///M-ini95 Skrevet Februar 26 Skrevet Februar 26 Siden Porsche har egen patent på demontering av frontlykter (les video på TikTok av biler med stjålne hovedlykter) så kan det godt hende at man slipper unna frontfanger demontering. På E-GT har du ingen sjans til å ta ut hovedlykter uten å ta av frontfangeren, som er synd siden flere av disse "sprekker" opp i hjørnene og hadde gjort jobben enklere. Men ja, er enig i at det for dårlig med en bil ment for "offroad bruk" ikke tåler grus/sand/skitt. Burde sånn sett vært konstruert annerledes fra start av. Biler produsert fra andre kvartal 2023 skal ha de nyeste delene montert, og bør sånn sett ikke være like plaget med vifter som setter seg fast. Skulebollen og fupsaker reagerte på dette 2
Skulebollen Skrevet Februar 26 Forfatter Skrevet Februar 26 2 timer siden, Snagg30 skrev: Ingen PAW? 😬 Jeg hadde min inne nylig for akkurat samme problem, vifta høyre foran hadde en ulyd man svakt kunne høre. Dette var kun kosmetisk og skulle jeg få de dekket av de på PAW skulle jeg bare kjøre til den sluttet å fungere, men spurte om pris for å bytte da jeg ikke gidder å kjøre med ulyd og det ble snaue 6500kr. Voldsom pris du har fått… vifta mi fikset seg selv Ingen PAW nei, enda. Du sammenligner Taycan med 911 nå🤔?
Snagg30 Skrevet Februar 26 Skrevet Februar 26 Akkurat nå, Skulebollen skrev: Ingen PAW nei, enda. Du sammenligner Taycan med 911 nå🤔? Nei. Sa jeg hadde noe lignende problem, om du leser innlegget.
Skulebollen Skrevet Februar 26 Forfatter Skrevet Februar 26 Akkurat står det der 🤓 Skal jo koste litt ekstra og kjøre elektrisk så prisforskjellen er vel fair 🤭
Snagg30 Skrevet Februar 26 Skrevet Februar 26 Hjelpe meg.. Marius2002 og Skulebollen reagerte på dette 1 1
Skulebollen Skrevet Onsdag kl. 21:35 Forfatter Skrevet Onsdag kl. 21:35 (endret) Endelig tilbake i Bmw 😁 21 modell X5 45e Prøver meg på og lime inn utstyrslisten, som er lang 😏 Her er vel alt foruten skylounge? Fikk man bakseteunderholdning på disse 🤔? Colour: Tansanitblau II metallic Upholstery: Individual full leather "Ivory White" Editions and packages S337 M Sports package S710 M leather steering wheel S715 M Aerodynamics package S7M9 Individual option high-gloss Shadow-Line S402Panorama glass roof S413Luggage compartment net S417Roller sun visor, rear door S418Luggage compartment package S420Sun protection glazing S423Floor mats velours S428Warning triangle and first aid kit S44ACup holder temperature-adjustable S453Climate-controlled seats, front S456Comfort seat with memory S4A2Glass application Crafted Clarity S4FLTravel & Comfort rail system S4HASeat heating, front and rear S4HBHeat comfort package, front S4M5Individual leather-covered dashboard S4MLInterior strips, piano lacquer, black S4NBAutom. climate control with 4-zone ctrl S4NEBlow-by heater S4NMAmbient Air Paket S4T7Massage function f.driver & fr.passenger S4T8Outside mirror with auto dip S4U9Acoustic pedestrian protection S4URAmbient interior light Multimedia S610 Head-up display S654 DAB tuner S6AE Teleservices S6AF Statutory emergency call S6AG eDrive services S6AK Connected Drive Services S6C3 Connected Package Professional S6CP Preparation Apple CarPlay S6DR BMW Drive Recorder S6F1 Bowers & Wilkins High End Sound System S6NW Telephony with wireless charging S6U3 BMW Live operating area Professional S6U8 BMW gesture control S6UK Night Vision with person recognition S6WD WLAN Hotspot Driver assistance and lightning S548 Kilometre speedo S5A1 LED Fog lights S5AC High-beam assistant S5AL Active Protection S5AQ Active guard plus S5AU Driving assistant professional S5AZ BMW Laserlicht S5DN Parking assistance system Plus Wheels and drive S230 Extra package, EU-speciifc S258 Tyres with runflat properties S2NH M Sport brake S2PA Locking wheel bolt S2TB Sport automatic gearbox S2VB Tyre pressure display S2VH Integral active front steering S2VR Two-axle air suspension Environment and safety S302 Alarm system S319 Integrated universal remote control S322 Comfort access S323 Soft-Close-Automatic doors S3AC Trailer coupling S3DS BMW display key S3DZ Omission of additional lettering, outer S3KA Acoustic comfort glazing S3MC Indiv.roofrailing,mirror-fin.Shadow Line S842 Cold-climate version S8A7 Language version Norwegian S8AW On-board literature, Norwegian S8KA Oil service interval 24 mths / 30,000 km S8R9 Refrigerant R1234yf S8SM Car ident. number visible from outside S8TF Active pedestrian protection S8TG Thiefproofing device Individual equipment S760 High gloss shadow line Other equipment S1CB CO2 equipment S1DF Exhaust emission standards EU6 rde II S1TC 20" light-al.whl. star spoke 740M em.op. S925 Dummy-SALAPA S993 model year code in VIN S9AA Outer skin protection S9WL WLTP grouping SXD5 Indiv. roofliner, Alcantara SA090 90 Ah AGM battery Høydepunkter for min del er: Fargekombinasjon innvendig/utvendig 🥰 Utvidet Merino skinn Bowers Wilkinson Alcantara taktrekk Nightvision 4 hjulssving Har kun dårlige bilder av bilen enda, men skal prøve og få ordnet litt bedre bilder etterhvert 😊 Ikke mange planer med bilen men foreløpig er det følgende: Første som ble gjort etter kjøp var og få kjøpt 21" Y spoke felger, da det fulgte med 20" sommerhjul. Kom over en byttehandel som var sånn tåelig grei, passet inn med hjemreisen og siden jeg det var en byttehandel fikk jeg lagt igjen 20"erne og fikk med 21" i samme slengen som bilen ble hentet. ( Når man bur i gokk på Vestlandet så er det mye logistikk når det kommer til handel av bil/bildeler 😆 ) Ellers så er senkestag fra BV bestilt, og 12mm spacere som egentlig hører til i3 blir flyttet over på x5. Grundig skinnrens og utvendig vask og voks ( forholdsvis grei lakk utvendig ) Oljeservice hos Bmw i slutten av mars. Senkestag blir ikke montert før service mtp. garanti. Endret Onsdag kl. 21:36 av Skulebollen Fahad, sveigis, Eystein Ose og 29 andre reagerte på dette 32
Saltkjelen Skrevet Onsdag kl. 21:40 Skrevet Onsdag kl. 21:40 Gratulerer med flott X5 i en vanvittig flott fargekombinasjon. Herlig utstyrsliste også! Joda, man fikk bakseteunderholdning og TV funksjon (ikke på LCI) også. Skulebollen reagerte på dette 1
papertiger Skrevet Onsdag kl. 22:07 Skrevet Onsdag kl. 22:07 Gratulerer med nydelig oppsatt X5! Likte veldig godt fargekombinasjonen på denne. Blå BMW med lyst interiør er utrolig lekkert.
sveigis Skrevet Torsdag kl. 06:04 Skrevet Torsdag kl. 06:04 (endret) Gratulerer ja.😊 Flott x5 dette. Så må jeg si @Skulebollen at der er morro at flere liker lyst interiør . Er jo så eksklusivt synes jeg med litt farge .😊 Endret Torsdag kl. 07:07 av sveigis Peak reagerte på dette 1
Tony Soprano Skrevet Torsdag kl. 11:28 Skrevet Torsdag kl. 11:28 (endret) Kanonflott X5 med herlig utstyrsliste ! Gratulerer 🙌👏 Solgte du Taycan btw ? Endret Torsdag kl. 11:29 av Tony Soprano
Skulebollen Skrevet Torsdag kl. 20:53 Forfatter Skrevet Torsdag kl. 20:53 23 timer siden, Saltkjelen skrev: Gratulerer med flott X5 i en vanvittig flott fargekombinasjon. Herlig utstyrsliste også! Joda, man fikk bakseteunderholdning og TV funksjon (ikke på LCI) også. Takk for det 😊 Reknet nesten med det, men tror enda ikke jeg har sett en 45e med RSE på Finn, men mulig det er fordi jeg hovedsakelig har sett på biler i nedre prissjiktet 😅 22 timer siden, viggo E34 skrev: Gratulerer med hærlig skute Takk takk😊 22 timer siden, papertiger skrev: Gratulerer med nydelig oppsatt X5! Likte veldig godt fargekombinasjonen på denne. Blå BMW med lyst interiør er utrolig lekkert. Takker, er vel samme farge du har på din f11? 14 timer siden, sveigis skrev: Gratulerer ja.😊 Flott x5 dette. Så må jeg si @Skulebollen at der er morro at flere liker lyst interiør . Er jo så eksklusivt synes jeg med litt farge .😊 Ja hvitt er uten tvil min nye favoritt, selvom det muligens er litt upraktisk, spesielt med lyst alcantara tak😅 9 timer siden, Tony Soprano skrev: Kanonflott X5 med herlig utstyrsliste ! Gratulerer 🙌👏 Solgte du Taycan btw ? Takk! Har Turboen enda, skal på 111 punkt test hos PCÅ i april, og forhåpentligvis få PAW. Deretter blir det vel salg tenker jeg. Eller bytte i noe fossilt med to bokstaver og ett tall 😇 Dusy, laffe, sveigis og 2 andre reagerte på dette 5
Saltkjelen Skrevet Torsdag kl. 21:29 Skrevet Torsdag kl. 21:29 33 minutter siden, Skulebollen skrev: Eller bytte i noe fossilt med to bokstaver og ett tall 2CV kan jo passe i denne beskrivelsen. 🥸 RF91, laffe, fupsaker og 4 andre reagerte på dette 7
GtiGtr Skrevet Torsdag kl. 21:35 Skrevet Torsdag kl. 21:35 5 minutter siden, Saltkjelen skrev: 2CV kan jo passe i denne beskrivelsen. 🥸 ID4 har jo også vært drømmen til @Skulebollen 🥳 Marius2002, fupsaker og Saltkjelen reagerte på dette 3
papertiger Skrevet Torsdag kl. 22:14 Skrevet Torsdag kl. 22:14 1 hour ago, Skulebollen said: Takker, er vel samme farge du har på din f11? Nei har Mediterranean blå, den er noe lysere og har et lillaskjær i seg. Har en kollega med Tanzanite blå G21 og den er en del mørkere. Skulebollen og fupsaker reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå