Gå til innhold

Bmw f31 xdrive


Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Strøken kjerre dette :) Ville imidlertid droppet folien på "spoiler" bakerst på taket, er fint med sort tak, men å beholde selve spoiler på luka hvit hadde kanskje gjort den litt mer synlig og sporty? :) Tøffe felger og felgfarge. Digger baklyktene på F31 LCI. Sorte N-merker muligens?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Walkabout skrev:

Strøken kjerre dette :) Ville imidlertid droppet folien på "spoiler" bakerst på taket, er fint med sort tak, men å beholde selve spoiler på luka hvit hadde kanskje gjort den litt mer synlig og sporty? :) Tøffe felger og felgfarge. Digger baklyktene på F31 LCI. Sorte N-merker muligens?

Takk for det! 

Jeg prøvde uten folie på spoiler først, men syntes det ble seendes rart ut :(  

ja, bakenden på denne bilen er feit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, awt skrev:

Det er mange meninger rundt lovligheten, men det er igrunn bare et svar, og det er nei.

Hvorfor det? Ble selv stoppet av purken som sa at jeg skulle fjerne folien på stedet. Med guttungen gråtende bak i bilen blå nektet jeg. De hadde ingen grunn til å stoppe meg, så da ble liten sak til enorm diskusjon og de ba en annen patrulje komme. Når de ankom stedet så kom han ene rett bort til bilen min for å be meg bare kjøre videre. Hvorfor? Fordi SVV gir selv bort blanke folier. 

 

 

Endret av lagunilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De SVV er godkjent for formålet, så det kan ikke sammenlignes. @Saltkjelen har skrevet endel om dette i en eller annen tråd, skal se om jeg finner det før jeg skriver noe som er feil, men lovlig er det uansett ikke.

Edit: Her er svar fra SVV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...