Bayerfan Skrevet August 5, 2017 Share Skrevet August 5, 2017 (endret) Hei Jeg har vært innom flere typer biler. Svenske/Engelske/Tyske/Japanske/Amerikanske, små/store/lave/høye. De siste årene har jeg endt opp med BMW, og nå var jeg ute etter en komfortabel og kraftfull cruiser. Så jeg endte opp med denne F13 650i cupe som jeg er veldig godt fornøyd med. 650 decoding.pdf Endret August 10, 2017 av Bayerfan tambur4, BimmerFan!, BjornarHS og 26 andre reagerte på dette 29 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet August 5, 2017 Share Skrevet August 5, 2017 Gratulerer med et av de deiligste karroseriene jeg vet.😀. Rett og slett en nydelig bil på alle måter . Jeg nevnte i en av mine tråder at disse bilene er nydelige. Håper du legger ut mye fremover her 😃 Bayerfan, ogee1 og Ron Jeremy reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bayerfan Skrevet August 6, 2017 Forfatter Share Skrevet August 6, 2017 On 5.8.2017 at 17.56, sveigis skrev: Gratulerer med et av de deiligste karroseriene jeg vet.😀. Rett og slett en nydelig bil på alle måter . Jeg nevnte i en av mine tråder at disse bilene er nydelige. Håper du legger ut mye fremover her 😃 Takk skal du ha, jeg er veldig godt fornøyd med bilen. Prøvde å poste utstyrslisten men den fikk den ikke lastet opp. Har ikke planer om så mange modifiseringer. Men 20" sommerfelger, ESS tuning og mer eksos frister:) Vi får se hva som skjer.. Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet August 6, 2017 Share Skrevet August 6, 2017 Grattis med tøff bil! Vi tar gjerne bilder bakfra også, som kanskje er den delen av denne bilen jeg liker aller best Bayerfan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 6, 2017 Share Skrevet August 6, 2017 Gratulerer med rå bil! Utrolig nydelig dette karosseriet, og slettes ikke feil den fargekomboen din heller Bayerfan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bayerfan Skrevet August 7, 2017 Forfatter Share Skrevet August 7, 2017 (endret) 11 timer siden, macrorain skrev: Grattis med tøff bil! Vi tar gjerne bilder bakfra også, som kanskje er den delen av denne bilen jeg liker aller best Enig med deg, fine kurver bak Endret August 7, 2017 av Bayerfan Keneik, macrorain og AlexHD reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bayerfan Skrevet September 26, 2017 Forfatter Share Skrevet September 26, 2017 (endret) Da har jeg fått vinterhjulene i hus. Hadde noen kantkjørte 351 19" fra min F11 liggende. Fikk dem renovert av Østfold Felgteknikk. De satte også på et sett Michelin piggfrie dekk. Som bildene viser ser felgene ut som de er nye:) Før Endret September 26, 2017 av Bayerfan Thundercoil, Mr. Erling, AlexHD og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bayerfan Skrevet Juli 1, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2018 Nye behov i familien gjør at jeg har satt bilen til salgs. Motvillig og alt for tidlig, men 2-dørs cupe må vike plass for en som kan trekke hestehenger og har plass til hund. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=123493265 Autogarantisten vurderer innbytte og er behjelpelig med finansiering/forsikring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keneik Skrevet April 29, 2020 Share Skrevet April 29, 2020 Noen her som kjenner til om det går flere f13 med AC Snitzer sin acs6 pakke på? (Akkurat kjøpt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet April 29, 2020 Share Skrevet April 29, 2020 (endret) 20 minutter siden, Keneik skrev: Noen her som kjenner til om det går flere f13 med AC Snitzer sin acs6 pakke på? (Akkurat kjøpt) Tja, det har jo ligget en eller to på finn.no av og til har jeg sett. Om det er samme bil som har ligget lenge eller om mine søk var kort etter hverandre husker jeg ikke. Ellers blir dette litt vanskelig å nøste opp i om ikke eiere av F13 med ACS roper ut. Men... det ligger pr. nå 1 stk. F13 M6 ACS6: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=176732578 Og en deaktivert annonse på F13 650i ACS6 xDrive: https://www.broommarked.no/view/48083 Endret April 29, 2020 av Marius2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keneik Skrevet April 29, 2020 Share Skrevet April 29, 2020 Det er den fra broom.no jeg har kjøpt. I følge tidligere eier trodde han det var den eneste 650ix med den komplette pakken... Takk for kjapt svar😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet April 30, 2020 Share Skrevet April 30, 2020 @Keneik Gratulerer med bilen Flott bil som du garantert kommer til og kose deg i. Det er godt mulig det er den eneste med akkurat den pakken, men igjen er det ingen registre meg bekjent som holder oversikt. Mulig ACS selv har noe om bilen har vært inne for og "bli" en ACS6. Men jeg vet ikke og tviler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keneik Skrevet April 30, 2020 Share Skrevet April 30, 2020 Takk for det! Regner med det blir noen min i denne ila sommeren. Takk for at du sjekket👍. Håper du får ei god langhelg. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet April 30, 2020 Share Skrevet April 30, 2020 (endret) 16 hours ago, Keneik said: Det er den fra broom.no jeg har kjøpt. I følge tidligere eier trodde han det var den eneste 650ix med den komplette pakken... Takk for kjapt svar😀 Gratulerer med nydelig bil @Keneik😀 Du får nok mange gode mil i denne 👍 Endret April 30, 2020 av hanssae Keneik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Erling Skrevet Juli 8, 2020 Share Skrevet Juli 8, 2020 På 29.4.2020 den 22.48, Keneik skrev: Det er den fra broom.no jeg har kjøpt. I følge tidligere eier trodde han det var den eneste 650ix med den komplette pakken... Takk for kjapt svar😀 Hei, .. hva består komplett pakke av da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå