quandt1960 Skrevet April 8, 2019 Share Skrevet April 8, 2019 Nydelig bil. Glemmer aldri min 2002 320Ci som hadde 25000km på tellern når jeg kjøpte den i 2012. Utrolig mye morro vi hadde med den om våren og sommeren. Flotte biler. Med en slik motor som du har under panseret der er jo dette en desidert drømmebil! tambur4 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet April 8, 2019 Share Skrevet April 8, 2019 Herlig at vinteren er over! Det gjorde seg med ny vindavviser tambur4 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet April 8, 2019 Forfatter Share Skrevet April 8, 2019 Neste prosjekt nå er service og nye xenon-lykter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juni 18, 2019 Share Skrevet Juni 18, 2019 Så fint å se, du! Ble det nye lamper? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet April 1, 2020 Forfatter Share Skrevet April 1, 2020 Hmm.. Hvite eller røde blinklys? Står med hvite nå, men er vel røde originalt? Ser iallefall slik ut i brosjyren.. Skal også bytte xenon-lykter for å bli kvitt angel eyes.. KKME30, Ron Jeremy, fupsaker og 2 andre reagerte på dette 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 1, 2020 Share Skrevet April 1, 2020 Utvilsomt finest med oransje mot den fargen du har tambur4 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet April 1, 2020 Share Skrevet April 1, 2020 Jeg ville hatt oransje på den, ikke for at det er penest men for at det er orginalt 😃 Marius2002 og tambur4 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet April 2, 2020 Share Skrevet April 2, 2020 Hvis du bruker BMW-chassinummeret på https://www.mdecoder.com/ så får du frem utstyrlista fra BMW, som vil vise om bilen er levert med hvite eller oransje blinkers. Jeg synes oransje pent 😎 tambur4 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet April 2, 2020 Forfatter Share Skrevet April 2, 2020 Ja, her får man tydelige svar😀 Takk for innspill. Selv synes jeg bilen blir litt for "svart/hvit" med hvite blinklys. Ifølge vindecoder er den ikke bestilt med hvite blinkers. Røde er nå bestilt, sammen med diverse annet, originale senterdeksler til felgene, støtdempere, noen plastdetaljer, diverse merker, mm er bestilt! Komplette xenon-lykter ligger også klare. Ron Jeremy, Patta, Marius2002 og 4 andre reagerte på dette 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet April 2, 2020 Forfatter Share Skrevet April 2, 2020 God service fra Tommy hos Koed i dag👍 Pga stengte fabrikker og leveranseproblemer ringte han og tilbød alternative varer. Kanskje ikke unikt, men sånn liker jeg😊 hanssae og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet April 22, 2020 Forfatter Share Skrevet April 22, 2020 Da har varene endelig kommet! Håper min faste husmekaniker er ledig 🙂 BTS, sveigis og StigJ reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet April 22, 2020 Share Skrevet April 22, 2020 30 minutter siden, tambur4 skrev: Da har varene endelig kommet! Håper min faste husmekaniker er ledig 🙂 Se der ja, nesten julaften der jo! Han husmekanikeren bor vel her i området, liker han å skru på E36 også tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet April 22, 2020 Forfatter Share Skrevet April 22, 2020 Han er en flittig tisdærning. Jeg kan høre med ham😀 scoot reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune-K Skrevet April 22, 2020 Share Skrevet April 22, 2020 Nå var det like før jeg trodde du skulle begynne og skru selv her men så leste jeg alt sammen. Da kan jeg roe med helt ned og slappe av igjen, du må ikke skremme meg sånn.😄 tambur4 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet April 22, 2020 Share Skrevet April 22, 2020 Veldig flott bil! Moro å se sjelden vare som dette Ser du skal bytte til oransje blinkers foran. Kommer du til å bytte lyktene bak også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå