Einar theiste Skrevet Desember 13, 2018 Share Skrevet Desember 13, 2018 5 timer siden, lagunilla skrev: Lagt ut 666 felgene på finn. Fine priser på 763M felgene hos oss, med RDC ventil og Michelin Cup 2 dekk. Får håpe det blir salg. Ellers så har bilen fått helt nye vinterhjul. Ble 641M. Synes disse så bra ut👍 Også ble luft tanken lakkert i bilens farge: Må si meg enig med Walkabout i forhold til det m felger gitt.... Sett noe så lekkert??😉 lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Desember 13, 2018 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2018 3 timer siden, Ranger1000 skrev: Ligger de 763'ene på om jeg tør spørre? De kommer til å passe veldig bra! Er nok noen fordeler med å jobbe hos Bilia ser jeg, synes 641 med vinterdekk var så friskt priset, selv med god rabatt, at jeg lot det ligge og lar bilen stå i garasjen. I3'en får gjøre jobben Ordna pakkepris med bilen. Vet om en som selger samme sett om du er interessert? PM meg😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoltbmwelsker Skrevet Desember 16, 2018 Share Skrevet Desember 16, 2018 På 7.12.2018 den 22.26, lagunilla skrev: Må gjerne komme å hilse da🤓 Skulle faktisk innom for noen uker siden for garantisak på en bil, så passet det ikke med jobben osv Får ta det en annen gang. lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel80 Skrevet Desember 19, 2018 Share Skrevet Desember 19, 2018 Så du hadde lagt originalfelgene dine for salg, og tenkte bare å sette litt griller i hode på E46 sjelene der ute også Fete felger! Løp og kjøp! lagunilla, BMWlog og Frode D reagerte på dette 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Desember 19, 2018 Share Skrevet Desember 19, 2018 (endret) Det så ikke helt vellykket ut i mine øyne. Alt for stort og ser ut til å være feil dekkdim. Endret Desember 19, 2018 av StigJ Fahad, mowz, Saltkjelen og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Conquest Skrevet Desember 28, 2018 Share Skrevet Desember 28, 2018 (endret) På 19.12.2018 den 11.13, StigJ skrev: Det så ikke helt vellykket ut i mine øyne. Alt for stort og ser ut til å være feil dekkdim. Ser ut som han akser,, vel høy i fronten der ja! Men, veldig enig.. Oldscool bil kledde ikke disse.. Men kanskje vi bare er vant til ditt og datt... :hmmm… You got mail.. Takk Endret Desember 28, 2018 av Conquest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Januar 11, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2019 Fått på luftunderstellet. Next: CS panser🤤. Daniel., Runey, sandersander og 17 andre reagerte på dette 20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 11, 2019 Share Skrevet Januar 11, 2019 Kjører på!👏 lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 11, 2019 Share Skrevet Januar 11, 2019 Lekkert! Blir så forbanna rå den her lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 12, 2019 Share Skrevet Januar 12, 2019 Blir vel første i norge med CS-panser da? utenom original CS selvfølgelig lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Januar 23, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2019 Fikk tak i en vannskadet iDrive kontroller i keramikk fra en X5 50d. Tok den og flyttet over innmaten fra min😀 Før: Etter: Nærbilde: Daniel., fupsaker, Tony Soprano og 13 andre reagerte på dette 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Januar 23, 2019 Share Skrevet Januar 23, 2019 Det der ble meget pent! Fikk du noe inntrykk under prosessen, om det er mulig (med litt klipp og lim), å få på et NBT-hjul på en CIC-kontroller? Har et uoriginalt clip-on hjul på CIC-kontrolleren nå, men hadde vært digg med et originalt hjul. Forstår det som at det ikke er mulig å få kodet inn hele NBT-kontrolleren til å virke på en CIC-enhet dessverre. lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Januar 23, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2019 (endret) 8 minutter siden, Walkabout skrev: Det der ble meget pent! Fikk du noe inntrykk under prosessen, om det er mulig (med litt klipp og lim), å få på et NBT-hjul på en CIC-kontroller? Har et uoriginalt clip-on hjul på CIC-kontrolleren nå, men hadde vært digg med et originalt hjul. Forstår det som at det ikke er mulig å få kodet inn hele NBT-kontrolleren til å virke på en CIC-enhet dessverre. Litt usikker, men vil tro det skal gå an å flytte NBT hjulet over til CIC. Har du lest denne? Endret Januar 23, 2019 av lagunilla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Januar 23, 2019 Share Skrevet Januar 23, 2019 32 minutter siden, lagunilla skrev: Litt usikker, men vil tro det skal gå an å flytte NBT hjulet over til CIC. Har du lest denne? Takk for tips! Så litt komplisert ut, så skal forske litt på om det kanskje er lettere å få festet NBT-hjulet på den eksisterende CIC-kontrolleren heller enn å bytte hele kontrolleren. Du får sende meg en PM om du vil selge meg NBT-hjulet som du tok av, nå som du fikk på plass keramisk lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Februar 9, 2019 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2019 Hva synes foket her inne om gul BMW? Vurderer å bytte bil igjen🙁 AlexHD, macrorain, Skulebollen og 2 andre reagerte på dette 2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå