Gå til innhold

E91 335d LCI - Siste oppdatering 22.06 [SOLGT]


Anbefalte innlegg

47 minutter siden, Reef89 skrev:

Syns det er fint med carbonfolie Men da må det være høyglans 5D og ikke vanlig eller 3D. Selvfølgelig lagt på ordentlig. Har det selv til sort interiør, Sort blank er også meget flott, men syns kanskje det blir litt "kjedelig" uten noe mønster.

Nå vet jeg ikke hva som er 3D, 5D eller "vanlig" da.. :P Har du noen eksempler? Tror kanskje høyglans carbon hadde vært penere enn matt i hvertfall. Hmm, mulig. Men er vel ikke så veldig mange ulike mønster å velge i mellom?

6 minutter siden, Walkabout skrev:

Med sort interiør tror jeg også noe litt mørkere grått kunne vært fint, kanskje ferrig grey eller lignende i en halvmatt finish?

Dog er jeg enig med @Reef89, karbonfolie er også fint så lenge det er høyglans og lagt på skikkelig :) 

Mulig 🤔 Litt vanskelig å velge noe uten å kunne se det på forhånd. :P

Forrige E90n min hadde svart høyglans lister originalt. Utifra hva som står på f.eks Koed er disse lakkert i Diamantschwarz. Det jeg lå merke til på de er at de har et slags blålilla skjær i seg.

526ee8b89d7f3c0d7eda65ce475ea73e(1).jpg.8f04d31c0f02d6113b6afe62987afb0c.jpg

Men jeg tenkte mer på noe slikt:

attachment.php?attachmentid=521451&stc=1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Reef89 skrev:

Det er faktisk litt forskjeller på cabonen. Har noen vare prøver liggende som jeg kan  ta bilde av i morgen om ønskelig. 

Ja jeg kan jo ta en titt før jeg bestemmer meg angående hva jeg mener om carbon folie 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.6.2019 den 8.02, Reef89 skrev:

Ikke såå lett å se det på bildet da, ble vanskelig å ta et bra bilde med riktig lys, men mønsteret er ulikt. 

5D h. og 3D v.

https://bimmers.no/storage/uploads/monthly_2019_06/B4F670E4-8C70-44F8-AD4D-6C9A216F7782.thumb.jpeg.aed3b5637e6754b2979d899f3aa26de3.jpeg

Hmm 🤔 Litt usikker på hva jeg syns var penest egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Daniel. skrev:

Hmm 🤔 Litt usikker på hva jeg syns var penest egentlig.

Tro meg, man ser ikke forskjellen på bilde. 5D ser vesentlig mer ut som ekte carbon enn den simple 3D looken som er på jalla foliene. ;)  

Personlig skal jeg til å prøve å legge svart alcantara på mine straks, venter på stoffet. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med Alcantara? Du finner rimelig på ebay med lim på baksiden akkurat som folie. Og finnes i mange farger.

Feil modell bil da 😛

48136233071_c8becdc99c_b.jpg

 

Karbonfolie er jo bare harry. Setter det i samme bås som plastidip og Lexuslykter :P Skal det være karbon skal det være ekte og ha en funksjon :)

 

Endret av StigJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, StigJ skrev:

Hva med Alcantara? Du finner rimelig på ebay med lim på baksiden akkurat som folie. Og finnes i mange farger.

Feil modell bil da 😛

48136233071_c8becdc99c_b.jpg

 

Karbonfolie er jo bare harry. Setter det i samme bås som plastidip og Lexuslykter :P Skal det være karbon skal det være ekte og ha en funksjon :)

 

støtter påstanden din om carbon, hører ingen plass hjemme med mindre det har en funksjon mtp vekt :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Designer skrev:

Tro meg, man ser ikke forskjellen på bilde. 5D ser vesentlig mer ut som ekte carbon enn den simple 3D looken som er på jalla foliene. ;)  

Personlig skal jeg til å prøve å legge svart alcantara på mine straks, venter på stoffet. :) 

Ja, jeg tror jeg nesten måtte ha sett det i virkeligheten for å få riktig inntrykk. :P

Alcantara tror jeg vil fungere bra i din bil :) Du har jo allerede litt av det i interiøret så da er det jo innafor å fortsette med den tråden.

15 timer siden, Mathiseen skrev:

Behold treverk, carbonfolie ser jalla ut uansett.

15 timer siden, papertiger skrev:

Treverk! Hata det før, men synes nå det er skikkelig classy.

14 timer siden, ///M-ini95 skrev:

Treverk :)

Heller litt mot å beholde treverk jeg og, men det kommer litt an på hvordan tilstanden er på listene under folien. Er de stygge/skadet så blir det vel kanskje pianosvart.

Får se når/om jeg får av folien. Regner med varmepistol og tålmodighet er oppskriften på dette?

Treverk er litt sånn "bob-bob" for meg. Kommer an på bilen, og hvordan treverket ser ut (farge/mønster).

6 timer siden, StigJ skrev:

Hva med Alcantara? Du finner rimelig på ebay med lim på baksiden akkurat som folie. Og finnes i mange farger.

Feil modell bil da 😛

Karbonfolie er jo bare harry. Setter det i samme bås som plastidip og Lexuslykter :P Skal det være karbon skal det være ekte og ha en funksjon :)

40 minutter siden, Ingvaldsen skrev:

støtter påstanden din om carbon, hører ingen plass hjemme med mindre det har en funksjon mtp vekt :D 

Liker alcantara, men har i grunn ikke lyst på det i denne bilen. Syns ikke det passer helt inn.

Haha ja det er nok litt harry.

Spørs hvor mye funksjon ekte carbon lister hadde hatt :lol: De veier jo ikke så mye originalt.

Etter hva jeg har skjønt så har M-Performance carbon lister til E9x, men de koster vel en nyre + moms.

8739-a-2VGSG.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varmepistol, tålmodighet og en skarp kniv ;) 

Er nok lettere å få lagt folie på treverk enn de alu/sølv listene jeg har. For mine er matte og har en hinne som gjør at folien fester seg dårlig. Treverk er blank og slett og vil nok ikke bli noe problem. :) 

Husk å kjøp folie med kanaler som er tøylig. ;) For eksempel enten Avery SW Gloss Black eller 3M1080-G12 Gloss Black. Personlig foretrekker jeg Avery sin folie, da 3M sin er veldig porrøs og ikke noe god å jobbe med.

Endret av Designer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Daniel. changed the title to E91 335d LCI - Siste oppdatering 22.06 [SOLGT]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...