Skulebollen Skrevet Juni 5 Forfatter Skrevet Juni 5 @Eystein Ose Det går 😊 For meg er "I nærheten" egentlig alt innenfor 3 timer men 😆 Bilen var knapt kommet hjem før det måtte skrues 🙃 Selger nevnte i at bilen seg litt på venstre side når den hadde stått over en stund, men han skulle bytte belg før overlevering.. Dette ble da ikke gjort, men vi ble enige om at han betaler delen, så bytter jeg den selv. Vi trodde begge delekost og arbeid var som på f11 som har løse belger, men viste seg og vere en del mer jobb og bytte, og laaangt dyrere del😅 Nytt fjørbein, ble kjøpt fra Miessler Automotive Måtte røske ut litt innredning bak i, og ellers ned med camberbolter og div. Under. Men alt i alt en veldig enkel og grei jobb. Gammelt fjørbein Kvaliteten på Bmw og luft er jo fint lite og skryte av.. Samtlige systemer er tydeligvis laget av kjeks fupsaker og ahj reagerte på dette 2
Eystein Ose Skrevet Juni 5 Skrevet Juni 5 Hehe, ja det er det vell😂 Vi skal til Stryn neste helg, men da med bilen full i familie. Blir å ta F11 slik jeg ikke blir henretta på Kjøs
Skulebollen Skrevet Juli 2 Forfatter Skrevet Juli 2 Her skjer det ikke mye.. Har fått senkefjærer til 530, men usikker når jeg rekker og få montert disse. Blir nok etter ferietur siden bilen må ha hjulstillingskontroll.. Gikk for HR da jeg var redd Eibach sine ville bli akkurat litt for lite senk med Har ellers fylt opp garasjen igjen med en liten guttedrøm.. Meningen var og få senket denne også, men det går visst utover garantien ( ferrari approved ) så den forblir nok som den er. Artig og ha prøvd, men fortsatt litt usikker på hvor lenge den blir værende i garasjen. Mye skinn😏 Orjan, sveigis, ehaugsnes og 23 andre reagerte på dette 23 3
RF91 Skrevet Juli 2 Skrevet Juli 2 Trenge jobben din fleire folk? Eg ha openbart valgt feil yrke her eg sitte til havs 😂 ///M-ini95, Ampera og MGunders reagerte på dette 3
Skulebollen Skrevet Juli 2 Forfatter Skrevet Juli 2 Sitter til havs eg og 😅 Men invisterer hverken i hytte, båt, eller utleieboliger🥴🥳 Ampera og RF91 reagerte på dette 2
Snagg30 Skrevet Juli 2 Skrevet Juli 2 Bra M3’n er solgt og vi ikke skal samkjøre lenger til rudskogen, hadde aldri sett deg igjen. gratulerer med sinnssyk bil. fupsaker reagerte på dette 1
Skulebollen Skrevet Juli 14 Forfatter Skrevet Juli 14 Kortvarig glede med ny luftbelg.. Vogna var hektet på, kjørt 5km og plutselig smalt det. Så det var den ferien.. 🙃 Forstår ikke hva som har skjedd, men det må vere en produksjonsfeil på delen vil jeg anta? Uansett, Miessler Automotive hvor delen ble kjøpt ville refundere kjøpesum ved at jeg sendte tilbake fjørbenet, med dekket frakt fra dem. Så dei ordnet nå opp. Tapet dessverre 2300 i mva utlegg.. Mulig dette går og få refundert igjen 🤔? Alt gikk via UPS. Uansett, nytt fjærben fra GS av merket Arnott er nå bestilt. Ferieturen ble dog dessverre ødelagt.. ehaugsnes, uglefossen, Ampera og 2 andre reagerte på dette 5
E.C. Skrevet Juli 14 Skrevet Juli 14 Kjedelig, du kan søke om å få igjen MVA ja: https://www.skatteetaten.no/skjema/tilbakebetaling-av-avgift-for-uregistrerte/ Skulebollen reagerte på dette 1
Ingvaldsen Skrevet Juli 14 Skrevet Juli 14 (endret) 1 time siden, Skulebollen skrev: Kortvarig glede med ny luftbelg.. Vogna var hektet på, kjørt 5km og plutselig smalt det. Så det var den ferien.. 🙃 Forstår ikke hva som har skjedd, men det må vere en produksjonsfeil på delen vil jeg anta? var akkurat dette jeg så for meg når jeg så du kjøpte av billigmerke, ser de leverer til f01 også. arnott skal vell fungere, men fikk raklelyd i mitt fjærbein med arnott belg. finnes ikke "original" alternativ til denne bilen ? kun arnott og ei røys med kinesium ? om du har brukt klarna, paypal eller mastercard kan det muligens refunderes den veien ? Endret Juli 14 av Ingvaldsen
Skulebollen Skrevet Juli 15 Forfatter Skrevet Juli 15 Kjøpte Miessler etter anbefaling fra g3* gruppa på Facebook. Var jo forrige eier som dekket delen, og jeg som fant nettsiden, så angrer på det nå😅 Men GS hadde ikke Arnott på lager når jeg bestilte for 1,5 mnd. Siden. Mener faktisk jeg ikke fikk det opp som alternativ en gang, når man har s223 adaptive suspension. Original koster 20k og ble litt voldsomt dessverre.. Miessler har sendt returlapp på delen allerede. Så dei ordna opp med en gang👍 Men var skeptisk til og kjøpe ny siden den kun varte 1,5 mnd. Uansett kan ikke det vere standarden, men likevel ville jeg sovet dårlig med den 😅 Rekner ikke med det KAN vere noe annet som gjør til at belgen sprengte? Feil på luftfordeling el.? Slik at det ble fylt for mye trykk i.. ? Bilen var fin og kjøre etterpå, og gikk 2000km før skaden skjedde så har vansker for og tru det sveigis reagerte på dette 1
Ingvaldsen Skrevet Juli 15 Skrevet Juli 15 Folk anbefaler mye rart, noen anbefaler topran også et alternativ er jo å sjekke koed om de har hugget eller fått deler fra en testbil, da er det jo som nytt å beregne. kleinanzeigen har ofte mye slik også, der jeg handlet belger til min, endte opp med lite brukt originale. med mindre den heiste seg til himmels og bare fortsette å fylle på så skal det ikke være fysisk mulig at det var for mye luft. Tviler på at kompressor er kraftig nok til å kjøre på høyere trykk en belgen tåler, men regner med du har merka det om den har heist seg til topps bak. Skulebollen reagerte på dette 1
Skulebollen Skrevet Juli 15 Forfatter Skrevet Juli 15 Dagen før luftfadesen fikk jeg gjort den viktigste jobben på alle biler.. Senk. Gikk for HR da jeg hadde inntrykk av at disse senket en smule mer enn Eibach. Bilen ble fin og kjøre, og etter finjustering med stagene bak ble jeg meget fornøyd med høyden. Selvsagt ekstremt med bilder under montering🤭 Forskjell Ferdig montert😅 Sluttresultat Skulle ta hjulstillingskontroll på Lillehammer underveis på ferietur, men denne måtte jo da avbestilles selvsagt. Så nå ligger det ann til lang ferietur uten hjulstillingskontroll, vogn på slep. Spent på hvordan dekka ser ut når jeg er ferdig 🙈 papertiger, mslello, sveigis og 1 annen reagerte på dette 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå