Designer Skrevet Mars 6, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2019 Er forskjellige fangere, men tror tåkelys området er likt. 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Mars 6, 2019 Share Skrevet Mars 6, 2019 Jeg tror det er forskjellig ..og det er forskjellig delenummer på "tåkelysrammen" på LCI og pre-LCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Mars 6, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2019 Men pokker da! Får lese nøyere gjennom tråden til @Frode D Orjan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollefsen Skrevet Mars 6, 2019 Share Skrevet Mars 6, 2019 (endret) 2 timer siden, Orjan skrev: De delenummerne er til E92 LCI - er vel forskjellige fangere på dem? http://www.realoem.com/bmw/enUS/partxref?q=51748050583 Kun E92 335iS (som kom kun som LCI) kom med disse luftkanalene hvor tåkelysene var fjernet såvidt meg bekjent. Kjører med samme selv Endret Mars 6, 2019 av Tollefsen Orjan, Designer, Marius2002 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Mars 6, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2019 (endret) @Frode D bekrefter det samme som deg @Tollefsen Så da blir dette bestilt! Fikk deilige 4 lapper på konto ifm. jeg satte penga på at United vant mot PSG Endret Mars 6, 2019 av Designer fupsaker og Cato Slettebø reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Mars 13, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2019 Fikk to pakker i går, alltid gøy med pakker! Catchcan kittet og innsugskanalene. danskiii, Tollefsen og Runey reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mars 13, 2019 Share Skrevet Mars 13, 2019 Det blir så digg! Vil få en mye mer behagelig oljetemp også, vinn vinn! Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 13, 2019 Share Skrevet Mars 13, 2019 14 timer siden, ahj skrev: Det blir så digg! Vil få en mye mer behagelig oljetemp også, vinn vinn! Min gikk ned 10 grader med disse kanalene. Så det hjelper bra på ja. 👌 Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khan87 Skrevet Mars 18, 2019 Share Skrevet Mars 18, 2019 fin bil du har her 😎 Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Mars 19, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2019 14 timer siden, Khan87 skrev: fin bil du har her 😎 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Mars 29, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2019 Ble enda en endring i felgvalget Endte opp i går kveld med å kjøpe et sett BBS RSII som @turbojugen hadde. Disse skal freshes opp, ikke helt sikker på komboen enda men har noen tanker som jeg skal prøve å få illustrert via litt photoshop. Gleder meg hvertfall til jeg får de hjem! tennbrikket, ehaugsnes, And-reas og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet April 1, 2019 Forfatter Share Skrevet April 1, 2019 Endelig er dvalen over! Fredag ettermiddag luftet jeg bilen for første gang siden fjor høst, utrolig digg! Og ufattelig kvek ift. daily'n.. Utrolig godt å sitte bak rattet på denne igjen Med årets første tur kommer også årets første vask. Må også legge ved bilder av daily'n nemlig sjarmtrollet av en pickup - Datsun 720! Denne EU-Godkjente jeg nylig. Hentet den i øvre del av dalen (Hallingdal), stått rolig siden 2012/13, startet med engang! 2.2 sugediesel med hele 70 raske hestekrefter. Alt måtte bare spøres opp av bremser, og kun bytte et par kuler og foringer. Og sveiste ene gulvplaten, men forholdsvis enkel fix av en bil som har stått endel år. Selve karosseriet er fullt av bulker og rustflekker men ramma er solid! Denne vil bli senket, få JDM pop-on breddere, JDM forskjerm speil og noen tøffe 15x10 felger! Vurderer også en kraftigere motor og annen kasse, 4trinns er litt døvt når man legger det i 50km/t og derifra å opp så har man ingen flere gir Patrol LD28t og OM606 fra merc har slått tanken, men de blir nok for lange i motorrom, så tenker heller mot femmer. Da har man fortsatt fin lyd og god effekt. Så OM602 fra W201 eller w124 er den som frister mest akkurat nå, men det blir et senere prosjekt. Orjan, mslello, ///M-ini95 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel.B Skrevet April 1, 2019 Share Skrevet April 1, 2019 Deilig å ta ut bilen nå tenker jeg. 😁 Digger bruksbilen! Blir det noen treff på deg i sommer? 😎 Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet April 1, 2019 Forfatter Share Skrevet April 1, 2019 Akkurat nå, Daniel.B skrev: Deilig å ta ut bilen nå tenker jeg. 😁 Digger bruksbilen! Blir det noen treff på deg i sommer? 😎 Ekstremt digg Ja skal hvertfall på GS-treffet i bud. Vurderer TBG-Stance sitt vårtreff, BMWCCN vårtreff på Bjerke og ellers blir nok resten tatt litt som det kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wSax Skrevet April 1, 2019 Share Skrevet April 1, 2019 Herlige biler! Jeg har lyst på bilparken din 😍 Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå