en tenåring i midten, må også være plass til en tvillingvogn og litt bagasje? 2-serie tas ikke med, da den ser rett og slett fælt ut.

E70 X5 30d, F11 525d eller E61 530d LCI. Dette er iallfall det jeg kan komme på av BMW. Hvis ikke så regner jeg med du er klar over at det finnes biler som S-Max, Touran og annet kjedelig med god plass. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fredrik 90 skrev:

E70 X5 30d, F11 525d eller E61 530d LCI. Dette er iallfall det jeg kan komme på av BMW. Hvis ikke så regner jeg med du er klar over at det finnes biler som S-Max, Touran og annet kjedelig med god plass. 

E70 virker kurant, samt har jeg sett på f34 men har ikke prøvekjørt en enda. S-max og Touran er ikke aktuelle i det hele tatt. Fikk dog testet en a6 allroad c6, men med to barneseter var det nesten ingen plass i midten, regner med at f11 og e61 ligger omtrent på samme nivå med audien når det kommer til baksetebreden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E70 har flatt gulv, det er ganske fint. Men bakdørene har litt skarp åpningsvinkel, men det går vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Noen som kan anbefale en rimelig robotklipper? Noe ujevnt underlag men ellers ganske ukomplisert med få hindringer. Er temmelig lei av å traske rundt med klipperen 🫣 GPS er ikke så viktig, skal fint klare å legge ned grensetråd.

edit: rundt 850m2 plen.

IMG_4149.thumb.jpeg.b12ec833c5709ca86503ea976dafdd19.jpeg

Endret av Robkill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, gallay said:

Hvilke biler i prisklassen rundt 200.000,- som har nok plass til 2stk bakovervendte bilstoler og nok plass til en tenåring i midten, må også være plass til en tvillingvogn og litt bagasje? 2-serie tas ikke med, da den ser rett og slett fælt ut.

Prøv F34. Den har bedre plass i baksetet enn F11. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, papertiger skrev:

Prøv F34. Den har bedre plass i baksetet enn F11. 

Fått skikkelig sans for f34 i det siste, men ser det er få biler til salgs på finn. Innenfor mitt budsjett lander jeg vel kun på en 318d, noe som er ikke en stor utfordring, men må nok sette meg i hvor driftssikre de er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Robkill skrev:

Noen som kan anbefale en rimelig robotklipper? Noe ujevnt underlag men ellers ganske ukomplisert med få hindringer. Er temmelig lei av å traske rundt med klipperen 🫣 GPS er ikke så viktig, skal fint klare å legge ned grensetråd.

edit: rundt 850m2 plen.

 

Hva er rimelig? Jeg har god erfaring med Husqvarnas X-modeller, men de er vel ikke de rimeligste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   2 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...