Gå til innhold

En av Skulebollens biltråder. Dessverre tilbake med Bmw som bruksbil.. Hjelp søkes!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Individualfelgene er jo utrolig fine til G31, så hadde lett kjøpt dekk til de fremfor nye felger. Men skjønner hva du mener, det er jo ikke akkurat gratis de dekka.

Hadde kanskje i ditt tilfelle gått for 245+285 dekk? 
Edit: ser ut som Bridgestone Potenza Sport (IKKE S007 som er et grusomt dekk, i alle fall i RFT-utgave) finnes i stjernemerka, non-RFT. Sjekk dekkonline.

Endret av papertiger
Skrevet

Joda, felgene er plettfrie. Men jeg liker nå best sølv eller grå felger uten dill dall😅 

Blir nok Michelin i 245 og 285 rekner jeg med. Om rulleomkrets ikke skulle treffe 100% har jeg xDelete så er ingen fare sånn sett

Skrevet
På 15.3.2026 den 7.53, Skulebollen skrev:

@Lars S

Ett slikt kit skal jeg også gå til innkjøp av, funker nok bra det 😊 Men på en halvsliten brukis så orker jeg nok ikke gå så grundig til verks, derimot på en entusiastbil som m3en din så er det jo verdt og gi det litt mer tid 😊

@Fredrik 90

Godt mulig det er noe med lakken som ble brukt. Tror du misforstod problemet mitt med bilkjøp fra østlendinger, uten at jeg skal gå videre innpå det 😅 

Er en stund siden, men taktrekk er på plass, nå med fungerende rollo 😊 

Jeg grublet jo litt på delenr. Og jeg har vel nå fått en facelift rollo, her har jo Bmw kjipet ned og ikke klart og lage lystett duk slik som det var originalt🙄 Stoffet var også litt annerledes struktur på, men ikke noe man ser uten og vite om det. 

Så en liten nedgradering av bilen der m.a.o til 5000kr. Og x antall timer 😅 

20260302_225156.thumb.jpg.2aeafb38d99446542a01d8549a6cedfa.jpg

20260303_000754.thumb.jpg.18691887794bad6c684082b13922da3b.jpg

Lystett rollo er det ikke på G20 heller, pre-LCI 😅 Husker første gangen jeg la merke til dette, føltes direkte kjipt og billig ut..

Ser imidlertid ut som denne rollotypen på nyere G-chassi er dårlig generelt. Har sett flere på ulike Facebooksider som har opplevd at disse begynner å henge ned/blir feil på og må byttes. Er vel samme sjiten på stort sett alle G-modeller..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   2 medlemmer

• Opprett ny...