Walkabout Skrevet Oktober 10, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2018 Måtte få seg en liten vask i dag før den settes på plassen sin i garasjen en ukes tid. Må si jeg liker denne bilen veldig godt. Synes fronten ble tøff uten finnene i sølv, og blåskjæret i lakken er pen sammen med de blanke detaljene og setene - eksklusivt! Mangler bare M5 LCI-grillen nå, gleder meg til å få den på. Måtte knipse noen bilder av «brødreparet» også. Litt artig å se hvordan fangere og farge har ulik innvirkning på de forskjellige bilene. Fine på hver sin måte sandersander, fupsaker, ///M-ini95 og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet Oktober 10, 2018 Share Skrevet Oktober 10, 2018 5 minutter siden, Walkabout skrev: Stas å ha to like, yet ulike biler Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Oktober 10, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2018 34 minutter siden, ///M-ini95 skrev: Stas å ha to like, yet ulike biler Ja, jeg føler meg rimelig bortskjemt for øyeblikket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Oktober 11, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2018 Nå kom også M5-grillen, gøy å få på den! Dessverre var rillene i matt sort, og ikke blank sort (så slik ut på bildene i eBay-annonsen), men ble greit likevel. Passet greit med de matt sorte finnene og plastgitteret i front viste det seg. Tar bare tak i nyrene og river de ut med stor kraft - denne gangen knakk heller ingen klips, så de originale rillene er fortsatt 100% så ny eier får de med seg Tony Soprano, ///M-ini95, fupsaker og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Oktober 11, 2018 Share Skrevet Oktober 11, 2018 Morsomt å se disse to ved siden av hverandre og hvordan ulike fangere gjør enorm forskjell i uttrykket. M-sporten ser trøtt og daff ut, mens den blå har et fårete smil om munnen (dog litt høy). Kan hende det bare er jeg som tenker sånn men Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Oktober 11, 2018 Share Skrevet Oktober 11, 2018 (endret) Som fan av non M-sport 5 serie må jeg si at den blå virker mye dyrere og mer tiltalende på meg. Burde ikke være vanskelig å selge med disse flotte oppgraderingene Håper folk ser forbi manglende Msport og at det ikke er 3 literen, som "alle" MÅ ha... Endret Oktober 11, 2018 av Evopower Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Oktober 12, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2018 11 timer siden, norbakken skrev: Morsomt å se disse to ved siden av hverandre og hvordan ulike fangere gjør enorm forskjell i uttrykket. M-sporten ser trøtt og daff ut, mens den blå har et fårete smil om munnen (dog litt høy). Kan hende det bare er jeg som tenker sånn men Enig, gøy å se hvor stor forskjell det faktisk utgjør! Hehe, jeg liker M-sport veldig godt, men har fått øynene opp litt for standardfangerne også Hadde blitt bra med en liten leppe og senk. 10 timer siden, Evopower skrev: Som fan av non M-sport 5 serie må jeg si at den blå virker mye dyrere og mer tiltalende på meg. Burde ikke være vanskelig å selge med disse flotte oppgraderingene Håper folk ser forbi manglende Msport og at det ikke er 3 literen, som "alle" MÅ ha... Jeg er enig i det, ble litt 7-serie preg (direktørpreg) over den blå med blanke lister og den fargekombinasjon. 2-literen er en knall motor det synes jeg, skrikes mye om problemer men her i familien har vi tre stykk 2-liters dieselmaskiner fra BMW og ikke hatt noen trøbbel med de (bank i bordet). Med litt tuning så går disse godt også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Oktober 12, 2018 Share Skrevet Oktober 12, 2018 (endret) Hadde valgt den hvite any day! Ikke fordi den er senket og har store felger, men M sport er et must på f10/f11 i mine øyne. Føler at den mister litt av identiteten sin uten M sport fanger foran. Endret Oktober 12, 2018 av Fahad Daniel., MGunders, Walkabout og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Oktober 12, 2018 Share Skrevet Oktober 12, 2018 Hadde lett valgt en non-M sport med denne fargekomboen Men det MÅ være disse 19" felgene for å gi den riktig stuk. Og med moderat senk blir den riktig så pen å se på. Det går så mange M sport rundt omkring at en skiller seg jo mer ut med en plettfri standard-femmer Evopower, laffe og Walkabout reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 12, 2018 Share Skrevet Oktober 12, 2018 Blitt veldig fin med pleien den har fått nå Flott blåfarge også. For min del er den hvite mye mer attraktiv. Mest pga M-Sport, men og fordi beige/creme farget interiør ikke er helt min smak Men når det er sagt, så tror jeg den blå blir relativt enkel og selge Walkabout og Fahad reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Oktober 14, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2018 Har fått satt på nye skiver og klosser foran i dag, så nå forsvant all vibrasjon ved oppbremsing! Vi fikk ikke byttet bak da man trenger å koble seg inn på bilens system og frikoble elektrisk P-brems. Så skiver og klosser bak følger bare med bilen, så kan den som kjøper bilen få byttet dette om 5000 km når bilen varsler for slitte klosser fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Oktober 14, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2018 Har også fått tatt salgsbilder i dag - jeg knipset også noen bilder med telefonen samtidig som lillesøster holdt på med kameraet. Synes bilen er blitt fin og gjennomført nå tennbrikket, BimmerFan!, fupsaker og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Oktober 15, 2018 Share Skrevet Oktober 15, 2018 18 timer siden, Walkabout skrev: Har fått satt på nye skiver og klosser foran i dag, så nå forsvant all vibrasjon ved oppbremsing! Vi fikk ikke byttet bak da man trenger å koble seg inn på bilens system og frikoble elektrisk P-brems. Så skiver og klosser bak følger bare med bilen, så kan den som kjøper bilen få byttet dette om 5000 km når bilen varsler for slitte klosser Neida, man trenger bare å skru av el motoren til parkbremsen. Gjorde det selv på min F10 når jeg hadde den. Ble pen bil da, men jeg er litt innhabil da jeg hadde F10 uten Msport og disse felgene selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Oktober 15, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2018 6 timer siden, mslello skrev: Neida, man trenger bare å skru av el motoren til parkbremsen. Gjorde det selv på min F10 når jeg hadde den. Ble pen bil da, men jeg er litt innhabil da jeg hadde F10 uten Msport og disse felgene selv Vi så videoen, men droppet det like gjerne, hørte det var fort for å ødelegge ting og tang Jo takk for det, begynner nesten å bli litt misunnelig på felgene selv mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGunders Skrevet Oktober 15, 2018 Share Skrevet Oktober 15, 2018 Du har løftet bilen mange hakk. Ble veldig bra. Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå