StigJ Skrevet Juni 26, 2018 Share Skrevet Juni 26, 2018 3 timer siden, fxslin skrev: Godt vi har litt forskjellige smak, eller så hadde vi alle kjørt rundt i hvite trabanter Er Trabant også gale nå!?!? Designer, fxslin og magneten reagerte på dette 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Juni 26, 2018 Share Skrevet Juni 26, 2018 35 minutter siden, StigJ skrev: Er Trabant også gale nå!?!? Hehe, nei faktisk ikke. Jeg og min far holdt faktisk på å kjøpe en trabant da vi var på biltur i Øst-tyskland oktober 1990 (da muren offsielt falt). Men jeg var bare 14år den gangen og kunne ikke kjøre. Mens min mor nektet å kjøre en av bilene tilbake til Norge Så offiselt trabanter er kule 😎 magneten og StigJ reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juni 26, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2018 Da var det dette hullet, da Den feite rammen på innsiden må bort! Etter absolutt ingen tips fra @Gorg(!) som har gjort dette før, så gikk jeg løs på problemet. En tanke var å gå amok med avbiter og så pusse ned, men jeg har bare denne fiseavbiteren i leiligheten, så det gikk ikke så bra. Dremelen skjærte gjennom dette som smør! Weight reduction! Minst 1 gram dette her! Pusser ned til kanten med dremelen Sånn Går over med sandpapir for å få det fjongt! Nå snakker vi! Nå er det plass til alle hestene som skal gjennom her Til de som måtte lure (meg) så festes nettingen bare med å bli knødd på plass. Stikker ikke av den Og til de som måtte lure på hvor slangen som går til luftinntaket festes, så gaper den over hele hullet For et fint hull! De med øye for detaljer, @lagunilla(?) kan jo se at fangeren fikk seg en saftig vask på innsiden Herlig! Plass til en stor hest der! fupsaker, Gorg, Designer og 2 andre reagerte på dette 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 26, 2018 Share Skrevet Juni 26, 2018 Brukte en dremel til å skjære vekk @magneten 👌🏻 Men siden du har en M3 og jeg hadde en 320d, ville jeg vært svært nøye med å merke opp hvr du skjærer. Mener å huske at det ikke er netting i en orginal CSL, men rør inn mot motor for luft. Så går jo an å ha et sort rør med bøy hvor du avslutter med netting? Tror ikke inntaket er til kjøling av bremser, for da burde det vel vært to av de, en på hver side. Der er forsåvidt noen som lager en ‘’CSL’’ front med to slike hull. magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 26, 2018 Share Skrevet Juni 26, 2018 Herregud, satt å skrev svaret før du la ut siste posten 😂 Men ble avbrutt i mellom av en telefon.. Ble jo meget bra! Designer og magneten reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juni 26, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2018 Haha, @Gorg! Takk for tips da! Original CSL har netting, jo Fornøyd med operasjonen selv Jeg skulle ut å hente pakke (til meg selv) og mat (til meg og madammen). Men etter jeg hentet pakken glømte jeg ut alt som hadde med mat å gjøre Da freste jeg rett hjem for å klaske det på plass. En helt ny gir-deksel-ting! Her er den gamle. Hullene bak girspaken er til SMG-bokstavene som preface-bilene har. Disse bokstevene er visst kjent for å falle av, di er bare ploppet oppi noen hull med pinner og limt på baksiden. Og jeg syntes de ser litt gammeldagse ut Jeg fant heller aldri ut hva jeg skulle gjøre med hullene. Jeg bestilte faktisk en hau av M-merker for å dekke de. (Neida, jeg gjorde ikke det, de er til noe annet Men var inne på tanken med M-merke )Etter at @andreaskarm lurte meg til å tro at 1.000,- ikke var så mye penger likevel, så bestilte jeg en flett ny! Her er ny og gammel Brand new Uten hull! Det ble jo aldeles nydelig! Bare se bort fra at listene mangler danskiii, Designer, Gorg og 4 andre reagerte på dette 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Juni 26, 2018 Share Skrevet Juni 26, 2018 Det er de minste detaljene som gjelder. Hadde lett kjøpt en bil av deg. ❤️ Bilen blir så jævlig bra! Nå må du bare få tak i midtkonstoll, lokket til sigarettenneren og lille lomma der kunne trengt litt makeover😁 De ripene sekke bra ut... magneten og Designer reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juni 26, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2018 Haha, takk @lagunilla! Jeg har tenkt meg på MPS Micropaint med interiørskrammene mine, for å se hva de får til. De skal visst klare det mest utrolige! Det er skikkelig dyrt med plastikk fra BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 26, 2018 Share Skrevet Juni 26, 2018 Du har ikke bestilt deg en sånn pakke til interiøret? 😃 Så har du litt i fall det blir noen flekker 👌🏻 Ser det er mange på finn som har de Men ja det blir litt av en strøken M3 😃 Vært en drøm å ta over den magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juni 26, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2018 2 timer siden, Gorg skrev: Du har ikke bestilt deg en sånn pakke til interiøret? 😃 Så har du litt i fall det blir noen flekker 👌🏻 Se på den frekkasen da! Jeg er egentlig sterk motstander av klistremerker som ikke hører hjemme... Så om du har en slik, må jeg dessverre konfiskere den! Nå har jeg gjort bilen enda klarere for lakkerings. Løsnet litt på ting og tang, slik at det er lettere for lakkerne og fikse biffen Bilen ser noe småfull ut, men man må lide for skjønnheten! Og så har jeg til og med rydda! Stakkars naboer Tadaa! fxslin, Designer, fupsaker og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Juni 26, 2018 Share Skrevet Juni 26, 2018 Flott bil du har her, godt å få samla noen skikkelige biler her på Haugalandet magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juni 26, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2018 1 time siden, Hpi skrev: Flott bil du har her, godt å få samla noen skikkelige biler her på Haugalandet Hjertelig takk! Ja, det er gøy Dersom universet er i balanse nå, så blir det nok Sarpsborg og Valsemesteren i midten av Juli på meg! Så kryss av kalenderen for Bimmers.no-treff! fupsaker, Hpi, Slavearbeider'n og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juni 27, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2018 Etter at @Designer tøffet seg med denne mobildekselet, så måtte jeg ha et Takk for inspirasjonen lagunilla, Runey, fupsaker og 4 andre reagerte på dette 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Juni 27, 2018 Share Skrevet Juni 27, 2018 39 minutter siden, magneten skrev: Etter at @Designer tøffet seg med denne mobildekselet, så måtte jeg ha et *spak stemme*: en link? magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Juni 27, 2018 Share Skrevet Juni 27, 2018 41 minutter siden, magneten skrev: Etter at @Designer tøffet seg med denne mobildekselet, så måtte jeg ha et Takk for inspirasjonen Briefer med det hver dag til mine bekjente Audi-venner 😂👌 magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå