Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Og hvilke regler mener du.

Det blir jo forandring på tidspunktene når du må godkjenne, blir vel 2 år fra forrige godkjenning uavhengig av når den var. Det har jo også blitt flere punkter de skal sjekke men det har jo vært en stund nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Kvasi skrev:

Nja, hadde ingen feil på eu for etpar mnd siden med 16 år gammel bil.

Var hintet til Shattered sitt innlegg. ;) Han har E61.

Hadde kun parkbrems når jeg hadde en E38 inne og med E90n så var det rust på skiver bak og ikke godkjent senk. Så har ikke vært noe stort problem hos meg heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Daniel. skrev:

Var hintet til Shattered sitt innlegg. ;) Han har E61.

Hadde kun parkbrems når jeg hadde en E38 inne og med E90n så var det rust på skiver bak og ikke godkjent senk. Så har ikke vært noe stort problem hos meg heller.

Vet, var bare beleilig å sitere deg ang diskusjonen  :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber på bilverksted og ser vel bortimot en bil i uka som havner på høggeren etter eu pga at eier ikke tar vare på bilen.

I mine øyne er det merkelig at folk bruker penger på å sote ruter/senke bil/ stereo/ latterlge felger med feil innpress og dekkstrekk osv osv i stedet for å holde bilen vedlike og trafikksikker.
Men,  det er stort sett like koselig hver eneste gang jeg leverer ut euseddelen med 3er feil og kjørenekt   :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Daniel. skrev:

Nope :) Har jeg ikke påstått heller.

Har i grunnen hatt rimelig dårlig med tid de siste måneden, så har ikke tenkt på å få bilen inn - var også på jakt etter en bil nr 2, da hadde det vært enklere å få den ene inn på time! Men sånn ble det ikke, og når man reiser på jobb 7 og er hjemme 5 stort sett hver dag er det lite tid til sånt.

Vet om en del av feilene men klart man kan få seg en kilevink underveis. Har også fiksa diverse feil fortløpende ettersom de har kommet, utenom de siste tinga som har dukka opp i det siste 😛 Så de 2 måndene hadde vært helt ok å få ](*,)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Kvasi skrev:

I mine øyne er det merkelig at folk bruker penger på å sote ruter/senke bil/ stereo/ latterlge felger med feil innpress og dekkstrekk osv osv i stedet for å holde bilen vedlike og trafikksikker.
Men,  det er stort sett like koselig hver eneste gang jeg leverer ut euseddelen med 3er feil og kjørenekt   :)

Helt enig, dette skjønner ikke jeg meg på heller. Jeg skal være så slem å mene at hvis man er så tjukk i huet at man bruker penger på fjas i stede for å få bilen i teknisk god stand, ja da har man sannelig godt av en kjørenekt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...