Gå til innhold

Min BMW G30 530E


Arnie1981
 Share

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...

På grunn av masete kone som ønsket seg en familietur i dag i det fine vårværet klarte jeg montere kun frontleppa og skifte til sommerhjul. Håper at jeg får nok tid til å bli ferdig med resten i løpet av uka......eventuelt neste helg.

I skrivende stund ser bilen slik ut:

201904071_qspxhha.jpg

201904071_qspxhhq.jpg

201904071_qspxhrh.jpg

 

10 timer siden, macrorain skrev:

Link til produktene? :) 

Her kan du velge den diffusor pakken du liker eller komponere din egen pakke av separate deler.

http://grubier.com/no/c/921/5-serie-g30-2017-20

 

Endret av Arnie1981
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, macrorain skrev:

Må trykke på hvert bilde for å få de opp, men ble veldig tøft dette!! :D 

Jeg vet ikke hvorfor det ble sånn. Har prøvd å legge til bilder flere ganger og det dukker opp i en sånn lenke i stedet for vanlige bilder

Endret av Arnie1981
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funker fint å se bildene her 😀 Nydelig bil, denne er helt perfekt "modifisert". Dette er biler som virkelig kler hvitt, av en eller annen grunn så synes jeg de fleste BMWer kler hvit. Det er ikke alle biler som gjør det. 

Har du vurdert å fjerne eDrive merkene fra C stolpen? BMW er glad i å hive emblemer på bilene i dag 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fredrik 90 skrev:

Funker fint å se bildene her 😀 Nydelig bil, denne er helt perfekt "modifisert". Dette er biler som virkelig kler hvitt, av en eller annen grunn så synes jeg de fleste BMWer kler hvit. Det er ikke alle biler som gjør det. 

Har du vurdert å fjerne eDrive merkene fra C stolpen? BMW er glad i å hive emblemer på bilene i dag 🤔

Det har jeg lurt på å gjøre på min og. Er det samme prosedyre som med modellbetegnelsen bak sikkert? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fredrik 90 skrev:

Funker fint å se bildene her 😀 Nydelig bil, denne er helt perfekt "modifisert". Dette er biler som virkelig kler hvitt, av en eller annen grunn så synes jeg de fleste BMWer kler hvit. Det er ikke alle biler som gjør det. 

Har du vurdert å fjerne eDrive merkene fra C stolpen? BMW er glad i å hive emblemer på bilene i dag 🤔

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding!!!

Jeg har faktisk tenkt på å fjerne den eDrive merken men siden jeg aldri har gjørt dette er jeg litt redd for å skade lakken🙄.

 

Det som gjenstår for å oppnå 100% det jeg har tenkt bilen skulle se ut ville det vært:

- senk- men da mister jeg garantien på hjuloppheng. 😓

- større hjul - det jeg har sett og likt koster all verdens penger + er litt usikker om det hadde sett bra ut uten senk 🙄

- kanskje sote litt framlykter 🤔

-få mer krefter. Har lest om bootmod3 både på nettet og macrorain sin tråd og det som er fint synes jeg, er at man kan tilbakestille til original stand før man dra på service og derfor ikke miste garantien på motoren. 😊

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Funker fint å se bildene her 😀 Nydelig bil, denne er helt perfekt "modifisert". Dette er biler som virkelig kler hvitt, av en eller annen grunn så synes jeg de fleste BMWer kler hvit. Det er ikke alle biler som gjør det. 

Har du vurdert å fjerne eDrive merkene fra C stolpen? BMW er glad i å hive emblemer på bilene i dag 🤔

 

2 timer siden, macrorain skrev:

Det har jeg lurt på å gjøre på min og. Er det samme prosedyre som med modellbetegnelsen bak sikkert? 

 

BMW er pålagt å ha eDrive merkene på bilen for at redningsmannskap skal se at det er en hybrid, og handle deretter i en redningsaksjon. Om eieren har lov å fjerne, eller om det er straffbart vet jeg ikke. Men det er påbudt med noe som sier at det er hybrid (og dermed er høyspent)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Arnie1981 skrev:

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding!!!

Jeg har faktisk tenkt på å fjerne den eDrive merken men siden jeg aldri har gjørt dette er jeg litt redd for å skade lakken🙄.

 

Det som gjenstår for å oppnå 100% det jeg har tenkt bilen skulle se ut ville det vært:

- senk- men da mister jeg garantien på hjuloppheng. 😓

- større hjul - det jeg har sett og likt koster all verdens penger + er litt usikker om det hadde sett bra ut uten senk 🙄

- kanskje sote litt framlykter 🤔

-få mer krefter. Har lest om bootmod3 både på nettet og macrorain sin tråd og det som er fint synes jeg, er at man kan tilbakestille til original stand før man dra på service og derfor ikke miste garantien på motoren. 😊

 

Stort sett finner BMW ut om SW/HW har blitt endret, selvom det et endret tilbake igjen. Skal ligge en logg på dette. Men trøbbel blir det vel først om det går noe galt?

Gjennomført bygg, fornøyd med bilen ellers?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Evopower skrev:

 

 

BMW er pålagt å ha eDrive merkene på bilen for at redningsmannskap skal se at det er en hybrid, og handle deretter i en redningsaksjon. Om eieren har lov å fjerne, eller om det er straffbart vet jeg ikke. Men det er påbudt med noe som sier at det er hybrid (og dermed er høyspent)

Hm. Det gir en viss mening, men vil det si at alle som jobber som redningsmannskap må sette seg inn i og får opplæring i hva alle de forskjellige bilprodusentene bruker som branding for å indikere at bilene er hybrider? Og løpende må holde seg oppdatert på dette? Høres tungvindt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...