StigJ Skrevet November 1, 2017 Share Skrevet November 1, 2017 Må jo være fint lys for fotoshoot i en lakkboks ja Kule bilder. Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet November 1, 2017 Forfatter Share Skrevet November 1, 2017 12 timer siden, StigJ skrev: Må jo være fint lys for fotoshoot i en lakkboks ja Kule bilder. Takk for det @StigJ Ja var ganske så bra lys, blir nok flere runder der tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet November 2, 2017 Forfatter Share Skrevet November 2, 2017 Artig å få omtale på facebooksiden til bimmers 😎 ogee1, Designer, fxslin og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet November 5, 2017 Forfatter Share Skrevet November 5, 2017 Fint å våkne til dette på IG’en på en søndags formiddag 😃 StigJ, Designer, papertiger og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet November 5, 2017 Forfatter Share Skrevet November 5, 2017 Sprøtt at denne er fra tidlig 90 tallet.. Hadde til og med skinntrukket dash 😮 Tatt noen interiørbilder av NSXen som skal følge med resten av bildene i en artikkel i et JDM magasin. Daniel., fupsaker, StigJ og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet November 6, 2017 Forfatter Share Skrevet November 6, 2017 StigJ, fupsaker, BimmerFan! og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet November 8, 2017 Forfatter Share Skrevet November 8, 2017 Et par til av 435i'en fupsaker, StigJ, Daniel. og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet November 8, 2017 Share Skrevet November 8, 2017 Skulle hatt besøka av deg til våren jeg, hehe Fine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet November 8, 2017 Forfatter Share Skrevet November 8, 2017 2 timer siden, Geir Anders skrev: Skulle hatt besøka av deg til våren jeg, hehe Fine bilder Takk, setter pris på tilbakemeldinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet November 8, 2017 Forfatter Share Skrevet November 8, 2017 Skulle ha hatt en egen Interiør snapshot of the day tråd StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 9, 2017 Share Skrevet November 9, 2017 (endret) Er vel bare å opprette en det da @Gorg Kanskje det vil hjelpe på at jeg husker å ta noen selv Endret November 9, 2017 av StigJ Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet November 9, 2017 Forfatter Share Skrevet November 9, 2017 3 timer siden, StigJ skrev: Er vel bare å opprette en det da @Gorg Kanskje det vil hjelpe på at jeg husker å ta noen selv Done 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet November 9, 2017 Share Skrevet November 9, 2017 Får frysninger på ryggen av bildene dine! Hva med å arrangere et kurs!? Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet November 9, 2017 Forfatter Share Skrevet November 9, 2017 2 minutter siden, tambur4 skrev: Får frysninger på ryggen av bildene dine! Hva med å arrangere et kurs!? Tusen takk for det, varmer et fotograf hjerte 😃 Startet denne tråden ikke bare for å legge ut mine bilder, men også for å svare på spørsmål om foto og redigering da jeg hadde fått spørsmål om det noen ganger. Å arrangere kurs vet jeg ikke, men skal alltids hjelpe og svare på spørsmål om noen har det. Kan også være om fotoutstyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet November 9, 2017 Share Skrevet November 9, 2017 Mitt umiddelbare ønske : Hva har du av utstyr? Hvilken type optikk bruker du på interiørbilder, og eksteriørbilder? Lyssetting? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå