liffi Skrevet Mars 1 Forfatter Skrevet Mars 1 Helgens lille fangst "armlene" til midtkonsollen som skal i M5’n Olaandref, Paulus, RF91 og 3 andre reagerte på dette 6
gnilb Skrevet Mars 2 Skrevet Mars 2 Nydelig med ordentlig Midtkonsoll! De må være sjeldne? Jeg har ikke sett det i en bil 🤔 Hva er tidslinjen på F11n? Blirn ferdig til påske?
liffi Skrevet Mars 3 Forfatter Skrevet Mars 3 Ja de fleste kasta vell sånne som alt annet E34 rask på 2000 tallet 😅 jeg har sagt jeg trenger B5’n i slutten av April da det blir tur til Dk så håper den er klar da! Eller før ! i dag skinte sola så ble noen timer i båten. Skulle bare sjekke bak veggen å ta av parketten, men så finner man imp matrialer og mye rar oppbygging og el sjafs så rev ut alt som var. så bare og få startet fra bunn å laget det ordentlig drøye 2mnd til sjøen så har nok å drive med gnilb, sveigis, Lars89 og 4 andre reagerte på dette 7
liffi Skrevet Mars 19 Forfatter Skrevet Mars 19 🥶 deler kommer! Blir full titan eksos ( org Alpina / Akrapovic ) mangler nå bare fremre rør fra downpipe + X pipe delen. Spent på hvordan lyden blir her kontra den modifiserte jeg hadde! bilen nærmer seg bil igjen:) Ingvaldsen, M-jakob, MGunders og 12 andre reagerte på dette 15
liffi Skrevet April 17 Forfatter Skrevet April 17 (endret) Ny rute på Varebilen . Org ruta fra 92 var ikke like optimal nå som sola skinner deg midt i panna!! 🤝 å ettersom det ikke er lov med unger bak gitter så måtte riggen lukeparkeres i barnehagen mellom skrikende små barn å stressa mødre 🥶 ettersom jeg valgte å hente bilen 07:50 så var det hjem, av med bil så pakke bil for litt "jobb" hos Svoger som skulle legge nye fliser på ingangspartiet.. det gikk jo til H….. så da fikk vi noen dager ekstra jobb ettersom folk hadde vært og "lappa" sammen her å der. så håper jeg B5’n er tilbake snart 🥶 Endret April 17 av liffi fupsaker, sveigis, danskiii og 8 andre reagerte på dette 11
danskiii Skrevet Mandag kl. 07:11 Skrevet Mandag kl. 07:11 Skal bli digg å se den tilbake på veien! liffi reagerte på dette 1
liffi Skrevet Tirsdag kl. 19:50 Forfatter Skrevet Tirsdag kl. 19:50 På 20.4.2026 den 9.11, danskiii skrev: Skal bli digg å se den tilbake på veien! Ampera, Ingvaldsen, eivi91 og 6 andre reagerte på dette 8 1
RF91 Skrevet Onsdag kl. 09:34 Skrevet Onsdag kl. 09:34 13 timer siden, liffi skrev: Daaaaamnn boy liffi reagerte på dette 1
liffi Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden Vogna er oppe å nikker den nå! Første turen i dag å vinterdekka lever farlig. nye dekk på sommerfelgene er montert men en ventil var gåen så måtte bestilles og kommer på Tirsdag. nye fjærer fremme hjalp på høyden men bare såvidt men er bedre Titan eksosen ser meget pen ut, spes fra undersiden men var "misfornøyd" med lyden. Hadde håpet på noe grovere…. Sååå… bestilt Downpipes og skal en tur i benken. har også montert elektronisk styring av eksosen så da har jeg trua på at den kanskje ikke vil bli for grov ved vanlig kjøring med nye downpipe men vi får se om man angrer eller ikke. skoglund og papertiger reagerte på dette 2
skoglund Skrevet 35 minutter siden Skrevet 35 minutter siden (endret) Liker utviklingen her:) men hvor grov lyd er du ute etter, har fått inntrykk av BT har klikka mentalt og alt annet stock er krise. Så på en pent bygget s2 på finn.no de hadde slakta den på teknisk ute kontroll. Og den var pent modifisert, ikke knall blå silikon slanger med 4 stk slange klemmer for holde de på plass. Har jo en Golf R mk 7 som hønemor har brukt til vinter beater i denne vinter , og det er med hjerte i halsen hver gang jeg ser BT har hvert på by tur her. Den har 4 toms downpipe, 3,5 toms eksos og det meste av mods som kan boltes på. Åpen recirk ventil. Det er jo helt herlig å kunne høre en bil puste pese litt. men samfunnet ser jo med skrått blikk på deg med en gang. Synd men sant . Endret 26 minutter siden av skoglund
Skulebollen Skrevet 29 minutter siden Skrevet 29 minutter siden På 1.3.2026 den 19.32, liffi skrev: Helgens lille fangst "armlene" til midtkonsollen som skal i M5’n Oh den skulle jeg hatt! Endte med og montere vanlige armlener på mine stoler
papertiger Skrevet 20 minutter siden Skrevet 20 minutter siden Godt å få B5’en tilbake! Men ser jeg pre-LCI ytre baklykt høyre? Det interiøret ditt skulle jeg så absolutt hatt…
RF91 Skrevet akkurat nå Skrevet akkurat nå 33 minutter siden, skoglund skrev: Liker utviklingen her:) men hvor grov lyd er du ute etter, har fått inntrykk av BT har klikka mentalt og alt annet stock er krise. Så på en pent bygget s2 på finn.no de hadde slakta den på teknisk ute kontroll. Og den var pent modifisert, ikke knall blå silikon slanger med 4 stk slange klemmer for holde de på plass. Har jo en Golf R mk 7 som hønemor har brukt til vinter beater i denne vinter , og det er med hjerte i halsen hver gang jeg ser BT har hvert på by tur her. Den har 4 toms downpipe, 3,5 toms eksos og det meste av mods som kan boltes på. Åpen recirk ventil. Det er jo helt herlig å kunne høre en bil puste pese litt. men samfunnet ser jo med skrått blikk på deg med en gang. Synd men sant . Eg trur mykje av grunnen til at SVV e meir klikkings på modifiserte bila e fordi folk, spesielt ungdomma, ha blitt heilt besatt av rakrøyr eksos som bråka so mykje so råd. Gjerne med pops and bangs, nåke so i mine høyres heilt forbanna hjernedødt ut 😂 Kanskje eg berre bynna å bli gammal, men når slutta folk å lika fin motorlyd til fordel for øyredøvande bråk? 🤔 Takk for at du kom til min TED Talk 👨🦳
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå