Designer Skrevet Juni 27, 2018 Share Skrevet Juni 27, 2018 6 minutter siden, fxslin skrev: *spak stemme*: en link? Magne-elsker-alcantara.no magneten, fxslin, MGunders og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juni 27, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2018 (endret) 9 minutter siden, fxslin skrev: *spak stemme*: en link? Likte @Designer sin link bedre Endret Juni 27, 2018 av magneten Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Juni 27, 2018 Share Skrevet Juni 27, 2018 15 minutter siden, Designer skrev: Magne-elsker-alcantara.no uuufff dette er flaut. En liten bestilling ble gjort.... Designer og magneten reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 27, 2018 Share Skrevet Juni 27, 2018 Der inne kunne jeg også tenkt meg å gått på en smell... Gruer meg til Magne-elsker-karbon.no linken kommer.... fxslin, Designer og magneten reagerte på dette 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Juni 27, 2018 Share Skrevet Juni 27, 2018 59 minutter siden, fxslin skrev: uuufff dette er flaut. En liten bestilling ble gjort.... Det ble på meg og, samt nøkkelring med de tyske fargene. 😛 fxslin, magneten og Designer reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 27, 2018 Share Skrevet Juni 27, 2018 17 timer siden, magneten skrev: Hjertelig takk! Ja, det er gøy Dersom universet er i balanse nå, så blir det nok Sarpsborg og Valsemesteren i midten av Juli på meg! Så kryss av kalenderen for Bimmers.no-treff! Du får si ifra om du er der rundt 26juli så er det jo e30meet samt jeg er på besøk hos e34 guru @liffi på østlandet. Kom å ta ei pils! magneten, liffi og fxslin reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juni 27, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2018 1 time siden, danskiii skrev: Du får si ifra om du er der rundt 26juli så er det jo e30meet samt jeg er på besøk hos e34 guru @liffi på østlandet. Kom å ta ei pils! Dæven. Takk for invitsjonen! Høres ut som det blir en skikkelig bra tur til østlandet uansett når jeg reiser Nå ser det ut som alt som skal klaffe klaffer neste uke Og da blir bilen temmelig klar for en liten tur uken etterpå! fxslin reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 27, 2018 Share Skrevet Juni 27, 2018 Flotte oppdateringer her magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juni 27, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2018 Takker, @Gabz! I dag kjørte jeg og @sjogal til Cars and Coffe i denne doningen her Med veltebur Saftig motor. Rekkesekser på 2.8 liter med doble weber-gril... forgassere Fuel cell i bagasjerommet Og en eksoslyd som ikke ligner grisen Helt normale seler. Helt normalt utstyr i cockpiten Jeg åpnet hanskerommet for å sjekke vognkortet. Denne er registrert med 2.4 liter og 190 hest, men jeg tror det er en goood smule mer Egenvekten er 1060 kg Cars and Coffee-treffet var blodamerikansk, så jeg tok ikke så mange bilder. Svigers møtte opp i sin Challenger SRT8 fupsaker, StigJ, MGunders og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juni 27, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2018 Så var det eksosen. Etter jeg fjerna diffuseren har jeg klødd i fingrene til å dra nytte av denne unike tilkomsten! Finner frem utstyret. Prickbort, Iron X-it, Clay, Microfiber Sprayer først på Prickbort, spyler det av, og tørker rørene. Sprayer deretter på Iron X-it. Finner litt å jobbe med. Er det ikke det man sier? Spyler av og tørker igjen. Finner frem såpevann og clay Gnukker og gnikker til det føles smuuud! Fant en hau med skit! Men det ble glatt og fint Skinner nesten allerede The star of the show! Kjøpt hos Jan's Amcar Garasje for 69 kronos! Kjører på med en dæsj. Etter bittelitt gnukking så ligner det noe Men innsiden var ikke noe å skryte av. Jeg tar på meg IQ-capsen og triller en microfiberklut rundt drillen. Kaster en dæsj i hullet! Det fungerte jo helt magisk bra! Etter ca. 3 minutter/2 timer med gnikking og gnukking. Ble nå litt shiny da Clean Og bare for å være like tøff som @StigJ og @Gorg, og sikkert mange fler, så smører jeg det inn med Autobahn! Men jeg går above and beyond og påfører for hånd, for maksimal effekt! Lar det sitte i 10 minutt (8,5 minutt) og gnukker av Hoho Yes Etter en kjøretur ut på parkeringsplassen var alt arbeid nesten ødelagt Ble sånn passe bra det Slenger på en før og etter fupsaker, lagunilla, Runey og 16 andre reagerte på dette 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjogal Skrevet Juni 27, 2018 Share Skrevet Juni 27, 2018 Cars and coffee i Garasjen din o i dag magneten, Runey, MGunders og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 28, 2018 Share Skrevet Juni 28, 2018 Du har en helt unik metode for å håndvokse røra 😂 Ellers strålende arbeid!! magneten og Designer reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 28, 2018 Share Skrevet Juni 28, 2018 (endret) Selvfølgelig må man vokse tutene! Blir jo sååå mye enklere å holde rene da. Men den Datsunen der... Endret Juni 28, 2018 av StigJ magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juni 28, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2018 Takker @Gorg! Må ha litt teknikk! 13 minutter siden, StigJ skrev: Selvfølgelig må man vokse tutene! Blir jo sååå mye enklere å holde rene da. Men den Datsunen der... Håper på det Ja den Datsunen er hårreisende rå! Her er en liten snutt som gjenspeiler 10% av lyden, men høydepunktet er lasten på ryggen til 4-hjuling-rytteren Weltzin og StigJ reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juni 28, 2018 Share Skrevet Juni 28, 2018 Jeg er meget imponert med alt du gjør! Og som resten er lyd klipp før og etter innsug obligatorisk. magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå