Gå til innhold

magnetens E46 M3 (Reisebrev fra Spa Francorchamps Trackday Onsdag 17. Oktober)

Anbefalte innlegg

Skrevet
3 timer siden, magneten skrev:

Kammene (og nesten alt annet) er bestilt gjennom M-Teknikk, som får særdeles hyggelige priser hos GS Bildeler :D

97A957E0-DB3F-4937-B3DF-95F4D50DEBE5.thumb.jpeg.8a29f356a1e3b37cff9363c68c3dc74c.jpeg

Måtte du då igjen betala blodpris, eller er du faktisk venn med fyren?

Skrevet
15 minutter siden, RF91 skrev:

Måtte du då igjen betala blodpris, eller er du faktisk venn med fyren?

Hehe, jeg er venn med fyren, ja :D

Skrevet

Takk for svar :)

Har forresten samme irriterende glipe som deg på min kopi CSL fanger. Siden din fanger går så lett av og på og innerfangeren alltid står igjen, er fangeren din bare festet i kantene nå, eller har du smeltet de plastikklåsene i ettertid?

Skrevet

Bare hyggelig med spørsmål :D

Irriterende glipe?! :D Har du lest tråden litt for fort?

Fangeren min sitter perfekt;)

Fangeren er festet i sidene (innerskjermen) og med fire skruer på undersiden. Det er bare «hvile inntil»-clips til isoporen i midten.

Jeg har et par detaljerte innlegg om justering av fangeren.

Første justering her.

Andre justering her.

Tredje justering her. (Samme link som tidligere i innlegget.)

Skrevet
Sitat

Irriterende glipe?! :D Har du lest tråden litt for fort?

Tror du leste litt fort nå ;-) Jeg har samme feiltilpasning i dag som du hadde før du fikset den :D altså at fanger og skjermbuen ikke følger hverandre i harmoni slik din gjør nå.

Var "hvile inntil" jeg tenkte på, for den er jo en skikkelig kamp å få av uten å rive alt i stykker hehe. Får ta meg en time eller to med dremmel i vinter og fjerne litt selv, for per nå hater jeg den fangeren :P

Skrevet

Du har openbart ikkje tenkt på aerodynamikken her. Alle dei hola vil skapa mykje turbulens i luftstraumen og dermed gi deg både mindre marktrykk og dårligare aerodynamikk. Gram spart, sekund mista #RIPRæserbilrundetidene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...