mslello Skrevet April 16, 2021 Forfatter Share Skrevet April 16, 2021 Sommerhjul på begge bilene 😎 M bremser må man jo ta vare på. Carpro Lite i år. Cab vasket og klar for polering i morgen. fupsaker, fotojask, BimmerFan! og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet April 17, 2021 Forfatter Share Skrevet April 17, 2021 Hektisk når det endelig er vår 😊 Fikk tatt vinterhjulene til G20'n. Coatet med Carpro Lite. Coatet vinterhjul til caben også, men ingen bilder. Jeg og nabon har inngått samarbeid på poleringsmaskin, så litt å velge i på batterifronten. Nå er caben virkelig klar for sommer. Swissvax Utopia på lakk Carpro Lite på plastikk i front og difuser bak. Liten oppdatering også. Antenna var stygg, så da ble det sportsantenne, til FM 🤭 Pekka, Orjan, Saltkjelen og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Mai 2, 2021 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2021 På tide med vårpussen på faren sin F30. Swissvax Utopia i år igjen 😎 Litt våronn i hagen også. 5 sekker bark og en sekk gjødsel gikk faktisk baki med taket nede. Burde kjøpt med ett tre for morro 😊 Marius2002, ahj, Sjakalen og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Mai 20, 2021 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2021 Liten oppdatering. Årets første treff med BMW CCN Trøndelag. Tok turen til en morsom plass ved E6. Vudduvalley.no anbefales om man kjører forbi, der får du sett mye rart! Imponerende oppmøte selv om det ble litt kort varsel. Vi tok caben, så vi fikk vist fram den. Så ble det 17. Mai rakk en liten tur før det ble regn. Må si sølv er min nye favoritt farge. Ser at det er blankt, men støv og striper er jo nesten usynlig fupsaker, Orjan, sveigis og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mai 20, 2021 Share Skrevet Mai 20, 2021 Treff er gøy ,ikke minst godt for kropp og sjel . Tenkte på deg og caben her om dagen ,var på butikken og da parkerte det en helt lik som den du har . Virkelig staselige vogner dette .😎😎 mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Mai 20, 2021 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2021 4 minutter siden, sveigis skrev: Treff er gøy ,ikke minst godt for kropp og sjel . Tenkte på deg og caben her om dagen ,var på butikken og da parkerte det en helt lik som den du har . Virkelig staselige vogner dette .😎😎 Ja, morsom bil som alle i familien liker godt sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Mai 21, 2021 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2021 Å så en stor oppdatering 😎 Kan melde meg inn i AC-Schnitzer klubben. Fjærene ble montert i går. Evopower, Snagg30, KireS og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Mai 21, 2021 Share Skrevet Mai 21, 2021 (endret) Se der ja, nydelig Ble ikke bilen helt fantastisk å kjøre vell? Jeg synst G21 skjulte vekta med glans, konge bil i svingene. Endret Mai 21, 2021 av Snagg30 mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Mai 21, 2021 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2021 22 minutter siden, Snagg30 skrev: Se der ja, nydelig Ble ikke bilen helt fantastisk å kjøre vell? Jeg synst G21 skjulte vekta med glans, konge bil i svingene. Fikk ikke henta den før sent i går kveld, men synes absolutt det kjennes bra ut! Virker enda mer planta i svingene Skal en tur nedover til dine trakter igjen i morgen, så får testet da. Blir sikkert enda lavere forbruk nå Sånne øko biler pleide jo å være litt senka 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Mai 21, 2021 Share Skrevet Mai 21, 2021 Tror det blir en flott tur, er meldt knall vær her nå hele uken mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Mai 21, 2021 Share Skrevet Mai 21, 2021 Lekker 3-serie 😎👍 mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Mai 21, 2021 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2021 2 timer siden, Orjan skrev: Lekker 3-serie 😎👍 Tusen takk 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Mai 21, 2021 Share Skrevet Mai 21, 2021 Gratulerer og velkommen i ACS-klubben! Bilen fikk helt riktig høyde nå 👌🏻 mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Mai 22, 2021 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2021 10 timer siden, papertiger skrev: Gratulerer og velkommen i ACS-klubben! Bilen fikk helt riktig høyde nå 👌🏻 Takk, så langt meget fornøyd 😊👌 Blir heldag på veien i dag, så håper jeg er fornøyd i morgen også 😊 papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Mai 23, 2021 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2021 Da har jeg vært en snartur i @Snagg30 land. Tror jaggu jeg møtte deg på tur hjem også? Møtte en del lekre bimmere blant annet enn rød G30 lci 🤩 ikke så langt unna Dignerneset ca 17.30? Iallfall nydelig natur og vær på lørdag 😊 Formålet med turen var å hente hjem eldste dattera som studerer i Ålesund til en pinseferie. Ettersom hun jobbet, fikk jeg god tur nedover og rakk noen bilder. Ble satt i passasjer setet på tur, tamt men må lære neste generasjon gleden med bilkjøring 😎 De som sier at hybrid går tom for kraft og blir dyr i drift etter at batteriet er tomt, skjønner jeg ikke hvordan de har kjørt bilen 🤔 Snagg30, ///M-ini95, Sjakalen og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå