Gorg Skrevet Mai 6, 2017 Share Skrevet Mai 6, 2017 (endret) Tar en del bilder av andre biler enn min egen, så det tenker jeg skal legges ut her. Fått forespørsler om bruk av speilrefleks og redigering, så spør gjerne. Følg gjerne instagramkontoen min også : https://www.instagram.com/gorg_f34/ Endret Januar 19, 2019 av Gorg Fahad, 340i_BSM_CR, ahj og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet Mai 6, 2017 Share Skrevet Mai 6, 2017 Gratulerer fupsaker, 340i_BSM_CR, Freakshow og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mai 6, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2017 Takker Tror ikke det blir med det første at jeg får 59000 liker på et bilde.. ahj, Freakshow og 340i_BSM_CR reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mai 7, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2017 Dette er på vinterhjul! 340i_BSM_CR, StigJ, Fahad og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mai 7, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2017 Noen av F80 M3, som har figurert litt her inne: Her har jeg som flere sikkert har skjønt, gjort litt med skiltet. Noe som er litt tidkrevende om det skal se bra ut gregus, Fahad, 340i_BSM_CR og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mai 7, 2017 Share Skrevet Mai 7, 2017 Gratulerer Gorg! Du tar kjempefine bilder! Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mai 7, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2017 26 minutter siden, Fahad skrev: Gratulerer Gorg! Du tar kjempefine bilder! Mange takk, setter stor pris på tilbakemeldinger 😃 Tror ikke jeg får 140.000 likes med det første, men får håpe de plukker opp flere av mine bilder 👍🏻 ahj og Fahad reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mai 7, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2017 Eventuelt Skulle få ferdig sommerhjulene og ta bilder idag, men hagl og 2 grader så ble det utsatt.. 340i_BSM_CR, Freakshow, Designer og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts93 Skrevet Mai 7, 2017 Share Skrevet Mai 7, 2017 Utrolig flotte bilder! Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mai 7, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2017 25 minutter siden, matts93 skrev: Utrolig flotte bilder! Takk @matts93 🙂 340i_BSM_CR reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bækkmann Skrevet Mai 7, 2017 Share Skrevet Mai 7, 2017 Flotte bilder! Får lyst til å ut å ta bilder selv nå Arti med skikkelige bilder som ikke blir tatt med en ufokusert potet. Gorg og RF91 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mai 8, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2017 8 timer siden, Bækkmann skrev: Flotte bilder! Får lyst til å ut å ta bilder selv nå Arti med skikkelige bilder som ikke blir tatt med en ufokusert potet. Haha Hjelper med brukbart utstyr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mai 8, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2017 Utrolig hva DOF (Depth of Field) utgjør i et bilde fupsaker, Fahad, StigJ og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet Mai 8, 2017 Share Skrevet Mai 8, 2017 Stor blenderåpning og kort lukkertid? Hva slags objektiv bruker du som regel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind320x Skrevet Mai 8, 2017 Share Skrevet Mai 8, 2017 Hvilke linse har du? Burde investere i noe nytt til mitt Canon EOS 450D Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå