bmwgreg90 Skrevet Februar 2, 2019 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2019 1 time siden, Conquest skrev: Blir helt rått dette. Jeg så en tesla model s i går, men en folie som var brun/grønn/lilla.. Veldig speiell farge, men drit kul.. Klarer ikke å beskrive den bedre.. Men det hadde vært rått på din Typ kameleon som skifta i lys, eller bare rar nyanse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 2, 2019 Share Skrevet Februar 2, 2019 3 timer siden, bmwgreg90 skrev: Sku ha smelt på en farge som skiller ut bilen fra mengden og, men får se.. Ser clean og sinna ut i svart og🤔 Hehe ja, skulle jo det. Men blir ikke det veldig mye penger då? Selv i Polen? Men svart er pent det også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet Februar 2, 2019 Share Skrevet Februar 2, 2019 Konge med svart synes jeg! Badass 😄 bmwgreg90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Februar 2, 2019 Share Skrevet Februar 2, 2019 3 timer siden, bmwgreg90 skrev: Sku ha smelt på en farge som skiller ut bilen fra mengden og, men får se.. Ser clean og sinna ut i svart og🤔 Om du har lyst til å skilla deg ut so seie eg SPEED YELLOW 😎 mr.Wreckless, Sneeker og Walkabout reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.Wreckless Skrevet Februar 2, 2019 Share Skrevet Februar 2, 2019 Kult prosjekt igjen, og som andre sier, modig å kappe i en ny bil. Men du får klapp på skulderen av meg! Fine felger, Signature Wheels? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 2, 2019 Share Skrevet Februar 2, 2019 (endret) 1 time siden, RF91 skrev: Om du har lyst til å skilla deg ut so seie eg SPEED YELLOW 😎 Eventuelt Mandarin Yellow Men har lyst å se noen bruke 6 serie fargen Sonic Speed blue metallic 🤩 Spoiler Endret Februar 2, 2019 av Daniel. Designer og danskiii reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Conquest Skrevet Februar 2, 2019 Share Skrevet Februar 2, 2019 (endret) 21 timer siden, bmwgreg90 skrev: Typ kameleon som skifta i lys, eller bare rar nyanse? Rar nyanse, men drit kul. Hei, tror jeg har funnet noe i nærheten av fargen jeg så. Den andre var noe mer grønnskjeær i. Matt bond gold fra PWF. Endret Februar 3, 2019 av Conquest bmwgreg90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Februar 3, 2019 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2019 14 timer siden, Daniel. skrev: Hehe ja, skulle jo det. Men blir ikke det veldig mye penger då? Selv i Polen? Men svart er pent det også! Jo, det koster litt å foliere der i Polen og bredding+nye hjul koster allerede MYE, så må se ann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Februar 3, 2019 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2019 13 timer siden, RF91 skrev: Om du har lyst til å skilla deg ut so seie eg SPEED YELLOW 😎 Gult blir det ikke. Allerede noen gule M2 på IG, og det kommer hvertfall par stk til snart. Men er veldig fin farge ja! RF91 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Februar 3, 2019 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2019 13 timer siden, mr.Wreckless skrev: Kult prosjekt igjen, og som andre sier, modig å kappe i en ny bil. Men du får klapp på skulderen av meg! Fine felger, Signature Wheels? Tror det er BC forged. Eg sendte bilen ned med lagringshjul som hadde for høg profil når di skulle kappe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Februar 3, 2019 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2019 12 timer siden, Daniel. skrev: Eventuelt Mandarin Yellow Men har lyst å se noen bruke 6 serie fargen Sonic Speed blue metallic 🤩 Skjul innhold Var fin blåfarge, men blir gjerne litt mye med blå kalippere og interiør sømmer. @Frode Danbefalte San Marino blue på M2en men får se.. Greit å ha noe eget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 3, 2019 Share Skrevet Februar 3, 2019 Nok San Marino nå. Du kan gå for høreapparatbrun RF91, bmwgreg90, macrorain og 1 annen reagerte på dette 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Februar 3, 2019 Share Skrevet Februar 3, 2019 Var nok en av disse @Conquest så? Dette er folie som skifter farge i lyset. Den matte er Avery Rising Sun og den blanke er Avery Roaring Thunder. Conquest reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Februar 3, 2019 Share Skrevet Februar 3, 2019 ... og de kameleonfargene der forlot man i 2003 Kjør på med svart slik du har idag HenrikSolberg, macrorain, bmwgreg90 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet Februar 3, 2019 Share Skrevet Februar 3, 2019 Jeg synes høreapparatbrun hørtes bra ut Men over til mye viktigere spørsmål: Når skal denne widebody conversionen være klar slik at vi får se bilder!? Marius2002, danskiii og Ivrig86 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå