magneten Skrevet August 4, 2018 Forfatter Share Skrevet August 4, 2018 12 minutter siden, Marius2002 skrev: Derfor spør du i photoshop-tråden på bimmers og ikke på facebook Det er ikke bra å bli facebook-poppis med bilen, av en merkelig grunn blir poppis-bilene solgt langt over markedsverdi. Hold deg her Magne Bilen er fortsatt flott Tråden fortsetter herved på Facebook, visst! Snakkes Takker 6 minutter siden, danskiii skrev: Hææææ? E21 referanse? 😍 Ikke langt i fra! 4 minutter siden, mcelg skrev: Artig med litt popping ja! Min gjør det ved kaldstart, frister litt å ordne så den gjør det mer. Får smil om munnen hver gang Snadder! Er dette din under kaldstart? MGunders, mcelg og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet August 4, 2018 Share Skrevet August 4, 2018 2 timer siden, magneten skrev: Min favoritt! Ser ikke problemet her? Perfekt lemon dette her😂🤣 42 minutter siden, mcelg skrev: Artig med litt popping ja! Min gjør det ved kaldstart, frister litt å ordne så den gjør det mer. Får smil om munnen hver gang Puh trodde jeg var eneste som likte litt slikt. 2.8 (Z3) jeg hadde var perfekt på dette både kald og varm, Koste meg ofte med litt popping nå og da... mcelg og magneten reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcelg Skrevet August 4, 2018 Share Skrevet August 4, 2018 50 minutter siden, magneten skrev: Er dette din under kaldstart? Hahaha, ja da tenker jeg naboene hadde vært glade når jeg starter opp før seks om mårran ja!😁 magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet August 5, 2018 Forfatter Share Skrevet August 5, 2018 Nå snakker vi! Kult på bilder hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet August 5, 2018 Share Skrevet August 5, 2018 Det ble slettes ikke ille, men den er enda bedre slik du har idag, uten. awt og magneten reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet August 5, 2018 Forfatter Share Skrevet August 5, 2018 23 minutter siden, Marius2002 skrev: Det ble slettes ikke ille, men den er enda bedre slik du har idag, uten. Hehe, det er nok sant det! Huff, jeg klarer aldri å bare gå forbi bilen når jeg er ute My darling! Designer, Marius2002 og fupsaker reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet August 5, 2018 Forfatter Share Skrevet August 5, 2018 (endret) Tok noen bilder av bilen mens den sov i natt (Kraftig inspirert av garasjebildene til @danskiii) Endret August 5, 2018 av magneten HenrikSolberg, mslello, fupsaker og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 5, 2018 Share Skrevet August 5, 2018 (endret) Ta deg en tur til Ålesund så kan du få låne garasjeplassen til bilder Endret August 5, 2018 av danskiii magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet August 6, 2018 Share Skrevet August 6, 2018 On 4.8.2018 at 18.33, magneten skrev: Perfekt! Du burde jo handle på Prix og kjøpe honningmelon! magneten, Designer og MGunders reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet August 6, 2018 Forfatter Share Skrevet August 6, 2018 (endret) Da var plutselig dagen kommet! Planen var å bruke et laminert utprint av 1x1 karbonfolie-mønster å foliere taket med, grunnet det er skikkelig blankt, men utprintet ble absolutt ikke bra Så da kjørte vi på med matt/blank 2x2 karbonfolie Viktig med ren overflate! Listene skal folieres blank sorte Fint å få rengjort nedi her også Her har han tapet ned kniv-tape som skjærer gjennom folien etter at den er lagt. Genialt Må passe deg her også, @awt! Men hva har vi her? Massasjekuler! Identiske til mine Det er det villeste jeg har sett! Det var visst deres svar på "perforerte" seter Dette må jo prøves. Kjører selvfølgelig på Nürburgring Selv om @andreaskarm ikke var i nærheten, så kunne jeg høre han skrike "Gi gass! Gi gass!" i øret mitt! Kjørte hele sulamitten! Til og med Grand Prix-banen! M Poweeeeeeeeer! Foliemannen var visst en Gud på GoKart, så jeg slo ikke akuratt banerekorden hans Får heller slappe av med litt kaffe Her er folien vi brukte. Matt og blank om en annen. Med ganske bra 3D-effekt. Der var den på taket! Nyeste mote innen folie er bølge-folie! Dette skal visst rette seg selv ut i sol og varme Ble nesten svimmel av å se på Pent arbeid! Ikke heelt fortrolig med så matt tak, altså! Foliemannen fikk sitte på noen runder med M3en i regnværet! Men han ble lite imponert når han ikke brakk noen ribbebein i svingene pga G-kreftene. Noe som man kan gjøre i GoKartene han kjører. 160 kg med fører, 50 hk og 6 gir Det pøsregnet på vei hjem, så jeg fant meg et tak for å knipse noen bilder. Vet ikke helt jeg, altså. Føler bilen ble veldig rotete plutselig! Opplett og Friskis-handel Ikke helt solgt enda. Må nesten finne kameraet Jeg vet ikke om det bare er "ny frisyre-briller" eller hva... Men det ble hvertfall veldig rotete og klønete med matt folie mener jeg! Så denne ryker nok av i morgen. Litt synd å kaste et par tusenlapper direkte oppi toalettet, men sånn kan livet være av og til (Kan få gi den en sjans i skikkelig sollys og ordentlige bilder også da ) Endret August 6, 2018 av magneten Designer, ogee1, fxslin og 3 andre reagerte på dette 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet August 6, 2018 Share Skrevet August 6, 2018 Det ble greit med folie på taket synes jeg, men deler nok oppfatningen din om at det hadde blitt mye bedre med blank folie (helst helt sort blank) magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet August 6, 2018 Share Skrevet August 6, 2018 Må si meg dessverre enig... Vi har jo drøftet utallige muligheter på bakrommet. (les: messenger) Men ja det ble veldig matt, så å si matt sort på avstand. Passet liksom ikke ift alt annet. 🤔 Meeeen du kan jo la det være et par dager/uker? 😅 magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet August 6, 2018 Forfatter Share Skrevet August 6, 2018 Veldig enig med dere @Walkabout og @Designer! Jeg er også på Team Blank Sort nå, om det skulle testes igjen. Karbon-wrap er teit uansett 4 minutter siden, Designer skrev: Meeeen du kan jo la det være et par dager/uker? 😅 Hva med minutter? Aaaaand it's gone Det eneste som skjer de neste timene er at limen setters seg bedre å bedre, så det beste(!) er å få den av med en gang mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet August 6, 2018 Share Skrevet August 6, 2018 (endret) Du kan jo kjøpe noe jalla-folie i sort blank på eBay og legge på selv. Det blir langt ifra fint, men fint langt ifra - så da får du dannet deg et bilde av det før du eventuelt får gjort det profesjonelt og betaler et par tusenlapper igjen Endret August 6, 2018 av Walkabout andreaskarm og magneten reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet August 6, 2018 Share Skrevet August 6, 2018 1 minutt siden, Walkabout skrev: Du kan jo kjøpe noe jalla-folie i sort blank på eBay og legge på selv. Det blir langt ifra fint, men fint langt ifra - så da får du dannet deg et bilde av det før du eventuelt før gjort det profesjonelt og betaler et par tusenlapper igjen Deet har jeg sagt 10000 ganger til han😉 Designer, Walkabout, magneten og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå