sAlnes Skrevet Juli 14, 2017 Share Skrevet Juli 14, 2017 Mye bra arbeid her Godt den får bra med vedlikehold og blir reddet fra huggeren. Evopower reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokkeeng Skrevet Juli 14, 2017 Share Skrevet Juli 14, 2017 (endret) Skal ikke blinde/fjerne EGR?:) Endret Juli 14, 2017 av jokkeeng Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Juli 14, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2017 1 time siden, jokkeeng skrev: Skal ikke blinde/fjerne EGR?:) Har blendeplate som monteres mellom egr og innsug selve veksleren må stå på grunn av at kjøleslangene går innom den. jokkeeng reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Juli 14, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2017 1 time siden, salnes34 skrev: Mye bra arbeid her Godt den får bra med vedlikehold og blir reddet fra huggeren. Takk for det moro å holde en e39 i skikk. Prøve å holde oem look å ikke råne den til for mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sAlnes Skrevet Juli 14, 2017 Share Skrevet Juli 14, 2017 3 timer siden, Evopower skrev: Takk for det moro å holde en e39 i skikk. Prøve å holde oem look å ikke råne den til for mye Helt enig med den tankegangen ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Juli 15, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2017 (endret) Satt på plass girkassen i dag Rengjort veivsensor også På plass Endret Juli 15, 2017 av Evopower Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Juli 16, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2017 Da var venstre side ferdig sveisa og grunnet liten bildeserie medfølger. Var ikke lett å sveise opp-ned, selv på styrke 1 på apparatet så brant det gjennom. Men fant ut av teknikken etterhvert det skal 2 komponent fyller/primer oppå grunningen, og fugemasse over der igjen. Før det blir avsluttet med tectyl. Så dette ruster ikke! Nå skal høyre side til pers etterpå. Marius2002, viggo E34, sAlnes og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Juli 16, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2017 Da tar vi kvelden skåret bort det som er av rust på høyre sida, så fortsetter der neste helg, siden jeg er på reisejobb denn uka. Freakshow, fxslin, sAlnes og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 16, 2017 Share Skrevet Juli 16, 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet August 1, 2017 Forfatter Share Skrevet August 1, 2017 Her ser man grunnen til at det er stille på tråden for tiden nå skal jeg snart hjem å montere sammen bilen, blir bra! Freakshow, sAlnes og Otis reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet August 15, 2017 Forfatter Share Skrevet August 15, 2017 (endret) https://www.finn.no/102280770 Flott bil som jeg fikk opp som varsel på finn.no appen og som jeg 20 minutter senere var å såg på. Har sett på bilen og den er utrolig strøken; førersete er som nytt, det lukter som nytt inne i bilen, rust finnes ikke på de vanlige f10 plassene og det er ikke en eneste bulk eller vaskeripe på bilen. Entusiasteid mest sannsynlig. E39 har jeg ennå plan om å bli ferdig med, så no worries der men e46 m3 løpsbilen og bilhengeren til denne lever farlig nå 😛 Endret April 26, 2018 av Evopower Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet August 15, 2017 Share Skrevet August 15, 2017 Altså... Det HAR oppstått tilfeller med registerulyd på F1x.. De har vel N47D20C av en eller annen form, men etter hva jeg har fått med meg så er det mye sjeldnere med tilfeller på de kontra tidligere utgaver av N47, hovedsaklig N47D20A som man finner i "tidlige" E9x, E6x, E8x osv. Men kan være greit å forhøre seg om den bilen uansett. Men som jeg sa i Finn-tråden, rå farge på interiøret Flott farge på utsiden også. Evopower reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet August 15, 2017 Share Skrevet August 15, 2017 er litt kritisk til å bytte s54 til 4r diesel, men vi har akkurat samme preferanser og skal du ha f10 og er fornøyd med motoren skjønner jeg godt du er gira Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 15, 2017 Share Skrevet August 15, 2017 Virket veldig fin den F10'en, spent på hva utfallet blir Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 15, 2017 Share Skrevet August 15, 2017 Kan jeg heller foreslå denne? awt, ///M-ini95 og sveigis reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå