liffi Skrevet April 27, 2017 Share Skrevet April 27, 2017 (endret) Hei hei.. påtide å være ( prøve ) og bli mer aktiv på bimmers igjen. som noen har fått med seg så har jeg solgt bilen jeg aldri skulle selge. Min kjære 540i/6 ( familiebilen ) jeg solgte like så greit alt jeg hadde av E34 å tenkte at nå holdt det med bil for en stund. Først gikk banebilen, så 540/6 og tilslutt så gikk bruksbilen, en 540ia. 3 dager uten E34 ble for mye så fikk kobbla på henger og dratt til fjells.. på vei hjem med en 1990 E34 M5 3.6 med relativt lite rust stor fornøyd. kjøpte bilen usett, uprøvd å u hørt ( motor fyra ikke ) ba om bilder der e34 pleier å ruste og det så bra ut. Eier påsto at bilen var kjørt ut av garasjen men ville ikke fyre etter det, men man må jo kunne stole litt på folk så jeg klinte til. Bilen har fått "ny" motor da forrige havarerte så ting er bare såsi satt sammen av forrige eier for å se om den gikk, så er litt jobb igjen her. bilen trenger noe rep kosmetisk osv men er kun små ting. Planen på sikt er å gjøre den i meget fin brukstand å få skilt i løpet av 2018/19 fargen er macaoblue metallic 250 så er noe spesiel farge, endrer seg veldig mye mht hvordan lyset / sola treffer bilen Endret November 17, 2022 av liffi Tekst BjornarHS, ///M-ini95, sdhild99 og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 27, 2017 Forfatter Share Skrevet April 27, 2017 (endret) . IMG_1559.MOV Endret April 27, 2017 av liffi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet April 27, 2017 Share Skrevet April 27, 2017 Bortsett frå den manglande fronten so såg no denna veldig bra ut liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet April 27, 2017 Share Skrevet April 27, 2017 (endret) Blir å følge med her. Veldig tøff den generasjonen M5 der Endret April 27, 2017 av BjornarHS liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet April 27, 2017 Share Skrevet April 27, 2017 Dette blir spennende, tøffe de der! liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 27, 2017 Share Skrevet April 27, 2017 ///Må følge ///Med, ser svært fin ut... Grattis! liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 27, 2017 Forfatter Share Skrevet April 27, 2017 46 minutter siden, RF91 skrev: Bortsett frå den manglande fronten so såg no denna veldig bra ut Den ligger baki så skal bli noe bedre bilder når den er oppe å går og fått seg en god vask. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet April 27, 2017 Share Skrevet April 27, 2017 Kanon va du fant ut var feil så den ikke starta? Mye mer morro med forum enn facebook prosjekt, å ikke minst lettere å finne gjenn å holde styr på liffi og Gustav C. reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 27, 2017 Share Skrevet April 27, 2017 der var tråden oppe ja! liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 27, 2017 Forfatter Share Skrevet April 27, 2017 20 minutter siden, viggo E34 skrev: Kanon va du fant ut var feil så den ikke starta? Mye mer morro med forum enn facebook prosjekt, å ikke minst lettere å finne gjenn å holde styr på Det var så enkelt at det ikke var strøm til hjernen men lurer på hvor bruddet er.. er noe som ikke helt stemmer men det finner man ut av. Hoved målet var og få start å se at alt funker viggo E34 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet April 27, 2017 Share Skrevet April 27, 2017 Følger her! Kunne tenkt meg e34 m5 prosjekt selv Er det en original bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet April 27, 2017 Share Skrevet April 27, 2017 Herlig prosjekt! Macau blå er vel fargen som er på F80 M3 30 jahre edition? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 27, 2017 Share Skrevet April 27, 2017 Her ble det tråd, ja. Grattis igjen med fet bil, blir spennende å følge her liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 27, 2017 Share Skrevet April 27, 2017 Jeg må gratulere deg her og. Denne ser jo veldig fin ut og misunner deg skikkelig. Blir gøy å følge med her og bra du lager ny tråd her . Bedre med Bimmers liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 28, 2017 Forfatter Share Skrevet April 28, 2017 14 timer siden, Skulebollen skrev: Følger her! Kunne tenkt meg e34 m5 prosjekt selv Er det en original bil? Org bil ja må nesten være det når det er M synes jeg hehe 13 timer siden, Orjan skrev: Herlig prosjekt! Macau blå er vel fargen som er på F80 M3 30 jahre edition? Den fargen har jeg ikke sett eller snoka noe på men mye mulig. Er en veldig spesiell å sjelden farge så vidt jeg veit Gustav C., Skulebollen og RF91 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå