Chris A Skrevet Februar 9, 2019 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2019 (endret) Ny grill bestilt. Chrome og sort høyglans riller.Greit å bytte litt på det. Har skifta ut side blinkerene med nye HELLA / BMW lys i Chrome. Har alt det sorte liggende så man kan alltid konvertere tilbake legger ut bilder når grillen er montert. Endret Februar 9, 2019 av Chris A Marius2002, cityhopper og Tony Soprano reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Februar 15, 2019 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2019 Oppdatering etter skifte av bakhjul. Ser ut som det kom seg nå som jeg fikk nye bakhjul. Veldig liten differanse på omkretsen. Se vedlagte bilder. Bilder av vekten er også postet @E.H.D Prøve montering senere i dag:) Runey reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Februar 15, 2019 Share Skrevet Februar 15, 2019 Får ikke finere felger enn det der til F11 Eneste jeg skulle gjort om igjen om jeg kjøper F11 igjen er å kjøpe slike felger. Chris A reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Februar 15, 2019 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2019 11 timer siden, larserso skrev: Får ikke finere felger enn det der til F11 Eneste jeg skulle gjort om igjen om jeg kjøper F11 igjen er å kjøpe slike felger. Meget pene felger, helt enig. Har montert dem på i dag. Poster bilder snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Februar 15, 2019 Share Skrevet Februar 15, 2019 Så bra at det ser ut til å ha ordnet seg med dekkene. Vekten var ikke sååå galen, mener mine orginale 19’’ 351M med RFT dekk var en smule tyngre faktisk. Chris A reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Februar 15, 2019 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2019 Her er noen bilder fra dagens montering. Blev meget bra syns jeg selv da😊 Har og kjøpt meg en M- Performanoe diffusor. Blev en liten diskusjon på hvilken farve man skulle ta. Det blev sort blank. Håper det blir bra:) se to siste bildene av den ferdig lakket. På vei i posten nå. Runey, Hpi, BimmerFan! og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Februar 15, 2019 Share Skrevet Februar 15, 2019 Ble jo riktig så flott med de felgene. 😀 Chris A reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Februar 16, 2019 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2019 12 timer siden, E.H.D skrev: Ble jo riktig så flott med de felgene. 😀 Takk @E.H.D syns det blev pent:) fupsaker, cityhopper og papertiger reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Februar 16, 2019 Share Skrevet Februar 16, 2019 Fine felger! Hvor brede er de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Februar 16, 2019 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2019 1 time siden, ogee1 skrev: Fine felger! Hvor brede er de? Takk for det @ogee1. mener dem er 8" fremme og 9" bak. Skal dobbelt sjekke. Men er ganske sikker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Februar 16, 2019 Share Skrevet Februar 16, 2019 Det ble veldig bra! Likte ikke disse felgene når jeg så de på M550 og M135i første gang, men nå synes jeg de er noen av de fineste felgene en får til F11. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Februar 16, 2019 Share Skrevet Februar 16, 2019 4 timer siden, ogee1 skrev: Fine felger! Hvor brede er de? 19’’ og 20’’ originalfelger til f10/11 er 8,5’’ og 9’’ breie dersom det er et sett med ulik bredde. Chris A reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Februar 16, 2019 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2019 1 time siden, E.H.D skrev: 19’’ og 20’’ originalfelger til f10/11 er 8,5’’ og 9’’ breie dersom det er et sett med ulik bredde. Mange takk @E.H.D rettelse @ogee1 ogee1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Februar 18, 2019 Share Skrevet Februar 18, 2019 Det der ble veldig bra! Felgene satt som et skudd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vingerei Skrevet Februar 18, 2019 Share Skrevet Februar 18, 2019 Ohh det var lekkert hvor kjøpte du de hen? Har lyst på samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå