Gabz Skrevet April 19, 2017 Share Skrevet April 19, 2017 Fett Espen Hagen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Hagen Skrevet April 27, 2017 Forfatter Share Skrevet April 27, 2017 Slenger med noen bilder etter montering av h&r! Fornøyd med komfort etter montering! Skal justere litt opp igjen bak da den er lavere bak.. har ca 3cm til å justere ned på forran, men får være grenser🤔 Walkabout, StigJ, lagunilla og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 28, 2017 Share Skrevet April 28, 2017 Det var noe annet ja! Meget lekkert Espen Hagen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet April 28, 2017 Share Skrevet April 28, 2017 Strøken kjerre dette Ville imidlertid droppet folien på "spoiler" bakerst på taket, er fint med sort tak, men å beholde selve spoiler på luka hvit hadde kanskje gjort den litt mer synlig og sporty? Tøffe felger og felgfarge. Digger baklyktene på F31 LCI. Sorte N-merker muligens? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Hagen Skrevet April 28, 2017 Forfatter Share Skrevet April 28, 2017 1 time siden, Walkabout skrev: Strøken kjerre dette Ville imidlertid droppet folien på "spoiler" bakerst på taket, er fint med sort tak, men å beholde selve spoiler på luka hvit hadde kanskje gjort den litt mer synlig og sporty? Tøffe felger og felgfarge. Digger baklyktene på F31 LCI. Sorte N-merker muligens? Takk for det! Jeg prøvde uten folie på spoiler først, men syntes det ble seendes rart ut ja, bakenden på denne bilen er feit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Hagen Skrevet April 28, 2017 Forfatter Share Skrevet April 28, 2017 Etter en liten kjøretur, ble den seendes sånn ut! Gikk ned omtrent 1cm forran👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Hagen Skrevet April 28, 2017 Forfatter Share Skrevet April 28, 2017 Angående sorte N-merker. Er det lovlig?🤔 Tenker også litt på å skaffe det, men redd det blir for mye svart.. blåfargen på N-merkene og senterkoppene macher, så litt usikker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 28, 2017 Share Skrevet April 28, 2017 Det er mange meninger rundt lovligheten, men det er igrunn bare et svar, og det er nei. Espen Hagen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet April 28, 2017 Share Skrevet April 28, 2017 (endret) 51 minutter siden, awt skrev: Det er mange meninger rundt lovligheten, men det er igrunn bare et svar, og det er nei. Hvorfor det? Ble selv stoppet av purken som sa at jeg skulle fjerne folien på stedet. Med guttungen gråtende bak i bilen blå nektet jeg. De hadde ingen grunn til å stoppe meg, så da ble liten sak til enorm diskusjon og de ba en annen patrulje komme. Når de ankom stedet så kom han ene rett bort til bilen min for å be meg bare kjøre videre. Hvorfor? Fordi SVV gir selv bort blanke folier. Endret April 28, 2017 av lagunilla Espen Hagen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 28, 2017 Share Skrevet April 28, 2017 De SVV er godkjent for formålet, så det kan ikke sammenlignes. @Saltkjelen har skrevet endel om dette i en eller annen tråd, skal se om jeg finner det før jeg skriver noe som er feil, men lovlig er det uansett ikke. Edit: Her er svar fra SVV. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet April 28, 2017 Share Skrevet April 28, 2017 Burde jo ikke være et tema, men møter man på feil person anmelder de deg for dokumentforfalskning.. Men har man alt på stell ellers er det jo lite farlig å kjøre med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 28, 2017 Share Skrevet April 28, 2017 Ser veldig bra ut denne nå! Aggressiv rumpe med de LCI-lyktene Espen Hagen og vegaasen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Hagen Skrevet April 30, 2017 Forfatter Share Skrevet April 30, 2017 (endret) Tips til mer jeg kan gjøre med bilen? Har handlet angelwax produkter, noen som har erfaring med det? Endret Mai 1, 2017 av Espen Hagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Hagen Skrevet November 3, 2017 Forfatter Share Skrevet November 3, 2017 Lenge siden..... Marius2002, Daniel., AlexHD og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 6, 2017 Share Skrevet November 6, 2017 Dette var en flott F31! Fine oppgraderinger også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå