papertiger Skrevet Oktober 4, 2019 Share Skrevet Oktober 4, 2019 Bra ståpåvilje her Torje! Dette er nok noe jeg selv hadde satt bort til de som kan det, og da hadde det sikkert enda opp med så høy kost at jeg ikke hadde gjort det uansett, så all honnør til dere som demonterer og kutter og trekker selv. Hvordan er det med programmering av dette? Har du ryggekamera og kan kode inn hengerfestemodus (at det tiltes ned mot hengerfestet ved å velge hengerfestesymbolet i ryggekamerabildet)? danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Oktober 4, 2019 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2019 1 time siden, papertiger skrev: Bra ståpåvilje her Torje! Dette er nok noe jeg selv hadde satt bort til de som kan det, og da hadde det sikkert enda opp med så høy kost at jeg ikke hadde gjort det uansett, så all honnør til dere som demonterer og kutter og trekker selv. Hvordan er det med programmering av dette? Har du ryggekamera og kan kode inn hengerfestemodus (at det tiltes ned mot hengerfestet ved å velge hengerfestesymbolet i ryggekamerabildet)? Takker så meget Ingen programmering nødvendig i det hele tatt, koblingsboksen fra westfalia ordner alt selv via canbus. Har ryggekamera ja, må nesten se om det blir automatisk hengerfestemodus når jeg kobler til en henger Kommer med en update på det 👍 papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Oktober 8, 2019 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2019 Begynner å virkelig tro jeg har et bil-del problem.. Nytt innkjøp, original F10 M5 competition baklupe vinge i korrekt farge.. Må slutte med dette 🙈 papertiger, ogee1, Mathiseen og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Oktober 9, 2019 Share Skrevet Oktober 9, 2019 Vi har alle våre laster... danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Oktober 9, 2019 Share Skrevet Oktober 9, 2019 8 timer siden, danskiii skrev: Begynner å virkelig tro jeg har et bil-del problem.. Nytt innkjøp, original F10 M5 competition baklupe vinge i korrekt farge.. Må slutte med dette 🙈 Må snart melde deg inn i ABF du (Anonyme Bildel Fanatikere ). Vi holder ukentlig møter og har fadder ordning med 24/7 telefon tid, spesielt viktig å ha fokus på dette i vinter månedene med lange ensomme mørke kvelder og Internett surfing Designer, papertiger, Walkabout og 7 andre reagerte på dette 2 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Oktober 9, 2019 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2019 1 time siden, fxslin skrev: Må snart melde deg inn i ABF du (Anonyme Bildel Fanatikere ). Vi holder ukentlig møter og har fadder ordning med 24/7 telefon tid, spesielt viktig å ha fokus på dette i vinter månedene med lange ensomme mørke kvelder og Internett surfing Jo takk, tar gjerne premium medlemsskap med tilhørende nødknapp for impulskjøp... Designer og fxslin reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Oktober 9, 2019 Share Skrevet Oktober 9, 2019 1 time siden, danskiii skrev: Jo takk, tar gjerne premium medlemsskap med tilhørende nødknapp for impulskjøp... Vi har gode tilbud på disse knappene disse dager.... danskiii og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Oktober 10, 2019 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2019 (endret) Må si meg imponert over KW som sender brev med nye klistermerker for merking til senkesett som var (nesten) borte, helt gratis Hats off! Endret Oktober 10, 2019 av danskiii tennbrikket, BjornarHS, scoot og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Oktober 10, 2019 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2019 Da var m5 competition vingen montert. Større enn den minste listen, mindre enn den performance flippen. Ser ut som jeg monterte den litt vel langt bak da man akuratt ser teipen som på neste bilde, men skal få bli slik til jeg får tak i mer teip. Må virkelig bøye deg ned å se etter for å se det BjornarHS, papertiger, mslello og 11 andre reagerte på dette 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Oktober 10, 2019 Share Skrevet Oktober 10, 2019 Følger med her så slenger ut en kommentar her . Denne er og blir enda penere nå ,det må jeg si .😀 Rett og slett kjempefin 😀 danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Oktober 10, 2019 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2019 51 minutter siden, sveigis skrev: Følger med her så slenger ut en kommentar her . Denne er og blir enda penere nå ,det må jeg si .😀 Rett og slett kjempefin 😀 Takker Jan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Oktober 10, 2019 Share Skrevet Oktober 10, 2019 Er du forbi ,kom innom er alltid gøy med besøk 😀 danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Oktober 10, 2019 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2019 30 minutter siden, sveigis skrev: Er du forbi ,kom innom er alltid gøy med besøk 😀 Blir nok 5er forbi neste gang, ser da 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Oktober 10, 2019 Share Skrevet Oktober 10, 2019 Ble riktig så bra det! danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Oktober 10, 2019 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2019 2 minutter siden, papertiger skrev: Ble riktig så bra det! Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå