Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
8 timer siden, papertiger skrev:

Med x20d mente jeg 120d, 320d, 420d, 520d osv 😛 ok, hørtes ut som en overkommelig og grei jobb for å løfte inntrykket.

Ja, fort gjort det. 

Skrevet
14 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Lekkert! Har du vurdert å få på svart kant i bunn av speilene? Dette gjør at de blir mindre fremtredende og visuelt sett mindre. :) 

Har du link? Eller er det folie?

Skrevet

Gratulerer med fin F10 😍 Få på M Performance frontleppe lakkert i bilens farge og M Performance diffuser i blank sort.

Skrevet

Velkommen til F10 klubben med et flott eksemplar  :-)

Enig ang det sorte feltet nederst på speilene. Trodde ikke det hadde så mye å si, men på lyse biler ser det riktig så bra ut!

Det er to måter å få det til. Folie er ene alternativet, og jeg mener å huske at @Fahad folierte det på sin gamle F10?

Eller så kan du bytte til speilkåper fra biler som kommer med LCW/Surround view og det nederste dekselet i sort blank. Det koster selvfølgelig mer ettersom du må lakkere speilkåpa (med mindre du finner brukt i samme farge, men til gjengjeld blir det OEM. Har noen deksler og slikt liggende om det måtte være av interesse :)

Skrevet

Nydelige biler i titansilver disse her. Clean look, forstår godt du er fornøyd. Blir likson aldri mett av dette designet jeg heller :)

får holde utkikk etter deg i området her :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...