marhag11 Skrevet April 1, 2019 Forfatter Skrevet April 1, 2019 7 timer siden, Gabz skrev: Vakkert med stor V Takk😬😎😎
Designer Skrevet April 1, 2019 Skrevet April 1, 2019 Rett og slett nydelig! Elsker fargevalget! 😍 marhag11 reagerte på dette 1
Skulebollen Skrevet April 1, 2019 Skrevet April 1, 2019 Nydelig fargevalg!👍 marhag11 reagerte på dette 1
fxslin Skrevet April 1, 2019 Skrevet April 1, 2019 Dette blir så lekkert!!! marhag11 reagerte på dette 1
Daniel.B Skrevet April 1, 2019 Skrevet April 1, 2019 (endret) Har lest igjennom tråden og er imponert over innsatsen! Stå på 😎 Endret April 1, 2019 av Daniel.B marhag11 reagerte på dette 1
ZhilleN Skrevet April 1, 2019 Skrevet April 1, 2019 Meget bra fargevalg!! bra jobbing også! Dette blir knall marhag11 reagerte på dette 1
marhag11 Skrevet April 1, 2019 Forfatter Skrevet April 1, 2019 Godt å høre att flere er enig i farge valget😂😎 Og tusen takk for all ros!😎🙈 i kveld har jeg begynt å pusse crome🙄😂 har faktisk ikke sett på bilen mer enn en gang i dag😂 livredd for å lage merker i den😂 men i morgen blir det kansje litt smått montering🤔 vertfall leiting etter deler og finne ut hva som må på først😂 tror jeg har funnet ut hvorfor bilen ikke starter🙄 ved montering av nye bensinslanger til tanken så troooor jeg att tilførsels slangen ligger feil og er noe klemt sammen mellom chassie og tanken🙄 så vi får se i morgooo😎
marhag11 Skrevet April 1, 2019 Forfatter Skrevet April 1, 2019 Fikk litt pusse hjelp også🙄 selvom han egentlig var opptatt med å kjøre bil😂 bilder😎🔥 Orjan og Designer reagerte på dette 2
marhag11 Skrevet April 2, 2019 Forfatter Skrevet April 2, 2019 8 timer siden, Mariuse34 skrev: Fantastisk. Fargen er helt konge. Wow Takk😎😎
marhag11 Skrevet April 8, 2019 Forfatter Skrevet April 8, 2019 Mye som skjer om dagen så ikke hatt tid tilbod oppdatere så mye🙈 kommer mer på søndag! lakkeringa går ikke helt etter planen da vi gikk tom for lakk i helga... må også lakke oppigjen skjermene...😪 så skal på lakk verkstedet i morgen etter jobb😎 håper att alt blir ferdig i morgen kveld😎 hva syntes dere om felgene og fargen?😏🤔 Designer, Amarios, BjornarHS og 6 andre reagerte på dette 9
Designer Skrevet April 9, 2019 Skrevet April 9, 2019 Igjen fargen og felgene er Spot On! 😍 Gledes til å se denne ferdig. 👌🏼 marhag11 reagerte på dette 1
Bækkmann Skrevet April 10, 2019 Skrevet April 10, 2019 Her må en følge med, bilen blir jo helt nydelig. Rålekker farge! marhag11 reagerte på dette 1
marhag11 Skrevet April 12, 2019 Forfatter Skrevet April 12, 2019 Begynt å montere litt i dag🙄 det meste ser utrolig bra ut, MEN.... frontstykke er ikke helt bra fant jeg ut... har slurva når jeg fikset på høyre hjørnet😩😩😩 litt usikker på om jeg skal utsette ferdigstilling til neste år eller gjøre det 90% nå og bytte frontstykke til vinteren🤔 skal prøve å justere litt på panseret i morgen og se hvor ille det egentlig er😪 resten av delene som har vert lakert ser bra ut men må våtslipes pga noe støv i lakken🙈 skal levere bilen til våtslip og polering nærmere sommeren😎 bare hektet på dørene osv så jeg fikk se helheten i dag, skal justere og settefast dører, skjermer, panser og bakluke i morgen😎 litt kvelds kos på kjøkkenbordet med ene baklampa så den er straks klar til montering😎 Skare1, sveigis, Designer og 2 andre reagerte på dette 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå