e30 tic Skrevet Juni 21, 2020 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2020 Har styra veldig, men etter telefoner til England ang justering så går bilen skikkelig. Fortsatt litt magert på full pupp men skal fin justere litt mere så håper jeg å få det 100 % Ganske ok følelse å få tømt 3 gir på gamle karen 👌 Hardtop, Reset, tpmek og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Juli 18, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2020 Død tråd dette her så den avsluttes med et bilde av ferdig bil, alltid noen små ting som skal forbedres fremover men det tas på sikt. Fikk en flink fotograf til å ta noen bilder helt på sparket i 23.00 tiden på Rudskogen hsd, danskiii, Skulebollen og 11 andre reagerte på dette 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juli 18, 2020 Share Skrevet Juli 18, 2020 Gratulerer med særdeles flott bil og nydelig bygge . Må være gøy å vite at du har noe som ikke mange har og ikke minst finnishen og tingene du har gjort . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juli 18, 2020 Share Skrevet Juli 18, 2020 Flere bilder 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Juli 18, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2020 12 minutter siden, Skulebollen skrev: Flere bilder 😁 Har ikke så mange ennå Mathiseen, Weltzin, danskiii og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Juli 18, 2020 Share Skrevet Juli 18, 2020 Nesten so eg angra på at eg ikkje tok turen på E30Meet likavel. Bilen blei jo kjempeflott 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NilsP Skrevet Juli 18, 2020 Share Skrevet Juli 18, 2020 Blei skikkelig, ekstra flott,når merkene kom på ja 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenej Skrevet Juli 18, 2020 Share Skrevet Juli 18, 2020 Nydelig bil og fantastiske bilder. Må være kjekt å tenke tilbake på jobben du har lagt ned og kunne glede deg over bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Juli 20, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2020 På 18.7.2020 den 22.54, NilsP skrev: Blei skikkelig, ekstra flott,når merkene kom på ja 😀 Ja de gjør bilen, men de er ikke rette eller bra nok så det blir skifte en gang... På 18.7.2020 den 23.26, Mortenej skrev: Nydelig bil og fantastiske bilder. Må være kjekt å tenke tilbake på jobben du har lagt ned og kunne glede deg over bilen. takk, det hjelper med fotograf, ønsker å få tatt proff bilder av hele bilen en gang. På 18.7.2020 den 22.34, RF91 skrev: Nesten so eg angra på at eg ikkje tok turen på E30Meet likavel. Bilen blei jo kjempeflott 😁 E30Meet er obligatorisk På 18.7.2020 den 20.36, sveigis skrev: Gratulerer med særdeles flott bil og nydelig bygge . Må være gøy å vite at du har noe som ikke mange har og ikke minst finnishen og tingene du har gjort . takk, best å være ferdig kjenner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Juli 21, 2020 Share Skrevet Juli 21, 2020 E30Meet e obligatorisk, ja, men i år blei da mykje rot rundt E30'en eg skulle ha med + dan eventuelle smittefaren so gjorde at eg blei heima. Møte garantert opp neste år 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet August 20, 2020 Forfatter Share Skrevet August 20, 2020 1 plass og Peoples choice hårfint foran en litt kul amerikaner Weltzin, danskiii, Hardtop og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NilsP Skrevet August 20, 2020 Share Skrevet August 20, 2020 1 time siden, e30 tic skrev: 1 plass og Peoples choice hårfint foran en litt kul amerikaner D e velfortjent! På årabrot d skjer for tide visst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet August 20, 2020 Forfatter Share Skrevet August 20, 2020 9 minutter siden, NilsP skrev: D e velfortjent! På årabrot d skjer for tide visst Jau men skuffende oppmøte, ca 30 bil hver dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NilsP Skrevet August 20, 2020 Share Skrevet August 20, 2020 4 minutter siden, e30 tic skrev: Jau men skuffende oppmøte, ca 30 bil hver dag.. 🤥 d va litt dårlig ja 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Oktober 27, 2020 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2020 (endret) når biler brukes er det alltid en fare for skader, passet på å pløye over set lite stein ras så det ble mer skader enn jeg liker på denne bilen . krølla bak plate å grapsa front som ikke skaffes ny org lengre.. Endret Oktober 27, 2020 av e30 tic danskiii, tpmek, NilsP og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå