Ellingsen B. Skrevet November 1, 2016 Share Skrevet November 1, 2016 Grattis med kul E71.👍 Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet November 1, 2016 Forfatter Share Skrevet November 1, 2016 31 minutter siden, Ellingsen B. skrev: Grattis med kul E71.👍 Takk for det 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet November 7, 2016 Forfatter Share Skrevet November 7, 2016 Vintermodus 22" vinterfelger Vurderer å kjøre på med 25mm spacere bak Marius2002, flobben, fxslin og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 7, 2016 Share Skrevet November 7, 2016 Griselekkert, Fahad! Det er akkurat slik en X6 skal se ut.. Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet November 7, 2016 Forfatter Share Skrevet November 7, 2016 56 minutter siden, Saltkjelen skrev: Griselekkert, Fahad! Det er akkurat slik en X6 skal se ut.. Takk for det, Lasse! Hyggelig å høre det fra en Bmw entusiast som deg 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 7, 2016 Share Skrevet November 7, 2016 Ja! dette var vanvittig tøft Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet November 7, 2016 Forfatter Share Skrevet November 7, 2016 (endret) 1 time siden, Reef89 skrev: Ja! dette var vanvittig tøft Takk for det, Reed89. E60en din er utrolig tøff den også 👍 Endret November 7, 2016 av Fahad Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 7, 2016 Share Skrevet November 7, 2016 Lekkert som alltid, Fahad Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet November 7, 2016 Forfatter Share Skrevet November 7, 2016 52 minutter siden, Gabz skrev: Lekkert som alltid, Fahad Takk for det, Gabz! 😀 Mangler bare endestusser igjen, så er den komplett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet November 7, 2016 Share Skrevet November 7, 2016 Hissig oppsett som vanlig fra deg Fahad Når en først har en sportslig og fin bil synes jeg det er på sin plass med et tøft vinteroppsett på felgene også, selv om det koster litt ekstra! Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 7, 2016 Share Skrevet November 7, 2016 Knalltøff bil En i nær familie tok kontakt med meg tidligere idag faktisk om nye felger til sin 2013 X6 og lurte på om han skulle gå for 22", jeg sendte et bilde av din. Det ser med andre ord ut til at det blir 22". Flotte upgrades Fahad og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet November 8, 2016 Forfatter Share Skrevet November 8, 2016 8 timer siden, Walkabout skrev: Hissig oppsett som vanlig fra deg Fahad Når en først har en sportslig og fin bil synes jeg det er på sin plass med et tøft vinteroppsett på felgene også, selv om det koster litt ekstra! Helt enig, Raymond. Kjører jo trossalt et halvt år med vinterfelger, så da synes jeg det er like greit å betale litt ekstra for et tøft vinteroppsett slik at bilen ser like tøff ut året rundt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet November 8, 2016 Forfatter Share Skrevet November 8, 2016 8 timer siden, Marius2002 skrev: Knalltøff bil En i nær familie tok kontakt med meg tidligere idag faktisk om nye felger til sin 2013 X6 og lurte på om han skulle gå for 22", jeg sendte et bilde av din. Det ser med andre ord ut til at det blir 22". Flotte upgrades Takk for det, Marius 😀 Det er godt å vite at bilen min er til hjelp for andres inspirasjon Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 8, 2016 Share Skrevet November 8, 2016 Ble knall dette Bilen bør absolutt se bra ut igjennom vinteren også Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet November 8, 2016 Share Skrevet November 8, 2016 (endret) Det ble kjempe lekkert! Ser ut som om jeg må få på mine 18" vinterfelger fortere enn fy når jeg ser din med disse felgene Endret November 8, 2016 av ahj Fahad og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå