sveigis Skrevet November 20, 2016 Share Skrevet November 20, 2016 10 timer siden, Marius2002 skrev: @sveigis så kult Den boka kunne jeg tenkt å knekt en øl for jeg og! Ja boken er bra med mye bilder osv. Har flere andre bøker og fra Bmw. Syns det er så deilig å sette seg ned en lørdagskveld ,nyte en øl og lese litt i sånne bøker. Blir lei av å trykke på nettbrettet og se på ting enn aldri har råd til :). Derfor godt og slappe av og lese om ting jeg faktisk har i tunet :). Skulebollen og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 20, 2016 Share Skrevet November 20, 2016 2 timer siden, Marius2002 skrev: Haha Nei, for kosen sin skyld selvfølgelig Regna med det ja Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 20, 2016 Share Skrevet November 20, 2016 (endret) Noen her inne som klarer dette? Personlig er jeg litt for glad i sjokolade https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1315279055169199&id=356284941068620 (BMW remote parking reklame.) Endret November 20, 2016 av Thundercoil Freakshow, And-reas og Julianv reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet November 22, 2016 Share Skrevet November 22, 2016 Har noen BMW blader som jeg ønsker å gi bort, regner med at det er greit å legge inn link her. https://m.finn.no/bap/free/ad.html?finnkode=86572122 awt, Fredrik og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 22, 2016 Share Skrevet November 22, 2016 Fantastisk bra magasin det der, har selv abonnert på BMW Car i mange år nå. Gleder meg hver gang til nytt nummer kommer, da er det bare å sette seg godt til rette Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet November 24, 2016 Share Skrevet November 24, 2016 Noen som har link til slike flenser det er på original eksos til E39 530d? Tenker slike som dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet November 24, 2016 Share Skrevet November 24, 2016 Studentbil til rundt 25k? Hva ville dere anbefalt? Mest mulig komfort, lavest mulig driftsutgifter, noenlunde ok utseende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 24, 2016 Share Skrevet November 24, 2016 (endret) 22 minutter siden, Julianv skrev: Studentbil til rundt 25k? Hva ville dere anbefalt? Mest mulig komfort, lavest mulig driftsutgifter, noenlunde ok utseende http://www.finn.no/84974881 http://www.finn.no/86436526 http://www.finn.no/83828442 Såh, det var vel fornuftige? Endret November 24, 2016 av Marius2002 Julianv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 24, 2016 Share Skrevet November 24, 2016 1 time siden, Julianv skrev: Studentbil til rundt 25k? Hva ville dere anbefalt? Mest mulig komfort, lavest mulig driftsutgifter, noenlunde ok utseende Har en 530d om interessant . men er sikkert feil bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet November 24, 2016 Share Skrevet November 24, 2016 E39 burde ikke by på for mye problemer. Hvis man kan skru litt, og ikke er redd franske biler, kan jeg anbefale 407 med diesel. Ingen sprek bil, men komfort i bøtter og spann, med snittforbruk under 0,6 selv med tøff kjøring. På langkjøring er jeg under 0,5. Julianv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 24, 2016 Share Skrevet November 24, 2016 On 14.11.2016 at 19.10, Otis skrev: Noen som vet hvordan mulighetene for reklamasjon på rep ledningsbrudd i bakluka er? Det ble fikset for vel 3,5 år siden på verksted. Det var dog dog gjort på garanti for forrige eier av bilen. Kan jeg reklamere på det da? Jeg kan svare meg selv sånn for evt andre. Men @Hawkon88 og @tikka hadde rett. Jeg tok kontakt med Strandveien Auto og de tok i mot meg med åpne armer og skulle selvfølgelig se på saken. Som sagt så gjort, de tok inn bilen, skiftet ledningsnettet på høyre side en gang til å ødela en skiltpærelys holder. Men de skal selvfølgelig ordne med skiltpærelys holder så snart de får den inn på lager. Meget bra utført av Strandveien. Eller, det er jo slik en evt reklamasjon skal foregå da, så det er jo ikke noe ekstraordinært. Men det virker som at dette dessverre ikke er standarden som blir utøvet hos endel forretninger rundt omkring. Nuvel. En sterk 5/7 til Strandveien. tikka, hsd, Marius2002 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 24, 2016 Share Skrevet November 24, 2016 4 timer siden, Julianv skrev: Studentbil til rundt 25k? Hva ville dere anbefalt? Mest mulig komfort, lavest mulig driftsutgifter, noenlunde ok utseende E39 520i, veldig komfortable, knallfint utseende og ok driftsutgifter. En Polo eller Golf er sikkert billigere å drifte men har dårligere driftsikkerhet og ikke bra kjørekomfort sammenliknet med E39. De gir heller ikke like mye bil for pengene Eventelt en ryddig E34 518i, men de begynner jo å bli gamle og sjeldne å finne i god stand Julianv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 24, 2016 Share Skrevet November 24, 2016 6 timer siden, Julianv skrev: Studentbil til rundt 25k? Hva ville dere anbefalt? Mest mulig komfort, lavest mulig driftsutgifter, noenlunde ok utseende Med mindre du kan skru selv bør du til en såpass lav pris velge noe annet enn de tradisjonelle premium bilmerkene. Det kan fort koste mer enn det smaker med f.eks en godt brukt 5-serie. Jeg ville ha kikket etter Skoda eller f.eks Peugeot/Citroën som er nyere enn 2010. Faktisk bør du kikke litt på Kia og Hyundai også... de er bedre enn du tror... Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 24, 2016 Share Skrevet November 24, 2016 Finnes ingen 2010 eller nyere for 30k eller mindre. Men ellers er jeg enig med deg Fredrik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 24, 2016 Share Skrevet November 24, 2016 (endret) +/- et par år gjør ingen stor forskjell, men velg en så ny bil som mulig i denne klassen/prisklassen. Endret November 24, 2016 av Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå