Shattered Skrevet Januar 7, 2017 Share Skrevet Januar 7, 2017 Hadde med ny dame hjem i dag! tennbrikket, T.H.O, Marius2002 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 7, 2017 Share Skrevet Januar 7, 2017 @Shattered gratulerer med ny skute Det dukker vel opp en tråd med fler bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 7, 2017 Share Skrevet Januar 7, 2017 6 minutter siden, Marius2002 skrev: @Shattered gratulerer med ny skute Det dukker vel opp en tråd med fler bilder? Takk! Såklart gjør det Skal mekke i morgen tror jeg! Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 7, 2017 Share Skrevet Januar 7, 2017 @Shattered Har store forventninger her nå! All den tid du har vært veldig ambivalent til e61 kontra e39 Men gratulerer med ny bil! Shattered og sveigis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 7, 2017 Share Skrevet Januar 7, 2017 Grattis her og ,og som jeg sa på FB ,nå skal du kjenne forskjell :). Er så fornøyd med min at og håper du blir det samme. Husk og stell godt med den Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 7, 2017 Share Skrevet Januar 7, 2017 (endret) 32 minutter siden, Otis skrev: @Shattered Har store forventninger her nå! All den tid du har vært veldig ambivalent til e61 kontra e39 Men gratulerer med ny bil! 18 minutter siden, sveigis skrev: Grattis her og ,og som jeg sa på FB ,nå skal du kjenne forskjell :). Er så fornøyd med min at og håper du blir det samme. Husk og stell godt med den Takker karer! Jeg var litt skeptisk myp panorama feks (som denne ikke har!), og tomat vs manuell. Men det ble en DAT igjen, og det var jævlig digg å ikke slite clutch gjennom Oslo! Kjørte til Nittedal og henta den. Var litt usikker men da jeg fikk se bilen kom gliset i fjeset fort på plass! Meget fornøyd så langt, har bare kjørt dr 15 milene hjem enn så lenge. Godt utstyrt og msport, bare positivt med denne! Ps: denne havner ikke hos @Djwik før jeg eventuelt kjører meg ihjel i den Endret Januar 7, 2017 av Shattered Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wSax Skrevet Januar 7, 2017 Share Skrevet Januar 7, 2017 Gratulerer! Blir morsomt å følge med på denne Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 7, 2017 Share Skrevet Januar 7, 2017 Grattis med nok en sølv bil Ble det 525 eller 530? Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersander Skrevet Januar 7, 2017 Share Skrevet Januar 7, 2017 Hva heter danmarks svar på finn.no? For kjøp og salg av bil. @Fredrik, du vet sikkert dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 7, 2017 Share Skrevet Januar 7, 2017 (endret) 6 minutter siden, sandersander skrev: Hva heter danmarks svar på finn.no? For kjøp og salg av bil. dba.dk er ihvertfall én.. Mulig @Fredrik har oversikt over fler http://www.dba.dk/biler/ Så har du bilbasen.dk som er kun bil: http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/BMW?Fuel=0&YearFrom=0&YearTo=0&PriceFrom=0&PriceTo=10000000&MileageFrom=-1&MileageTo=10000001&ZipCode=0000&IncludeEngrosCVR=true&IncludeSellForCustomer=true&IncludeWithoutVehicleRegistrationTax=true&IncludeLeasing=true Endret Januar 7, 2017 av Marius2002 Fredrik og sandersander reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersander Skrevet Januar 7, 2017 Share Skrevet Januar 7, 2017 Takk! For noen sinnsyke priser på bruktbiler! Haha. Visste det var dyrt, men herreguuuud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 7, 2017 Share Skrevet Januar 7, 2017 51 minutter siden, DanielStance skrev: Grattis med nok en sølv bil Ble det 525 eller 530? Takk, haha ja jeg skumme ikkr ha sølvgrå igjen 518d dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 7, 2017 Share Skrevet Januar 7, 2017 Nå, Shattered skrev: Takk, haha ja jeg skumme ikkr ha sølvgrå igjen 518d dette Ikke Limited Edition 516d med nedjustert effekt altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 7, 2017 Share Skrevet Januar 7, 2017 11 minutter siden, DanielStance skrev: Ikke Limited Edition 516d med nedjustert effekt altså? Hmm når sant sies... 80hk 3syl Neida, 2.5d denne. 177 ponnier som springer jattesnabbt sveigis og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 7, 2017 Share Skrevet Januar 7, 2017 2 timer siden, Marius2002 skrev: dba.dk er ihvertfall én.. Mulig @Fredrik har oversikt over fler http://www.dba.dk/biler/ Så har du bilbasen.dk som er kun bil: http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/BMW?Fuel=0&YearFrom=0&YearTo=0&PriceFrom=0&PriceTo=10000000&MileageFrom=-1&MileageTo=10000001&ZipCode=0000&IncludeEngrosCVR=true&IncludeSellForCustomer=true&IncludeWithoutVehicleRegistrationTax=true&IncludeLeasing=true Jepp... Den Blå Avis eller dba.dk tilsvarer finn.no i Norge, men bl.a bilbasen.dk og bilzonen.dk er bedre når det gjelder bruktbiler.... Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå