666 Skrevet April 9, 2019 Share Skrevet April 9, 2019 Hei👋🏻 Som tittel sier ble jeg i dag påkjørt bakfra. Nå lurer jeg på hvilket verksted jeg bør levere bilen til? Er det noen av dere som kan anbefale en BMW oppretteravdeling i Oslo/Akershus området som har dyktige opprettere/lakkerer og som utfører et godt stykke arbeid. Skikkelig kipt😢 også rett før påske! macrorain reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet April 9, 2019 Share Skrevet April 9, 2019 Bare å dra innom nærmeste BMW verksted det. Her blir det nok en del nye deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Lusk Skrevet April 9, 2019 Share Skrevet April 9, 2019 Håper det ikke var din feil, for dette blir ikke billig. Bare synlige skader på bakfanger vil beløpe seg til 20 000, i tillegg eventuelle skader på innsiden som man ser først etter demontering. Ser ut som bakluken har fått en smell også, og venstre bakskjerm, siden lykten er knust der. Har hatt en slik skade selv, og det tok to år før den var utbedret tilfredsstillende, mest på grunn av lakkforskjell. Bare si klart fra at du vil ha det riktig ved første forsøk, så legger de litt mer sjel i arbeidet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet April 9, 2019 Share Skrevet April 9, 2019 Din forsikring har som regel en avtale med et knippe verksteder som de har godkjent. Sjekk disse og vurder hvem som er best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 9, 2019 Share Skrevet April 9, 2019 Auto Skade må vel sies å være en av de bedre når det gjelder lakk og karosseri. norbakken reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
666 Skrevet April 9, 2019 Forfatter Share Skrevet April 9, 2019 12 minutter siden, Basse Lusk skrev: Håper det ikke var din feil, for dette blir ikke billig. Bare synlige skader på bakfanger vil beløpe seg til 20 000, i tillegg eventuelle skader på innsiden som man ser først etter demontering. Ser ut som bakluken har fått en smell også, og venstre bakskjerm, siden lykten er knust der. Har hatt en slik skade selv, og det tok to år før den var utbedret tilfredsstillende, mest på grunn av lakkforskjell. Bare si klart fra at du vil ha det riktig ved første forsøk, så legger de litt mer sjel i arbeidet. Som sagt, jeg ble påkjørt😏 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
666 Skrevet April 9, 2019 Forfatter Share Skrevet April 9, 2019 5 minutter siden, Saltkjelen skrev: Auto Skade må vel sies å være en av de bedre når det gjelder lakk og karosseri. Høres lovende ut👍🏻 Reiser inn til Bavaria i Lillestrøm i morgen tidlig. Kanskje er det samme skadeverksted de benytter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 9, 2019 Share Skrevet April 9, 2019 Både Bavaria Lillestrøm og Bavaria Økern bruker Auto Skade. Auto Skade ligger i Lørenskog. 666 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
666 Skrevet April 17, 2019 Forfatter Share Skrevet April 17, 2019 (endret) Må bare få legge til at i forbindelse med denne kollisjon har jeg valgt og avslutte kundeforholdet med mitt forsikringsselskap WATERCIRCLES👿 Går ikke inn på detaljer, men med den behandling jeg som offer, for påkjørselen fikk av selskapet, vil jeg kun si følgende. STYR UNNA FOR ALT HVA DET GJELLER!! Endret April 17, 2019 av 666 uglefossen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet April 17, 2019 Share Skrevet April 17, 2019 Hva skjedde? macrorain og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus. Skrevet April 17, 2019 Share Skrevet April 17, 2019 Det beste er vell om du faktisk går inn på detaljer, så kan resten av forumet skjønne hvorfor vi burde styre unna. Veldig kjipt og havne i "krangel" med forsikringsselskapet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet April 17, 2019 Share Skrevet April 17, 2019 1 time siden, Magnus. skrev: Det beste er vell om du faktisk går inn på detaljer, så kan resten av forumet skjønne hvorfor vi burde styre unna. Veldig kjipt og havne i "krangel" med forsikringsselskapet. What denna karen said ☝️ Forumet har ihvertfall skremt meg vekk frå å bli kunde hjå DNB gjennom tråden til @bmwi8 666 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet April 17, 2019 Share Skrevet April 17, 2019 Første gangen jeg har hørt om det selskapet 🤔 Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet April 17, 2019 Share Skrevet April 17, 2019 (endret) Burdte kanskje ringt noen bjeller når forsikringsselskapet samarbeider med Naturvernforbundet, de vil ha bilen den bort fra veien Endret April 17, 2019 av Kvasi Walkabout, Makky123, And-reas og 4 andre reagerte på dette 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
666 Skrevet Mai 15, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2019 Fikk bilen tilbake i dag og må si Auto-Skade Terje Schie på Lørenskog har gjort godt arbeid uglefossen, Marius2002, Saltkjelen og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå