Orjan Skrevet Onsdag kl. 15:03 Skrevet Onsdag kl. 15:03 Gratulerer med rå familiebil 👍 Skulebollen reagerte på dette 1
Saltkjelen Skrevet Onsdag kl. 15:17 Skrevet Onsdag kl. 15:17 Ja, det er lite som slår en G81 M3. Her har du jo også fått en av de aller siste pre-LCI som jo ikke akkurat er en direkte ulempe. Marius2002 og fupsaker reagerte på dette 2
Fahad Skrevet Onsdag kl. 15:24 Skrevet Onsdag kl. 15:24 Gratulerer med herlig M3, men få til bedre bilder 😀 Sikler selv på G80/G81 Skulebollen reagerte på dette 1
fupsaker Skrevet Onsdag kl. 15:36 Skrevet Onsdag kl. 15:36 Gratulerer så mye med sprek tralle! Bare få kjørt den litt østover så jeg kan ta en titt. Skulebollen reagerte på dette 1
RF91 Skrevet Onsdag kl. 19:30 Skrevet Onsdag kl. 19:30 Gratulera med feit familievogn 😎 Vennligst ve beskjeden med bildene, takk. Skulebollen, GtiGtr og fupsaker reagerte på dette 3
papertiger Skrevet i går, 06:33 Skrevet i går, 06:33 Gratulera med utrolig kjekk familiebil og vintervogn! Hvordan er førsteinntrykkene på motor, kjøreegenskaper, komfort etc.?
Skulebollen Skrevet i går, 09:46 Forfatter Skrevet i går, 09:46 (endret) 20 timer siden, sveigis skrev: Grattis med familiefrakter med fjutt i 😊 Dette må flytte seg rimelig bra vel ? Takk takk. Skyver greit ja. Men er jo litt bortskjemt, forrige bensinbil jeg kjørte var 488en, og den gikk noe så hinsides all fornuft. Så effekten på m3 trengs😅 18 timer siden, Saltkjelen skrev: Ja, det er lite som slår en G81 M3. Her har du jo også fått en av de aller siste pre-LCI som jo ikke akkurat er en direkte ulempe. Av nysgjerrighet, hvorfor ulempe med lci på m3? Jeg hadde utvilsomt foretrukket det gamle dashbordet uten den hinsides stygge planken av en skjerm. Men touring ble vel ikke levert med annet @papertiger Det lille jeg har kjørt med piggfrie vinterdekk på vått føre konkluderes med: God men stiv bruksbil, dårlig sportsbil😅 På telehiv og ujevnheter i veien er den faktisk langt stivere og mer ukomfortabel enn 488en. ( Dette er problemet med tung bil som skal vere sportslig. ) Lyden er også forferdelig tam, selv med demonterte ventilspjeld. Men jeg må kjøre bilen litt mer før jeg kan slenge ut en endelig dom. Endret i går, 09:49 av Skulebollen fupsaker, papertiger og Snagg30 reagerte på dette 3
Saltkjelen Skrevet i går, 10:31 Skrevet i går, 10:31 37 minutter siden, Skulebollen skrev: Av nysgjerrighet, hvorfor ulempe med lci på m3? Jeg hadde utvilsomt foretrukket det gamle dashbordet uten den hinsides stygge planken av en skjerm. Men touring ble vel ikke levert med annet Det blir jo gjerne litt subjektivt dette, men frontlykter uten laserlys (og designet på disse kan jo diskuteres), ratt med rød stripe og flat bunn, mindre finesser i interiøret som lufteventiler, dashbordlist, ambientbelysning, setebrytere etc. På M3 har man imidlertid beholdt både skinntrukket airbag og dashbord/dører, som er borte ellers på alt annet. Det er større forskjeller på en ordinær G2x enn det er på en G8x, men den er likevel en degradering fra pre-LCI. fupsaker, laffe og Skulebollen reagerte på dette 3
mslello Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Gratulerer med tøff vinterbil 😎 Skulebollen reagerte på dette 1
Lars89 Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Gratulerer med noe av det tøffeste BMW har kommet med! 😎 Bmw nølte lenge med å slippe M3 som vogn, men når de først gjorde det er jo resultatet helt innertier!👍 Skulebollen reagerte på dette 1
Skulebollen Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Gikk rett i gang med og få bilen litt mer presentabel Slik ser det alså ut etter 10.000km og 1 år. Tenk om 100k og 10 år🥴 Etter ett par omganger med avfetting og såpekanon ble det med ett litt bedre. Ville ikke gå hardere til verks i frykt for å bøye kjøleriller Hjulhusene ellers fikk seg også en god vask. Gadd ikke ta det 100% da det er smått ugunstig og stå og spyle med HT i en garasje med gipsvegger.. I tillegg til at den uansett må ut igjen i saltsørpa etterhvert. Men ble langt bedre om ikke annet Kan man zoome inn og se noe skrift på fjørene 😏😏? Innerskjerm på plass igjen, med ett lag CG Bare bones og Carpro Dlux på calipper har lagt coating på noen felgsett siste årene uten at jeg egentlig føler det er verdt jobben. Må uansett til med berøringsvask for og fjerne bremsestøv i kre og kroker, selv med hyppig vasking. I tillegg trengte felgene egentlig litt polering for og bli strøkne igjen. La derfor kun coating på innsiden av felgene, siden det er langt vanskeligere og komme til der, og det er jævlig kjapt gjort😅 gnilb, sandersander, Ingvaldsen og 4 andre reagerte på dette 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå