///Mysild Skrevet September 25, 2018 Share Skrevet September 25, 2018 Nice! Skal sjekke de ut. Kjøpte du kammene på BMW eller? magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet September 25, 2018 Forfatter Share Skrevet September 25, 2018 Kammene (og nesten alt annet) er bestilt gjennom M-Teknikk, som får særdeles hyggelige priser hos GS Bildeler fxslin og ///Mysild reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet September 25, 2018 Share Skrevet September 25, 2018 3 timer siden, magneten skrev: Kammene (og nesten alt annet) er bestilt gjennom M-Teknikk, som får særdeles hyggelige priser hos GS Bildeler Måtte du då igjen betala blodpris, eller er du faktisk venn med fyren? magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet September 25, 2018 Forfatter Share Skrevet September 25, 2018 15 minutter siden, RF91 skrev: Måtte du då igjen betala blodpris, eller er du faktisk venn med fyren? Hehe, jeg er venn med fyren, ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 26, 2018 Share Skrevet September 26, 2018 Takk for svar Har forresten samme irriterende glipe som deg på min kopi CSL fanger. Siden din fanger går så lett av og på og innerfangeren alltid står igjen, er fangeren din bare festet i kantene nå, eller har du smeltet de plastikklåsene i ettertid? magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet September 26, 2018 Forfatter Share Skrevet September 26, 2018 Bare hyggelig med spørsmål Irriterende glipe?! Har du lest tråden litt for fort? Fangeren min sitter perfekt nå Fangeren er festet i sidene (innerskjermen) og med fire skruer på undersiden. Det er bare «hvile inntil»-clips til isoporen i midten. Jeg har et par detaljerte innlegg om justering av fangeren. Første justering her. Andre justering her. Tredje justering her. (Samme link som tidligere i innlegget.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 26, 2018 Share Skrevet September 26, 2018 Sitat Irriterende glipe?! Har du lest tråden litt for fort? Tror du leste litt fort nå Jeg har samme feiltilpasning i dag som du hadde før du fikset den altså at fanger og skjermbuen ikke følger hverandre i harmoni slik din gjør nå. Var "hvile inntil" jeg tenkte på, for den er jo en skikkelig kamp å få av uten å rive alt i stykker hehe. Får ta meg en time eller to med dremmel i vinter og fjerne litt selv, for per nå hater jeg den fangeren magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet September 26, 2018 Forfatter Share Skrevet September 26, 2018 I dag har jeg gjort en ganske enkel modifikasjon alle kan gjøre. Perforert bilskiltene. Det sparer ufattelig mange gram, og gir en utrolig bøs racing-look! ///Mysild, KimH, StigJ og 17 andre reagerte på dette 1 1 9 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet September 26, 2018 Share Skrevet September 26, 2018 Den posten måtte jeg lese to ganger altså! 😂 magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 26, 2018 Share Skrevet September 26, 2018 Ikke dumt! Her snakker vi jo om mange, mange gram i vektbesparelse! Absolutt noe flere bør vurdere! magneten og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet September 26, 2018 Share Skrevet September 26, 2018 Du har openbart ikkje tenkt på aerodynamikken her. Alle dei hola vil skapa mykje turbulens i luftstraumen og dermed gi deg både mindre marktrykk og dårligare aerodynamikk. Gram spart, sekund mista #RIPRæserbilrundetidene magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 26, 2018 Share Skrevet September 26, 2018 Du, Magne... hva faen putta du i frokosten din idag? Designer, Marius2002, Walkabout og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 26, 2018 Share Skrevet September 26, 2018 Hvis du blir stoppa av Biltilsynet så må du filme reaksjonen dems, den tror jeg kan bli ganske minneverdig 😀😂 magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet September 26, 2018 Share Skrevet September 26, 2018 Daniel., magneten, Marius2002 og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet September 26, 2018 Forfatter Share Skrevet September 26, 2018 Hemmeligheten er at jeg har søkt om nytt Personlig Bilskilt! IMOLAROT — Et kult Tysk ord til å ha på M Dreien! IMOLAROOOOOOOT!!! mcelg, Gorg, awt og 1 annen reagerte på dette 1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå