magneten Skrevet August 9, 2018 Forfatter Share Skrevet August 9, 2018 1 time siden, mslello skrev: Nærmer seg, men PriX hadde blitt helt innafor! Sånn jakke også kanskje?? Likte skoene jeg! Apropos gult! Dagens prosjekt er i gang! Det var disse kjipe dekslene bak stroppene! Fysj De legges på operasjonsbordet! Alcantara-wrap/tape/vinylen lå i postkassen Burde holde det! Var kanskje litt mye Taper overflaten fast. Klipper hjørnene for å unngå rynker. Ble ganske bra det! Men tapen holdt ikke litt engang, prøvde med hårføning/strekking/kulde. Til og med Superlim! Men det holdt ikke. Neste steg var å pusse de litt, slik at limen får noe mer å jobbe med! Husk å pusse baksiden Forsøker igjen Nå gikk det betraktelig bedre Tadaa! Da var høyre ferdig Venstre er nestemann! Ble bra hjørner her også Sånn Skjærer hull til stroppene med tapetkniv! Hull etablert! Ganske fornøyd Hull til stropp og hull til skrue under Slik ser det ut bak dekselet! Og om vi letter på sløret! Kladask! Det ble en god smule mer snasent, ja! Nå føles det jo bedre å hvile hånden mot alcantara også, i stedet for den kjipe plastikken Et skritt tilbake! Very nice! AlexHD, fxslin, Fahad og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet August 9, 2018 Share Skrevet August 9, 2018 OMG! 😍 magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet August 9, 2018 Share Skrevet August 9, 2018 24 minutter siden, magneten skrev: Likte skoene jeg! Stort plusspoeng for sånne kjøresko! 😂😂 magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet August 10, 2018 Forfatter Share Skrevet August 10, 2018 (endret) Vi kjører en klassisk før og etter! Etter litt for mange uker med en bod det fysisk ikke gikk an å gå inn i, var det ålreit å få ryddet opp litt Jeg hadde nesten glemt ut fargen på gulvet! Nå er det bare siste oppshiningsen igjen I går kveld fikk jeg montert sorte nyrer, og ny eksos! Endret August 10, 2018 av magneten fxslin, Tollefsen, papertiger og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 10, 2018 Share Skrevet August 10, 2018 Hvorfor ikke alcantara på hele dekselet rundt håndtak og høyttaler også? magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet August 10, 2018 Forfatter Share Skrevet August 10, 2018 1 minutt siden, Frode D skrev: Hvorfor ikke alcantara på hele dekselet rundt håndtak og høyttaler også? Liker tanken! Men tror kanskje det blir for mye av det gode? Og kanskje litt klumpete med den kjipe wrapen. Synes ikke det er helt monster-perfekt enda heller, så vi får se hva som skjer Karbonfiber-sofa er observert i Oslo! Lekkert 1x1 weave. Den er allerede oppsporet og satt i bestilling. Skulle være en surprise, men klarer ikke å holde meg: Du får en slik i innflytningspresang, @StigJ!! StigJ og Designer reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 10, 2018 Share Skrevet August 10, 2018 1 minutt siden, magneten skrev: Liker tanken! Men tror kanskje det blir for mye av det gode? Og kanskje litt klumpete med den kjipe wrapen. Synes ikke det er helt monster-perfekt enda heller, så vi får se hva som skjer Det blir ikke for mye hvis du tar det i en bit, uten skøyt mellom selve rammen og dekselet stroppen går ut gjennom. magneten og Designer reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet August 10, 2018 Forfatter Share Skrevet August 10, 2018 3 minutter siden, Frode D skrev: Det blir ikke for mye hvis du tar det i en bit, uten skøyt mellom selve rammen og dekselet stroppen går ut gjennom. Ja, tenkte det samme. Får se om jeg tar et dagens prosjekt og fyrer opp dremelen! Frode D reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet August 10, 2018 Forfatter Share Skrevet August 10, 2018 Her er et kort sammendrag av Britney-konserten: Veeeeeldig fornøyd med investeringen! Designer, mslello, Walkabout og 6 andre reagerte på dette 1 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.Wreckless Skrevet August 10, 2018 Share Skrevet August 10, 2018 Flott bil du har! Kjenner at jeg hadde blitt skikkelig misunnelig hadde det ikke vært for at jeg hadde min egen Så jeg blir bare litt misunnelig Har du spacer på dine felger? Nysgjerrig da jeg ser særlig mine framhjul er smale 8" og ET47. Skulle jeg space ut disse så måtte jeg sikkert opp i 3-4 cm pr side og det begynner å bli mye... Takk magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet August 10, 2018 Forfatter Share Skrevet August 10, 2018 Hjertelig takk @mr.Wreckless! Jeg har 12 mm spacere på alle fire hjul! 19x8.5 ET44 foran med 235/35. 19x9.5 ET27 bak med 265/30. Hjulbuene bak måtte danse vals hos valsemesteren.no for å få plass til spacere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.Wreckless Skrevet August 10, 2018 Share Skrevet August 10, 2018 28 minutter siden, magneten skrev: Hjertelig takk @mr.Wreckless! Jeg har 12 mm spacere på alle fire hjul! 19x8.5 ET44 foran med 235/35. 19x9.5 ET27 bak med 265/30. Hjulbuene bak måtte danse vals hos valsemesteren.no for å få plass til spacere Takk for svar. Felg blir nok litt i framtiden for min del men jeg ser mine framhjul er godt begravd i hjulbuene, men så er de også snaue 1cm lenger inn enn dine uten spacere. Ser ut som dine sitter fint på plass og 12mm spacer er jo ikke så ille for din del. Jeg har litt lyst på Work Meister S1 til min så da har jeg mulighet til å gå for custom innpress så får vi heller se hva tiden bringer. En annen sak, CSL fronten din, ettermarked eller OEM? Den satt kanskje på når du hentet bilen eller satte du den på selv? magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet August 10, 2018 Forfatter Share Skrevet August 10, 2018 (endret) Blir spennende hva du ender opp med da Bare gi beskjed så kan jeg ta bilder med linjal og kompass for å sjekke ting. Veldig fornøyd med hvordan hjulene sitter nå, men bilen skal lengre ned fremme CSL-fronten min var på bilen og er replica. Etter litt googlings så ser det ut som det er den verdens-billigeste-varianten fra Kina, men den ser jo skikkelig bra ut! Hvertfall i mine øyne Spesielt etter den ble skikkelig montert Endret August 11, 2018 av magneten BjornarHS, HenrikSolberg, mr.Wreckless og 3 andre reagerte på dette 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefre auto Skrevet August 12, 2018 Share Skrevet August 12, 2018 (endret) @magneten Hvor får eg tak i dei motorsport caliperne? kom de til m3, eller er det CSL som kom med dem? søkt litt rundt om på leit etter dem, vet at bak så går det an å bruke porche 996 calipere med brakett så passer dem på e46. men dei framme sliter eg med å finne. Sjekket gsbildeler, koed osv, uten hell. Har funnet et kit, som heite, M performence big brake upgrade, som ser like ut dem du har. er vel brembo som lager dem. Endret August 12, 2018 av Hefre auto magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet August 12, 2018 Share Skrevet August 12, 2018 (endret) On 10.8.2018 at 23.02, magneten skrev: Her er et kort sammendrag av Britney-konserten: Veeeeeldig fornøyd med investeringen! For vår del fikk vi nesten like mye oppmerksomhet som Britney av publikum - flamingoskjorter og glowsticks er tydeligvis populært blant det motsatte kjønn! Endret August 12, 2018 av Walkabout Fahad, papertiger, RF91 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå